Dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie „.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-11
  • Numer ogłoszenia511008-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511008-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie: dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie „.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 00029075900000, ul. ul. Niepodległości  44-48 , 75-252  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3406542, e-mail przetargi@szgichp.med.pl, faks 94 3423339.
Adres strony internetowej (URL): www.szgichp.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szgichp.med.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
3. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie „.
Numer referencyjny: PN 3/2020 r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłączenie z zakresie, w jakim zamówienie zostało podzielone na części : Pakiety: I biochemia+szybkie testy II mikroprobówki III jednorazówki analityka IV system zamknięty pobierania krwi V panele alergenowe VI dzierżawa aparatu i dostawa odczynników do koagolologii VII odczynniki chemiczne VIII jednorazówki bakteriologia IX podłoża X krążki antybiogramowe XI testy do identyfikacji XII zestawy do barwienia XIII podłoża L-J XIV paski do MIC XV szybkie testy zakaźne XVI szczepy wzorcowe

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33793000-5
33696300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty- dla poszczególnych pakietów szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ a w szczególności: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Próbki będą oceniane przez członków komisji przetargowej odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia w zakresie zweryfikowania zgodności wszystkich wymogów technicznych określonych w załączniku nr 2 z oferowanym asortymentem. Zamawiający zastrzega, iż próbki w celu zweryfikowania wymogów opisanych w SIWZ zostaną otwarte oraz zużyte podczas oceny. 2)Dokumenty potwierdzające zgłoszenie produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz certyfikat CE dla testów 3) deklaracji zgodności CE, karty charakterystyki 4)certyfikatów jakości do każdej dostawy płytek W przypadku konieczności dostarczenia dokumentów w postaci papierowej, Zamawiający dopuści przesłanie ich w postaci zbindowanych tomów, gdzie poświadczenie za zgodność będzie widniało tylko na pierwszej stronie tomu dla jego pozostałych stron. ( pkt 2 -4) 5) Pozytywną opinię KORLD, specyfikację krążków i przykładowe świadectwo kontroli jakości 3 różnych krążków antybiotykowych , które powinno zawierać: nazwę producenta, nazwę antybiotyku, stężenie, numer serii, datę ważności, kontrolę stężenia na szczepach wzorcowych wraz ze strefami podanymi w milimetrach dla każdego szczepu kontrolnego 6)podłoża muszą posiadać rekomendację oraz kontrolę jakości do każdej dostawy. Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać dokumenty numerem zadania i pozycji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2 Formularz asortymentowo cenowy z opisem przedmiotu zamówienia zał. nr 2 do SIWZ. 3 Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 4 Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Cena towaru określonego w ofercie jest ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom z wyjątkiem przypadków niezależnych od Wykonawcy takich jak: a) Zmiana stawki podatku VAT., na towary sprzedawane w ramach niniejszej umowy zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, podatku VAT. W przypadku zmiany stawki Vat, zmianie ulegnie kwota podatku Vat i cena netto pozostanie niezmieniona. b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, pod warunkiem, że będzie to miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem, że będzie to miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę d) Nie dopuszcza się wzrostu ceny jednostkowej z powodu zmiany ceny producenta. 4. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie 2) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 5. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w wyznaczonym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie nastąpi w dniu 20.02.2020 r., o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet I szybkie testy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I Szybkie testy Ilość testów na 3 lata 1 Test jakościowy na obecność antygenu Helicobacter pylori w kale 80 3 O. Waalera + kontrola 300 4 O. lateksowy + kontrola 300 5 Kał na krew utajoną bez diety, z probówką do pobrania i przechowywania materiału badanego 300 6 Zestaw do zagęszczania kału do mikroskopowej oceny kału na obecność jaj pasożytów. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 Mikropróbówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II Mikroprobówki Ilość sztuk na trzy lata 1 Mikroprobówki do hematologii o poj. 200ul z korkiem zamykającym (bez bocznego uszka) umożliwiającym mieszanie na rotorze hematologicznym. Kolor korka fioletowy 3500 2 Mikroprobówki do uzyskania osocza z heparyną litową z kapilarą, o poj. 200ul z korkiem zamykającym ( bez bocznego uszka). Kolor korka zielony 5000 3 Mikroprobówki do OB (cytrynianowe). o poj. 200ul, z kapilarą do pobrania i kapilarą sedymentacyjną. Kolor korka czarny 300 4 Mikroprobówki 0,5 ml, z PP, z zakrętką z uszczelką, z cienkim zakończeniem w kołnierzu przedłużającym 1000 5 Mikroprobówki 2 ml, z PP, z zakrętką z uszczelką, kołnierz przedłużający 1000 6 Mikroprobówki typu Eppendorf z korkiem zamykającym o poj. 1,5ml, dno stożkowe, podziałka, z PP 10 000 7 Mikroprobówki z korkiem zamykającym o poj. 2 ml, okrągłodenne , z podziałka, z PP 1 000 8 Statyw na 50 probówek (5x10) o śr. 13 mm; autoklawowalny, dostępny w pięciu różnych kolorach 30 szt 9 Statyw na 50 probówek (5x10) o śr. 12 mm; autoklawowalny; dostępny w pięciu różnych kolorach 10 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5, 33793000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 Sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III Sprzęt jednorazowy Sztuk na trzy lata 1 Końcówki do pipet HTL i ML-Pette do 200 45 000 2 Końcówki do pipet HTL i ML-Pette do 1000 9 000 3 Końcówki do pipet HTL i ML-Pette do 5000 1000 4 Probówki wirówkowe, stożkowe o poj. 10 ml, tworzywo PP z korkiem 11 000 5 Kamery z siatką do ilościowej analizy elementów komórkowych w osadzie moczu 10 miejscowe 300 6 Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, gładkie (76x26x1mm) 21 000 7 Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, z polem matowym do opisu 21 000 8 Szkiełka nakrywkowe 18x18 mm 3 000 9 Kapilary z heparyną litową o poj. powyżej 175ul pakowane w tuby kartonowe po 250 sztuk 26 000 10 Zatyczki gumowe do kapilar powyżej 100 ul 52 000 11 Mieszadełka metalowe do kapilar powyżej 100 ul 26 000 12 Probówki na 250 ul krwi z kapilarą i przyspieszaczem wykrzepiana korek czerwony 3 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: System zamknięty do pobierania krwi do badań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV System zamknięty do pobierania krwi do badań Sztuk na trzy lata 1 Igła systemowa 0,8 i 0,9 26 000 2 Igła przezierna 0,70 i 0,8 z okienkiem weryfikacyjnym co najmniej 1cm 3 000 3 Igła 8, motylkowa z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem po pobraniu z wężykiem minimum 30 cm , wraz z uchwytem, pakowana sterylnie 1500 4 Uchwyt systemowy 20 000 5 Probówka z heparyną litową o poj. 4ml ; zielony korek 28 000 6 Probówka z heparyną litową i separatorem mechanicznym o poj. 4,4-5,5ml 500 7 Probówka z aktywatorem wykrzepiania poj. 4 ml; czerwony korek 9 000 8 Probówka do szybkiego wykrzepiania (do 5 mim) surowicy z trombiną i żelem poj. 4 ml 500 9 Probówka z EDTA –K2 poj. 2ml; fioletowy korek 22 000 10 Probówka z EDTA o poj. 6 ml z rozszerzoną etykietą (do prób krzyżowych) 1 500 11 Probówka do izolacji osocza z K2EDTA i żelem o poj. 5 ml 500 12 Probówka z fluorkiem sodu i EDTA o poj. 2 ml; szary korek 300 13 Probówka z 3,2% cytrynianem sodowym poj. ok. 2 ml; niebieski korek 12 600 14 Probówka do OB metodą logarytmiczną; czarny korek 2 000 15 Adapter Luer do pobierania krwi z kaniuli dożylnych , cewników.. 3 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33793000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet V - 5A Immunoenzymatyczne testy do oznaczania IgE swoistych w systemie panelowym. 5BPANEL AUTOIMMUNOLOGICZNY do oznaczania obecności przeciwciał w kl IgG przeciwko antygenom:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:V - A Immunoenzymatyczne testy do oznaczania IgE swoistych w systemie panelowym. Ilość sztuk na trzy lata 1 Panele 20 alergenowe ( 4 rodzaje) pediatryczny: orzech ziemny, mleko, białko i żółtko jaja, ziemniak, marchew, dorsz, jabłko soja, mąka pszenna, brzoza, tymotka, bylica, D. pteronyssinus, D.farinae, naskórek psa, kota, konia, Asp. fumigatus, Cladosp. herbarum. atopowy: mleko, kazeina, alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina,albumina sur. bydlęcej, białko+żółtko jaja, ryż, soja, banan, wieprzowina, wołowina, kurczak, mąka mix, drożdże, roztocza kurzu(D.p+D.f), pleśnie mix, pyłki drzew(t03+t07), pyłki drzew(t02+t04), trawy mix, IgE całkowite pokarmowy: orzech ziemny, laskowy, włoski, migdał, mleko, kazeina, białko jaja, żółtko jaja, ziemniak, seler, marchew, pomidor, dorsz, krewetka, brzoskwinia, jabłko, soja, mąka pszenna, sezam, mąka żytnia. wziewny: pyłek: brzozy, olszyny, leszczyny, dębu, żyta, bylicy, tymotki łąkowej, babki lancetowatej, roztocza kurzu D.p, roztocza kurzu D.f, naskórek psa, kota, konia, świnki morskiej, chomika, królika, Aspergillus fumigatus, Cladosporium herbarum, Penicillum notatum, Alternaria alternata. 144 2 Panele 10 alergenowe (5 rodzajów) oddechowy: pyłek brzozy, olszyny, leszczyny, dębu, oliwka, tymotka łąkowa, pyłek żyta, ambrozja, pyłek bylicy, pyłek babki lancetowatej. oddechowy: pyłek brzozy, 6 traw mix, pyłek żyta, pyłek bylicy, D. pteronyssinus, D.farinae, naskórek psa, kota, pióra mix, pleśnie mix oddechowy: D. pteronyssinus, D.farinae, naskórek psa, kota, konia, owcy Aspergillus fumigatus, Cladosporium herbarum, Penicillum notatum, Alternaria alternata. pokarmowy: mleko, białko jaja, żółtko jaja, kazeina, soja, ryż, kakao, jabłko, marchew, mąka mix. pokarmowy: orzech ziemny, sezam, wieprzowina, kurczak, wołowina, dorsz, owoce cytrusowe, seler, brzoskwinia. 