Dostawa odczynników chemicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników chemicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiłków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLeśny Bank Genów Kostrzyca
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-02
  • Numer ogłoszenia643905-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 643905-N-2018 z dnia 2018-11-02 r.

Leśny Bank Genów Kostrzyca: Dostawa odczynników chemicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca, krajowy numer identyfikacyjny 23029624100000, ul. Miłków  300 , 58535   Miłków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 7131048 wew. 131, e-mail Dorota.Jasik@lbg.lasy.gov.pl, faks 757 131 754.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
LEŚNICTWO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych
Numer referencyjny: S.270.1.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników chemicznych na potrzeby pracowni laboratoryjnych Leśnego Banku Genów Kostrzyca. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy ofert, stanowiacy załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu powinno jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W oparciu o treść ww. dokumentu, Zamawiający będzie oceniał, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (dokumenty należy załączyć do oferty); pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymagania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) Zmianę terminu realizacji Przedmiotu zamówienia: a. Ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem Umowy np. działanie siły wyższej. Wymieniona zmiana do Umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a. Zmiany technologiczne, w szczególności: a) Zmiany zakresu Przedmiotu Umowy spowodowane: niedostępnością na rynku produktu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego; b) Zmianę Umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze stron Umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o powyższej zmianie; 2. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do Umowy – w formie aneksu. 3. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. 4. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zestaw do oczyszczania oraz szybkiej izolacji DNA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ISOLATE II Plant DNA Kit Zestaw ISOLATE II Plant DNA Kit 250 kolumienek do izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, nasion oleistych, grzybów lub równoważny. Zestaw o następujących parametrach: • Materiał wyjściowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej) lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej); • Objętość elucji - 2 x 50 µl; • Pojemność wiązania - 50 µg; • Czas izolacji – max. 35 min/izolację; • Możliwość przechowywania (do jednego roku) całego zestawu w temperaturze pokojowej; • Kolumienki filtracyjne i do izolacji oznakowane w sposób umożliwiający ich rozróżnienie; • Zestaw musi zawierać:  dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi - CTAB;  bufor precypitacyjny;  bufor wiążący;  dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;  bufor elucyjny;  RNazę A w formie liofilizatu;  250 filtrów kolumienkowych do klaryfikacji lizatu;  250 kolumienek ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;  500 probówek odbierających (2,0ml, bez wieczka); Podręcznik użytkownika wraz z dostawą. Op. 10 2. NucleoSpin® DNA Stool Zestaw NucleoSpin® DNA Stool lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek kału. Zestaw o następujących parametrach: • Materiał objętościowy ok. 200 mg próbki kału świeżej lub zmrożonej; • Objętość elucji – 30-100 µl; • Pojemność wiązania – 50 µg; • Czas izolacji – ok. 60 minut/ 10 prób; • Możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej; • Zestaw musi zawierać:  Dwa bufory do lizy;  Bufor wiążący;  Dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;  Bufor elucyjny;  250 probówek z