Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz myjni do narzędzi w zakresie wyposażenia bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii (etap 2) Szpital Bielański.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MPRI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010246680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Gdyńskie 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-531
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 540 02 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpri.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpri.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz myjni do narzędzi w zakresie wyposażenia bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii (etap 2) Szpital Bielański.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25f1287b-b3fa-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040092/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Szpital Bielański - wyposażenie medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpri.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpri.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mpri.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet; Zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.260.2.2022.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 57147198,84 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni do kaczek i basenów oraz myjni do narzędzi w zakresie wyposażenia bloku
operacyjnego i oddziału intensywnej terapii (etap 2) w ramach „Zakupu Inwestycyjnego związanego z modernizacją i
rozbudową Szpitala Bielańskiego im. Ks. Jerzego Popiełuszki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej”
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i serwisu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : Potwierdzenie aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 1.1.1 SWZ w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego -stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1 Na podstawie art. 107 ust 1 w związku z art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, dokumentów
wskazanych 2.2 i 2.3 SWZ;
2 Dokumenty (np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna,
świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta), które potwierdzają, że produkt spełnia wymagania (parametry techniczne
– kryterium nr 2) Zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do specyfikacji. Zamawiający
wymaga zaznaczenia w złożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów
technicznych – kryterium nr 2 zgodnie z rozdziałem XI ust. 2, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1 (Opis Przedmiotu
Zamówienia) do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr. Brak potwierdzenia w dokumentach
parametru lepszego niż wymagany, pomimo jego wskazania w kolumnie „Parametry oferowanego urządzenia”, spowoduje
nie przyznanie punktów za ten parametr;
3 Certyfikaty lub Deklaracje zgodności CE dla oferowanych urządzeń/wyrobów medycznych.
4 W celu potwierdzenia spełnienia wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży wraz z
ofertą potwierdzone za zgodność z oryginałem karty produktu, certyfikaty CE, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem
tych dokumentów na język polski, które muszą być przypisane w sposób niebudzący wątpliwości do konkretnej pozycji
Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ);
5 Wyżej wymienione dokumenty mogą być sporządzone w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę tych dokumentów lub elektroniczną
kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez Wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W/w zapis nie dotyczy
dokumentów potwierdzających parametry techniczne podlegające ocenie w kryterium 2 „Parametry oferowanego
urządzenia”;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Oferta - sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
2 Formularz cenowy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
3 Opis przedmiotu zamówienia – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 zł),
2 Termin wniesienia wadium upływa dnia: 25.04.2021 roku o godz. 12:00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
1 Oświadczenie Wykonawcy, wymienione w Rozdziale 9 SWZ:
1.1 o którym mowa w pkt. 1.1.1 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu
potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postpowania,
1.2 o którym mowa w pkt. 1.1.2 składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
1.3 o którym mowa w pkt. 1.1.1 w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postępowania.
2 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy -załącznikiem nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: : Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://mpri.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24