1440 3 Panele 30 alergenowe : • mleko, kazeina, alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina, białko jaja, żółtko jaja, dorsz, orzech ziemny, kakao, soja, jabłko, marchew, pomidor, kurczak, mąka mix, cytrusy mix, ryż, 6 traw mix, żyto, pies, kot, cladosporium herb., alternaria tenuis, D1, D2 ,leszczyna, brzoza, bylica, CCD. • Orzech ziemny, laskowy, pomidor, groch, soja, seler, czosnek, cebula, kukurydza, awokado, banan, kiwi, cytrusy mix, kurczak, wołowina, wieprzowina, tuńczyk, dorsz, małż, krewetki, krab, sezam, ryż, mąka pszenna, alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina, kazeina, białko jaja, drożdże, CCD. 48 4 Panele 6-7 alergenowe: • pszczoła, osa, rVESv5 szerszeń, komar, meszka, CCD • mleko, alfa- laktoalbumina, beta- laktoglobulina, kazeina, albumina surowicy bydlęcej, gluten 144 6 Panel antybiotyki 10 alergenowy: Penicylina G, Penicylina V, Ampicilin, Amoxycilin, sulfamethoxazol, Cephalosporin, Ofloxacin, Cefaclor, Tetracyklin, Erythromycin. 24 V -B PANEL AUTOIMMUNOLOGICZNY do oznaczania obecności przeciwciał w kl IgG przeciwko antygenom: Ro/SS-A52, La/SS-B, CENP-B, Scl-70, dsDNA, Jo-1, MPO, PR3, AMA M2, LC1, LKM1, PM/Scl-100, SRP 54, Sp100, gp210, Ku, Sm, U1-snRNP. 108
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 Dzierżawa aparatu i dostawa odczynników do koagulologii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Specyfikacja wymaganych parametrów dotyczących aparatu PARAMETRY 1 Dwukrotny jednoczesny pomiar w tym samym materiale badanym (dublet) 2 Metoda pomiaru optyczna ( 3 ścieżki pomiarowe :chronometryczna, chromogenna, immunochemiczna) 3 Możliwość pomiaru z 50 ul osocza 4 Zakres badań : PT, APTT, automatyczne wyliczanie INR z PT , oznaczanie stężenia fibrynogenu podczas oznaczania PT (oprócz met. Claussa) 5 Możliwość samodzielnego programowania pomiarów 6 Pamięć wprowadzonych przez użytkownika programów ,krzywych kalibracyjnych i minimum 2000 wyników nawet po wyłączeniu zasilania 7 Automatyczna kalibracja 8 Kalibracja aparatu tylko przy zmianie serii odczynnika 9 Drukarka wewnętrzna z wydrukiem wyników ( na wydruku dokładny czas badania oraz zakresy wartości oczekiwanych) 10 Oznaczanie wyników poza zakresem normy 11 Oprogramowanie w j. polskim 12 Możliwość podłączenia czytnika kodów kreskowych 13 Możliwość podłączenia do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LIS) 14 Program „Kontroli Jakości” z pamięcią wyników 15 Autoryzowany serwis aparatu VI Parametr Ilość pojedynczych oznaczeń na 3 lata 1 Czas PT + fibrynogen 9200 2 Czas APTT 7200 3 Kalibrator do PT i APTT 12 but 4 Osocze kontrolne normalne dla PT i APTT 12 but 5 Osocze kontrolne patologiczne wysokie dla PT i APTT 12 but 6 Osocze kontrolne patologiczne niskie dla PT i APTT 12 but 7 Naczynka do koagulometru do wykonania oznaczeń 16 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet VII Odczynniki chemiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VII Odczynniki chemiczne Wielkość opako-wania Ilość opakowań na trzy lata 1 Aceton czda 0,5 l 6 2 Kwas solny 35-38% czda 1 l 18 3 NaOH mikrogranulki czda 1 kg 3 4 N-acetylo-L-cysteina >99,0% czda 100g 9 5 fenol 1 lk 6 6 Fiolet krystaliczny 25g 6 7 Błękit metylenowy 10g 6 8 jod 100g 1 9 Jodek potasu 500g 1 10 Fuksyna zsadowa 50g 6 11 4-boran sodu 250g 1 12 TRI sodu cytrynian 2 Hydrat 1 kg 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet VIII Sprzęt jednorazowy bakteriologia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VIII Sprzęt jednorazowy bakteriologia Sztuk na trzy lata 1 Pipety Pasteura - sterylne o poj. 3,5 ml pakowane po 5 lub10 sztuk 15 000 2 Pipety Pasteura- sterylne o poj. 3,5 ml pakowane indywidualnie 4 500 3 Pojemnik z zakrętką o poj. 250 -300 ml, sterylny 1 000 4 Pojemniki z zakrętką o poj. 500 ml sterylne 50 5 Probówki typu FALCONE o poj. 50 ml (28x115mm) sterylne, z cokołem do stawiania na stole, z nadrukowaną podziałką, tworzywo PP. 8 000 6 Probówki typu FALCONE o poj. 50 ml (28x115mm) sterylne, bez cokołu, z nadrukowaną podziałką, tworzywo PP. 8 000 7 Probówki stożkowe, zakręcane, sterylne o poj. 10 ml (100x16) nadrukowaną podziałką 2 000 8 Probówki okrągłódenne, sterylne, z korkiem, 10ml (100x16) 13 000 9 Wymazówki- wacik wiskozowy, trzonek tworzywo sztuczne, pakowane indywidualnie, sterylne 15 000 10 Wymazówki –wacik wiskozowy, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne; w probówce bez podłoża transportowego. 300 11 Wymazówki –wacik wiskozowy, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne w probówce z podłożem transportowym AIME 400 12 Wymazówki –wacik wiskozowy, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne w probówce z podłożem transportowym z węglem aktywnym 200 13 Zestaw do pobierania materiałów na badania w kierunku wirusów- probówka z płynnym podłożem transportowym+ wymazówka 300 14 Podłoża transportowe do posiewu moczu zawierające trzy podłoża umożliwiające bezpośrednią identyfikację E. Coli (typu URILAIN) 2 000 15 Ezy o pojemności 10 ul, pakowane indywidualnie 15 000 16 Statywy do probówek typu falkon 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet IX Gotowe podłoża hodowlane do diagnostyki mikrobiologicznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IX Gotowe podłoża hodowlane do diagnostyki mikrobiologicznej. Płytek lub Sztuk na trzy lata 1 Columbia agar z krwią baranią 8 000 2 Podłoże do oznaczania lekowrażliwości Haemophilusa 1 400 3 Mueller-Hinton z 5%krwią końską i 20mg/LNAD(MH-F) 2 200 4 Agar czekoladowy do Haemophilusa z czynnikami wzrostowymi i bacytracyną. 7 000 5 Chapman 4 000 6 Mac Conkey z fioletem krystalicznym 5 200 7 Sabouraud z chloramfenikolem i gentamycyną 4 000 8 Mueller-Hinton 8 000 9 Columbia CNA 1 800 10 Candida –chromogenne 800 11 Bulion mózgowo-sercow 800 12 Bulion tryptozowo-sojowy 800 13 Staphylococcus aureus- MRSA chromagar 300 14 Staphylococcus aureus- MSSA chromagar 1 100 15 Podłoże Schaedler Agar z Wit.K1+5%krew barania 300 16 System do hodowli drobnoustrojów beztlenowych(Torebka, saszetka, wskaźnik) 100 17 Podłoże Loewensteina Jensena z glicerolem do hodowli prątka gruźlicy ludzkiego, zawierające zieleń malachitowa- łatwa inokulacja podłoża 9 000 18 Slmonella Shigella agar 280 19 Yersinia agar 280 20 Bulion Todd Hewitt z gentamycyna+kw.nalidysowy 300 21 Mueller-Hinton+ kloksacylina 60 22 St.agallactiae- chromagar 800 23 Chromogenne podłoże wykrywające karbapenemazy 100 24 Bulion seleniniwy-F 280 25 Podłoze dla Burkhorderia cepacia 100 26 Podłoze dla Cmpylobakter 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet X Krążki antybiogramowie do oznaczania lekowrażliwości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:X Krążki antybiogramowie do oznaczania lekowrażliwości Ilość fiolek na trzy lata 1 Amikacyna 30ug 50 2 Amoksycylna+kwas klawulanowy 20+10ug 100 3 Ampicylina 10ug 50 4 Ampicylina 2ug 50 5 Aztreonam 30ug 50 6 Ampicylina+sulbaktam 10+10ug 5 7 Cefoksytyna 30ug 100 8 Oksacylina 1ug 100 9 Ceftazydym 30ug 100 10 Cefepim30ug 50 11 Cefuroksym 30ug 50 12 Ceftazydym 10ug 50 13 Cefoperazon 30ug 50 14 Cefotaksym 5ug 50 15 Ciprofloksacyna 5ug 100 16 Netilmicyna 10ug 50 17 Tobramycyna 10ug 50 18 Tetracyklina 30ug 50 19 Trimetopirim/sulfametaksazol 1,25/23,75 100 20 Piperacylina 30ug 50 21 Ticarycylina 75ug 50 22 Piperacylina+tazobactam 30/6ug 50 23 Ticarycilina+kwas klawulanowy 75/10ug 50 24 Erytomycyna 15ug 75 25 Klindamycyna 2ug 75 26 Ofloksacyna 5ug 50 27 Norfloksacyna 10ug 50 28 Nitrofurantoina 100ug 50 29 Imipenem 10ug 100 30 Wancomycyna 5ug 30 31 Teikoplanina 30ug 30 32 Rifampicyna 5ug 30 33 Gentamycyna 30ug 30 34 Linezolid 10ug 75 35 Gentamycyna 10ug 30 36 Kwas fusidowy 10ug 30 37 Doriponem 10ug 30 38 Meropenem 10ug 30 39 Klarytromycyna 15ug 50 40 Ceftazydym+kwas klawulonowy 30/10ug 50 41 Penicylina 1 IU 50 42 Azytromycyna 15ug 30 43 Mupirocyna 200ug 30 44 Levofloksacyna 5ug 30 45 Ertapenem 10ug 30 46 Cefotaksym 30ug 15 47 Fenoksymetylopenicylina 10ug 15 48 Chinupristina/dalfopristina 15ug 15 49 Tigecyklina 15ug 15 50 Ceftarolina 5ug 15 51 Streptomycyna 300ug 15 52 Temocylina 5ug 5 53 Fosfomycyna 200ug 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet XI Krążki i testy do izolacji, identyfikacji i określenia wrażliwości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XI Krążki i testy do izolacji, identyfikacji i określenia wrażliwości : Sztuk na trzy lata 1 Krążki do różnicowania Moraxella od Neiseriia 600 2 Do różnicowania Enterococcus faecalis i Enterococcus faecium 150 3 Krążek z optpchiną do identyfikacji S. pneumoniae 2 500 4 Do identyfikacji Streptococcus pyogenes 500 5 Haemophilus: a) BX z bacytracyną 4 000 b) BV z bacytracyną 4 000 6 Jałowe krążki bibułowe 150 7 Odczynnik do oznaczania oksydazy 360 8 EDTA 6 9 Kw.boronowy 6 10 Test do wykrywania nitrocefinazy 150 11 Testy do wykrywania antygenu wielocukrowego S.pneumonia 180 12 Testy do wykrywania białka BPP2 (MRSA) 150 13 Lateks do paciorkowców B-hemolizujących grupy A,B,C,D,F z enzymem 180 14 Testy do wykrywania koagulazy związanej i białka A S.aureus 200 15 Szybki, immunochromatograficzny test, złożony z jednej kasetki do identyfikacji 5 karbapenemaz w jednym oznaczeniu ( OX-48, KPC, NDM, IPM, VIM) bezpośrednio z kolonii bakteryjnej 60 16 Test do oznaczania wrażliwości na kolistynę wraz z bulionem dla pałeczek Enterobacteriales i pałeczek niefermentujących na min .11 rozcieńczeń dla badanego ustroju zgodnie z EUCAST 120 17 Test do okeślania MIC dla beztlenowców wraz z bulionem na: amoksycylina/kw.klawulanowy, ampicylina, klindamycyna, doksycyklina, ertapenem, imipenem, meropenem, metronidazol, moksifloksacyna, penicylina G, piperacylina/tazobaktam, tigecyklina, vancomycyna 120 18 Test do okeślenia MIC preparatów przeciwgrzybiczych wraz z medium i indykatorem zgodnie z zaleceniami EUCAST dla amfoterycyna B, 5-fluorocytozyna, anidulofungina, caspofungina, fluconazol, itraconazol, posakonazol, voriconazol 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet XII Gotowe zestawy do dekontaminacji materiałów i barwienia preparatów metodą manualną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XII Gotowe zestawy do dekontaminacji materiałów i barwienia preparatów metodą manualną Sztuk na trzy lata 1. Zestaw do dekontaminacji i homogenizacji plwociny w diagnostyce prątków gruźlicy ( z N-acetylo-Lcysteiną).Dla pojedynczych próbek jeden zestaw odczynników aby zapobiec kontaminacji krzyżowej. Zetaw zawiera NaOH, indykator ph, bufor rozcieńczający, NALC 7 000 2 Zestaw do barwienia met.GRAMA (z fioletem krystalicznym, płynem Lugola, odbarwiaczem, fuksyną ) butelki z zakraplaczami. Około 1500 ml każdego barwnika 900 3 Zestaw do barwienia prątków met. Zeihl-Nielsena na ciepło. Około 1500 ml kazdego barwnika 900 4 Zestaw do barwienia prątków met. Zeihl-Nielsena na zimno. Około 1500 ml kazdego barwnika 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet XIII Podłoże Löwensteina-Jensena (z zielenią malachitową) z lekami (w mg/l) wraz z kartą kontroli ze szczepem H37 Rv do każdej partii podłóż
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XIII Podłoże Löwensteina-Jensena (z zielenią malachitową) z lekami (w mg/l) wraz z kartą kontroli ze szczepem H37 Rv do każdej partii podłóż: Sztuk na trzy lata 1 Streptomycyna SM 4 150 2 Streptomycyna SM 8 150 3 Etambutol EMB 2 150 4 Etambutol EMB 4 150 5 Rifampicyna RMP 40 150 6 Rifampicyna RMP 80 150 7 Izoniazyd INH 0,2 150 8 Izoniazyd INH 0,4 150 9 Löwensteina-Jensena bez leków 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14 Paski nasączone gradientem stężeń antybiotyków i podłoża transportowe do moczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XIV Paski nasączone gradientem stężeń antybiotyków i podłoża transportowe do moczu Sztuk na trzy lata 1 Benzylopenicylina – niskie stężenia 360 2 Cefotaksym - niskie stężenia 360 3 Ceftazydym - awibaktam 100 4 Levofloksacyna 360 5 Trime/Sulfa 1/19 360 6 Kolistyna 360 7 Vankomycyna 360 8 Teikoplanina 360 9 Imipenem 360 10 Meropenem 360 11 fosfomycyna 100 12 Meropenem-wabrobaktam 100 13 Podłoża transportowe do posiewu moczu zawierające trzy podłoża w tym jedno umożliwiające identyfikację E. coli (typu Urilain) 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet XV Szybkie testy immunochromatograficzne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XV Szybkie testy immunochromatograficzne Sztuk na trzy lata 1 Do wykrywania antygenu S. pneumoniae w moczu i PMR 1300 2 Do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu 600 3 Do wykrywania przeciwciał klasy IgM Mycoplasma pneumoniae w surowicy 1300 4 Do wykrywania przeciwciał klasy IgM Chlamydia pneumoniae w surowicy 300 5 Do wykrywania wirusa grypy A+B+ RSV+adenowirus – wymazy z noso-gardzieli 300 6 Do wykrywania rotawirusa+adenowirusa+norowirusa w kale 60 7 Do wykrywania rotawirusa+adenowirusa w kale 60 8 Wykrywanie Str.pyogenes- wymaz z gardła 100 9 Do identyfikacji M.tuberculosis complex 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet XVI Szczepy wzorcowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:XVI Szczepy wzorcowe Sztuk na trzy lata 1 Szczepy wzorcowe I grupa 6 2 Szczepy wzorcowe II grupa 6 3 Probówki z koralikami do przechowywania szczepów -70ºC 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00
Termin wymiany reklamowanego produktu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę założenie aparatu ortodontycznego - Świerzno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mam 56 lat bardzo ciasno osadzone zęby, krzywy dolny zgryz - potrzebuję aparatu ortodontycznego na dolną szczękę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI