Dostawa na potrzeby apteki produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa na potrzeby apteki produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, kosmetyków, surowców do receptury, drobnocząsteczkowych pochodnych heparyny, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolski Szpital Ortopedyczno – Rehabilitacyjny im. prof. Bogusława Frańczuka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia569898-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569898-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Małopolski Szpital Ortopedyczno – Rehabilitacyjny im. prof. Bogusława Frańczuka: Dostawa na potrzeby apteki produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, kosmetyków, surowców do receptury, drobnocząsteczkowych pochodnych heparyny, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Szpital Ortopedyczno – Rehabilitacyjny im. prof. Bogusława Frańczuka, krajowy numer identyfikacyjny 35119473600000, ul. Al. Modrzewiowa  22 , 30-224  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 252 842, , e-mail office@kcr.pl, , faks 124 251 228.
Adres strony internetowej (URL): http://www.kcr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.kcr.pl/rok-2020/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.kcr.pl/rok-2020/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - należy złożyć na adres:
Adres:
Małopolski Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny im. prof. Bogusława Frańczuka, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4 Administracja - Sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na potrzeby apteki produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, kosmetyków, surowców do receptury, drobnocząsteczkowych pochodnych heparyny, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
Numer referencyjny: A.I.271-15/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Dostawa na potrzeby apteki produktów leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych, kosmetyków, surowców do receptury, drobnocząsteczkowych pochodnych heparyny, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w ogłoszeniu SIWZ). Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

II.5) Główny kod CPV: 33690000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33600000-6
33741300-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku do wzoru umowy (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia (w szczególności: zachowanie składu, właściwości funkcjonalne i użytkowe). Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy (równoważność Wykonawca wykazuje na etapie składania ofert). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca ma obowiązek wskazania (w załączniku do wzoru umowy) nazwy produktu oraz producenta przy pozycjach gdzie zastosował produkt równoważny.2. Jeżeli z wiedzy Wykonawcy wynika, iż dany produkt został chwilowo lub całkowicie wycofany z produkcji/sprzedaży – Wykonawca ma obowiązek zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualną koncesję/zezwolenie/decyzję wystawione przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na:- prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi będącymi przedmiotem zamówienia lub- na wytwarzanie produktów farmaceutycznych będących przedmiotem zamówienia lub- na obrót produktami farmaceutycznymi będącymi przedmiotem zamówienia lub- inne aktualne zezwolenie wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie którego Wykonawca świadczyć będzie dostawy w zakresie objętym przedmiotowym zamówienia.2.W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (pkt 12-23, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7 ustawy Pzp) oraz art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który „z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania” (art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna koncesja/zezwolenie/decyzja Głównego Inspektora Farmaceutycznego na:- prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi będącymi przedmiotem zamówienia lub- na wytwarzanie produktów farmaceutycznych będących przedmiotem zamówienia lub- na obrót produktami farmaceutycznymi będącymi przedmiotem zamówienia lub- inne aktualne zezwolenie wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie którego Wykonawca świadczy dostawy w zakresie objętym przedmiotowym zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Załącznik do wzoru umowy - specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik należy wypełnić na część/części na jakie Wykonawca składa ofertę); 3. Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 6. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Dokumenty podmiotów zagranicznych są składane – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2020 rok (Znak postępowania: A.I.271-15/20).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część 7/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część 8/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część 9/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze oraz kosmetyki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze oraz kosmetyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33741300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część 10/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny i produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny i produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część 11/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część 12/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych, surowce do receptury, wyroby medyczne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych, surowce do receptury, wyroby medyczne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część 13/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część 14/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14/ Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część 15/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33741300-9, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część 16/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część 17/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część 18/ Produkty lecznicze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18/ Produkty lecznicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Część 19/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19/ Produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty biobójcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Część 20/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 20/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Część 21/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 21/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Część 22/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 22/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Część 23/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 23/ Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Część 24/ Szwy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 24/ Szwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja asortymentowo – ilościowo – cenowa), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia w godzinach, liczony od momentu złożenia zamówienia (§ 6 ust. 3 wzoru umowy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.