ceramicznymi kulkami do lizy;  250 kolumn do usuwania inhibitorów;  250 kolumn do wiązania DNA;  250 probówek odbierających (2 ml)  250 probówek odbierających (2,0 ml, z wieczkiem) Podręcznik użytkowania wraz z dostawą. Op. 3 3. NucleoSpin® Tissue Zestaw NucleoSpin® Tissue lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek klinicznych lub kryminalistycznych, tkanek, komórek, drożdży, bakterii lub wirusów. Zestaw o następujących parametrach: • Materiał objętościowy < 25 mg tkanki zwierzęcej lub ludzkiej; • Objętość elucji – 60-100 µl; • Pojemność wiązania – 60 µg; • Czas izolacji – ok. 20 minut/ próbka; • Możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej; • Zestaw musi zawierać:  Dwa bufory do lizy;  Dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;  Bufor elucyjny;  Proteinazę K;  250 kolumn ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;  500 probówek odbierających (2,00 ml; bez wieczek) Podręcznik użytkowania wraz z dostawą. Op. 3 4. NucleoSpin® 96 PCR Clean-Up Zestaw NucleoSpin® 96 PCR Clean-Up – 4 x 96 lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw do oczyszczania 4x96 prób DNA po reakcjach enzymatycznych. Zestaw o następujących parametrach: • Do ręcznego lub automatycznego oczyszczania produktów PCR; • Użycie z zastosowaniem próżni lub wirówki; • Specjalna płytka – „MN Wash Plate” minimalizująca ryzyko zanieczyszczeń krzyżowych; • Oparty na technologii membrany krzemionkowej; • Format: płytka 96 – dołkowa; • Wielkość fragmentów: 50bp – 10kbp; • Typowy procent odzysku: 75 – 95%; • Stosunek A260/A280: 1,7 – 1,8; • Objętość elucji: 75 – 150 µl; • Czas przygotowania: 45 minut/płytka; • Zdolność wiązania: 15 µg; • Objętość próbki: <1000 µl mieszaniny PCR; • Zestaw zawiera: NucleoSpin® PCR Binding Plates, MN Wash Plates, Elution Plates U-bottom, Self-adhering Foils, bufory; • Zestaw musi zawierać wszystkie odczynniki niezbędne do wykonania procedury (z wyjątkiem etanolu); Podręcznik użytkownika wraz z dostawą. Op. 1 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odczynniki do szybkiej izolacji i amplifikacji DNA (genomowego i mitochondrialnego) ze śladów biologicznych świeżych i wieloletnich, wysuszonych lub zakonserwowanych, np. w alkoholu czy formalinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. GeneMATRIX Bio-Trace DNA Purification Kit Zestaw GeneMATRIX Bio-Trace DNA Purification Kit nr katalogowy E3510-02 100 lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 100 izolacji DNA (genomowego i mitochondrialnego) m.in. z krwi świeżej lub mrożonej, plam krwi, śliny, nasienia, włosów, paznokci, fragmentów tkanek. Zestaw zapewnia wydajną izolację DNA zarówno z próbek świeżo pobranych, jak i wieloletnich, wysuszonych lub zakonserwowanych (np. w alkoholu czy formalinie). Zestaw o następujących parametrach minimalnych: • Materiał wyjściowy o objętości objętościowy m.in.: 1-100 μl krwi świeżej lub mrożonej, max. 10 mg tkanki stałej, max. 25 mg tkanki utrwalonej w parafinie lub w formalinie; • Oczyszczony DNA nie może zawierać zanieczyszczeń takich jak m.in.: białka, lipidy, barwniki, detergenty, organiczne inhibitory enzymów, związki buforowe, sole, kationy dwuwartościowe; • Oczyszczony DNA musi nadawać się do bezpośredniego użytku bez dalszej precypitacji etanolem • Objętość elucji – 50 µl; • Zestaw musi zawierać m.in.:  Bufor aktywacyjny (BT),  Bufor do lizy (Lyse BT),  Bufor wiążący (Sol BT),  Dwa bufory płuczące (Wash BTX1; Wash BTX2)  Bufor elucyjny  Proteinaza K,  Kolumienki wiążące i filtracyjne Podręcznik użytkowania wraz z dostawą. Op. 1 2. OptiTaq PCR Master Mix (2x) Zestaw OptiTaq PCR Master Mix (2x) nr katalogowy E2910-03 na 500 reakcji x 50 μl lub równoważny. Równoważność polega na dostarczeniu zestawu zawierającego:  gotową do użycia mieszankę zawierającą Polimerazę OptiTaq DNA, zoptymalizowany bufor reakcyjny, MgCl2 i DNTP  wodę wolną od nukleaz  Bufor 10x Color Load, który umożliwia bezpośrednie nanoszenie na żel próbki po reakcji, bez konieczności dodawania innego buforu obciążającego. Bufor Color Load zawiera czynnik obciążający reakcję oraz dwa barwniki umożliwiające śledzenie DNA podczas elektroforezy. Podręcznik użytkowania wraz z dostawą. Op. 1 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odczynniki do oczyszczania produktu po izolacji DNA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Anty-inhibitor Kit Zestaw Anty-inhibitor Kit nr kat. 1015-250 lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: • Zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji; • Zestaw, który opiera się na zdolności wiązania polifenolowych inhibitorów reakcji PCR przez odpowiednie drobinki absorpcyjne; • W skład zestawu wchodzą minikolumny i drobinki absorpcyjne Podręcznik użytkowania wraz z dostawą. Op. 2. Clean-Up Zestaw Clean Up lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw do oczyszczania 250 próbek DNA po reakcjach enzymatycznych: • oparty na technologii złoży krzemionkowych w minikolumnach; • pojemność złoża: do 20 µg DNA; • odpowiedni do próbek o wielkości do 150 µl; • możliwe do zastosowania bufory do elucji: bufor Tris, bufor TE, woda w objętości min. 30 µl; • odpowiedni do oczyszczania fragmentów DNA o długości 100 - 10 000 bp; • możliwość odzysku 60-90 %; • oczyszczenie w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie sekwencjonowania; • zawiera gotowe do użycia bufory: wiążący oraz płuczący; • bufor wiążący zawiera indykator umożliwiający kontrolę pH mieszaniny; • zawiera roztwór buforujący umożliwiający zmianę pH mieszaniny; • zawiera gotowy bufor do elucji, służący jako medium do długoterminowego przechowywania DNA; • wymagana szczegółowa instrukcja wraz z dostawą, Op. 2 3. Clean-Up Concentrator Zestaw Clean Up-Concentrator lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: • zestaw do oczyszczania 50 próbek DNA po reakcjach enzymatycznych: • oparty na technologii złoży krzemionkowych w minikolumnach; • pojemność złoża: do 10 µg DNA; • odpowiedni do próbek o wielkości do 100 µl; • możliwe do zastosowania bufory do elucji: bufor Tris, bufor TE, woda w objętości min. 15 µl; • odpowiedni do oczyszczania fragmentów DNA o długości 100 - 10 000 bp; • możliwość odzysku 70-90 %; • oczyszczenie w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie sekwencjonowania; • zawiera gotowe do użycia bufory: wiążący oraz płuczący; • bufor wiążący zawiera indykator umożliwiający kontrolę pH mieszaniny; • zawiera roztwór buforujący umożliwiający zmianę pH mieszaniny; • zawiera gotowy bufor do elucji, służący jako medium do długoterminowego przechowywania DNA; • wymagana szczegółowa instrukcja wraz z dostawą. Op. 2 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odczynniki do przeprowadzenia reakcji PCR.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) Zestaw QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 1000 reakcji PCR w objętości 50ul: • 1 x 25 ml QIAGEN Multiplex PCR Master Mix zapewniający osiągnięcie stężenia 3mM MgCl2 w mieszaninie reakcyjnej; • Q-Solution 5x stężony, 1x10,0ml; • RNAse-Free Water 1x20ml. • zawiera polimerazę Taq niewykazującą aktywności w temperaturze pokojowej (HotStarTaq DNA); • mieszanina buforowana układem KCl i (NH4)2SO4; • możliwość zamrożenia zestawu celem przedłużenia żywotności; • zestaw kompletny, tj. zawiera wszystkie reagenty niezbędne do przeprowadzenia PCR po dodaniu markerów i matrycy (HotStarTaq® DNA Polymerase, Multiplex PCR Buffer, dNTP Mix); • użycie zestawu pozwala na wykonywanie PCR w multipleksach bez konieczności wcześniejszej optymalizacji; W przypadku zestawu równoważnego Wykonawca wraz z dostawą załączy pisemne oświadczenie, iż odczynniki mogą być stosowane zamiennie z oryginalnym zestawem firmy Qiagen, bez konieczności modyfikacji parametrów reakcji PCR, a uzyskane produkty mogą być wykorzystane do analiz porównawczych z produktami oryginalnymi firmy Qiagen. Op. 2 2. Taq PCR Core Kit Qiagen (1000 U) Zestaw Taq PCR Core Kit Qiagen (1000 U) lub równoważny. Równoważność polega na dostarczeniu zestawu zawierającego: dNTP- ultraczysta mieszanina zawierająca po 10mM dATP, dCTP, dGTP, dTTP; – ilość: 4x200µl; • chlorek magnezu- roztwór 25mM; ilość: 4 x 1,2ml; • PCR Buffer 10x - zawiera Tris-HCl, KCl, (NH4)2SO4, 15mM MgCl2; pH 8,7 przy 200C– ilość: 4 x 1,2 ml; CoralLoad PCR Buffer 10x – ilość: 4 x 1,2 ml – zawiera barwnik czerwony i żółty; • Q-solution 5x – modyfikujący topnienie DNA; ilość: 4 x 2 ml • polimeraza Taq DNA - rekombinowana, m. cząst. 94kDa. • Stężenie wyjściowe 5u/µl. Medium: 20mM Tris-HCl, 100mM KCl, 1mM DTT, 0,1mM EDTA, 0,5%(v/v) Nonidet ® P-40, 0,5%(v/v) Tween® 20, 50%(v/v) glicerol; pH 8,0 przy 200C. Efektywność: 2-4kb/min przy 720C– ilość: 4x 250 jednostek; • Podręcznik użytkownika wraz z dostawą. Op. 5 3. Taq DNA Polymerase Qiagen (1000 U) Polimeraza Taq DNA Polymerase (1000 U) lub równoważna. Równoważność polega na dostarczeniu zestawu zawierającego: • 4 x 250 jednostek polimerazy Taq DNA, rekombinowanej o masie cząsteczkowej 94kDa. • Stężenie wyjściowe 5u/µl. Medium: 20mM Tris-HCl, 100mM KCl, 1mM DTT, 0,1mM EDTA, 0,5%(v/v) Nonidet P-40, 0,5%(v/v) Tween 20, 50%(v/v) glicerol; pH 8,0 przy 200C. Efektywność: 2-4kb/min przy 720C; • PCR Buffer 10x - zawiera Tris-HCl, KCl, (NH4)2SO4, 15mM MgCl2; pH 8,7 przy 200C– ilość: 4 x 1,2 ml; • CoralLoad PCR Buffer 10x – ilość: 4 x 1,2 ml – zawiera barwnik czerwony i żółty; • chlorek magnezu- roztwór 25mM; ilość: 4 x 1,2ml; • Q-solution 5x – modyfikujący topnienie DNA; ilość: 4 x 2 ml • podręcznik użytkownika wraz z dostawą. Op. 5 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Odczynniki wykorzystywane do elektroforezy kapilarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. GeneScan™ 400HD ROX ™- Size Standard GeneScan™ 400HD ROX ™- Size Standard lub równoważny. Standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (rok produkcji 2007) oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm • Pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów • Standard wielkości zawiera 21 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 50, 60, 90, 100, 120, 150, 160, 180, 190, 200, 220, 240, 260, 280, 290, 300, 320, 340, 360, 380, 400. • Fragmenty znakowane fluoroforem ROX, do detekcji filtrem wirtualnym D w analizatorze genetycznym 3130 Genetic Analyzer, skalibrowanym spektralnie matrycą Multi-Capillary DS-30 (Dye Set D) Matrix Std Kit; • Opakowanie zawiera dwie 200 μl fiolki standardu; • Opakowanie zawiera jedną 400 μl fiolkę buforu obciążającego, zawierającego blue dextran w stężeniu 500 mg/ml oraz 25 mM EDTA) • Odczynniki mogą być przechowywane w temperaturze 2°C – 4°C Op. 2 2. GeneScan™ 600 LIZ® Dye Size Standard GeneScan™ 600 LIZ® Dye Size Standard Nr kat. 4366589 lub równoważny. Standard wielkości dla analizowanych próbek DNA w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer, długość kapilary 36 cm i 50 cm. • Pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 reakcji. • Standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, 500, 514, 520, 540, 560, 580, 600. Op. 2 3. BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit Zestaw BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw zawierający wszystkie komponenty do przeprowadzenia 100 reakcji terminacji (metoda Sangera) przed sekwencjonowaniem DNA w analizatorze genetycznym 3130 Genetic Analyzer: • 1 × 800µl fiolka BigDye® Terminator v3.1 Ready Reaction Mix • 1 fiolka M13 (-21) Primer • 1 fiolka pGEM Control DNA • 2 × 1 ml fiolki of 5X Sequencing Buffer • Możliwość przechowywania zestawu w zamrożeniu (-30°C do -15°C); • Odpowiedni do wysokoprzepustowego sekwencjonowania, do matryc bogatych w pary GC; do namnażania długich fragmentów DNA. Op. 3 4. BigDye XTerminator Purification Kit Zestaw BigDye XTerminator Purification Kit lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw zawierający wszystkie komponenty do przeprowadzenia 100 reakcji doczyszczania produktu PCR sekwencyjnego (metoda Sangera) przed sekwencjonowaniem DNA w analizatorze genetycznym 3130 Genetic Analyzer: • Umożliwia doczyszczanie produktu bez konieczności kilkukrotnego przenoszenia produktu; • Stabilizuje produkt przed rozpoczęciem analizy (do 48 h w temperaturze pokojowej); • Możliwość jednoczesnego użycia komponentów (premiks); • Całkowity czas oczyszczania – max. 40 min. • Zawiera: o XTerminator Solution – roztwór wyłapujący niezwiązane terminatory i sole; o SAM Solution – wspomaga działanie roztworu wyłapującego i stabilizuje produkt; • Kompatybilność z modułami programu DataCollection 4.0 firmy Life Technologies; Możliwość bezpośredniego przeprowadzenia elektroforezy z płytki z doczyszczonym produktem. Op. 5 5. POP-7™ Polymer POP-7™ Polymer Nr kat. 4363929 lub równoważny. Polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm i 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007). Pojemność opakowania wynosi 28 ml. Op. 2 6. Platinum Taq DNA Polymerase High Fidelity Zestaw Platinum Taq DNA Polymerase High Fidelity lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 100 reakcji PCR w objętościach 50 µl: • 20 µl 5U/µl polimerazy typu „hot start” o aktywności 5’→3’ egzonukleazy i 3’→5’ egzonukleolitycznej; • typ enzymu: mieszanina rekombinowanej przeciwciałem Taq polimerazy, polimerazy GB-D z Pyrococcus sp., przeciwciała Platinum Taq o wierności względem Taq co najmniej 6 do 1; • 1,25 ml 10x High Fidelity PCR Buffer; • 1 ml 50 mM MgSO4; • możliwość przechowywania zestawu w zamrożeniu (-30ºC do -10ºC); • aktywacja enzymu nie wymaga dodatkowych kroków w protokole. • umożliwia efektywną amplifikację dłuższych fragmentów DNA (do 15 kb). Op. 2 7. Phusion High Fidelity DNA Polymerase Zestaw Platinum Taq DNA Polymerase High Fidelity lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 100 reakcji PCR w objętościach 50 µl: • 20 µl 2U/µl polimerazy typu „hot start” o aktywności 5’→3’ egzonukleazy i 3’→5’egzonukleolitycznej; • typ enzymu: rekombinowana ligandem polimeraza z E.coli o wierności względem Taq co najmniej 52 do 1; • 2x 1,5 ml 5x Phusion High Fidelity PCR Buffer; • 1,5 ml 5x Phusion GC PCR Buffer; • 500 µl DMSO; • 1,5 ml 50 mM MgCl2; • aktywacja enzymu nie wymaga dodatkowych kroków w protokole; • umożliwia efektywną amplifikację dłuższych fragmentów DNA (do 20 kb) oraz matryc bogatych w pary GC. Op. 2 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 3 miesiące od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Marker masy do elektroforezy żelowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. GeneRuler 100 bp DNA Ladder Marker masy GeneRuler 100 bp DNA Ladder lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: • mieszanina 10 chromatograficznie oczyszczanych fragmentów DNA o długościach 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000 bp; • zawiera co najmniej jeden prążek referencyjny (500 bp); • w skład opakowania wchodzi również 6x stężona mieszanina z obciążnikiem zwierająca Xylene Cyanol FF, Bromophenol Blue oraz Orange G • ilość 250 µg wystarczająca na min. 500 aplikacji; • odpowiednia do rozdziału w żelach agarozowych i poliakrylamidowych. Op. 2 2. GeneRulerTM DNA Ladder, Low Range Marker masy GeneRulerTM DNA Ladder, Low Range lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: • mieszanina 10 chromatograficznieoczyszczonych fragmentów DNA o długościach 25, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 400, 500, 700 • zawiera co najmniej dwa prążki referencyjne (100 bp, 300bp) • w skład opakowania wchodzi również 6x stężona mieszanina z obciążnikiem zwierająca Xylene Cyanol FF, Bromophenol Blue oraz Orange G • ilość 250 µg wystarczająca na min. 500 aplikacji • odpowiednia do rozdziału na żelach agarozowych i poliakrylamidowych. Op. 2 3. Agaroza w tabletkach do przygotowania żeli do elektroforezy Agaroza w tabletkach do przygotowania żeli do elektroforezy: • tabletki pakowane oddzielnie lub w blistrach; • ilość: 200 sztuk • masa tabletki: 500 mg; • standardowa agaroza o niskim EEO; • wolna od DNaz i RNaz • temperatura topnienia: 88-90°C • temperatura żelowania: 37-39°C • gotowa do rozpuszczenia w buforze • do rozdzielania kwasów nukleinowych o szerokim zakresie rozmiarów • załączona instrukcja użytkowania w języku polskim Op. 2 4. 10xTBE stężony bufor do elektroforezy 10xTBE stężony bufor do elektroforezy: • 10x stężony roztwór TBE; • ilość wystarczająca do sporządzenia 50 l 1xTBE (89 mM Tris, 89 mM boran, 2 mM EDTA) o pH 8,2; • roztwór sterylny; • opakowanie: 5 l Op. 2 5. DTT DTT (ditiotreitol): • wzór chemiczny: C4H10O2S2 • masa molowa: 154,25 g/mol • używany do ilościowej redukcji wiązań dwusiarczkowych oraz utrzymywania w formie zredukowanej grup tiolowych; • Używany do izolacji i oczyszczania enzymów i białek; • obecność > 99% wolnych grup-SH wg testu jonometrycznego; • opakowanie: 5 g Op. 1 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Odczynniki chemiczne różne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Żel krzemionkowy 3 – 5 mm • opakowania pojedyncze minimum 1 kg; • pomarańczowy/czerwony; • nietoksyczny; • wysycony indykatorem wilgotności (zmiana koloru na niebieski/zielony); • granulacja 3 - 5 +/-1 mm; • możliwość regeneracji poprzez wyprażanie w min. 130°C. kg 60 2. Żel krzemionkowy drobnoziarnisty • opakowanie pojedyncze minimum 1 kg; • nietoksyczny; • granulacja 1 – 2,5 mm +/- 0,5 mm; • możliwość regeneracji poprzez wyprażanie w min. 130°C kg 40 3. Dichloroizocyjanuran sodu Dichloroizocyjanuran sodu: • nr CAS: 2893-78-9; • wzór: C3Cl2N3NaO3; • masa molowa: 219,95 g/mol; • kolor: biały • postać: granulki • opakowanie: 500g Op. 1 4. Podchloryn sodu Podchloryn sodu: • nr CAS: 7681-52-9 • postać: roztwór wodny • 6-14% aktywnego chloru • gęstość: 1,22 – 1,25 g/cm3 • opakowanie: 2,5 l Op. 4 5. Malt Extract Agar Malt Extract Agar: • postać: proszek; • kolor: beżowy; • pH 5,4; • zawiera: Ekstrakt słodowy (30g/l), peptyd mikologiczny (5,0g/l) oraz agar (15,0 g/l) • używany do celów mikrobiologicznych • opakowanie: 500g • nie gorszy niż 70145 Sigma Aldrich lub równoważny Op. 2 6. Murashige and Skoog Basal Medium Murashige and Skoog Basal Medium: • synonim: WPM • mieszanina podstawowa soli do roślin drzewiastych • postać: proszek • pojemność 1 opakowania wystarczająca na sporządzenie 1 l pożywki • nie gorszy niż: M6774-1L , Sigma Aldrich lub równoważny • termin ważności co najmniej 24 miesiące od daty dostawy Op. 20 7. McCown’s Woody Plant Basal Salt Mixture McCown’s Woody Plant Basal Salt Mixture: • składnik pożywek mineralnych • postać: proszek • pojemność 1 opakowania wystarczająca na sporządzenie 1 l pożywki • nie gorszy niż: M5519-1L, Sigma Aldrich • termin ważności co najmniej 24 miesiące od daty dostawy Op. 20 8. Kwas giberelinowy Kwas giberelinowy (GA3): • wzór sum: C19H22O6 • CAS: 77-06-5 • gęstość: 1,386 g/cm3; • masa molowa: 346,38 g/mol • składnik pożywek mineralnych • pojemność 1 opakowania 5g Op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Odczynniki do sporządzania pożywek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Phyto Agar Phyto Agar: • Agar do hodowli tkanek roślinnych; • Nr CAS: 9002-18-0; • wytrzymałość żelu: >950-1050 g/cm3; • wilgotność < 18%; • postać: proszek; • kolor: beżowy (biały do lekko żółtego); • rozpuszczalny w wodzie; • zawartość popiołu: ≤3,5% • opakowanie: 1kg Op. 3 2. Orchimax inluding activated charcoal Orchimax inluding activated charcoal • postać: proszek; • kolor: biały; • łatwo rozpuszczalny w wodzie; • pożywka wzbogacona przez trypton; • zawiera 1g MES (kwas morfolinoetanosulfonowy); • zawiera witaminy: m.in. Myo-inosytol, kwas nikotynowy: • zawiera makro i mikro elementy: • opakowanie: 10l Op. 2 Termin ważności dla przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI