Dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia564810-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564810-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku: Dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez KORONAWIRUS SARS-COV-2 na terenie Województwa Podlaskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 osi Priorytetowej VVVV Infrastruktury dla usług użyteczności publicznej Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura dla ochrony zdrowia w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 14063940000000, ul. ul. J. Waszyngtona  17 , 15-274  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 450 595, e-mail zampudsk@amb.edu.pl, faks 857 450 595.
Adres strony internetowej (URL): https://udsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://udsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://udsk.pl/zp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://udsk.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-propublico.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830).
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://udsk.pl/zp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
Numer referencyjny: PN-30/20/10
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych. Dotyczy projektu pn. „Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez KORONAWIRUS SARS-COV-2 na terenie Województwa Podlaskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 osi Priorytetowej VVVV Infrastruktury dla usług użyteczności publicznej Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura dla ochrony zdrowia w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiającym.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.2 Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego, fabrycznie nowego Cyfrowego aparatu RTG, z jego wyposażeniem oraz oprogramowaniem. Zakres dostawy, parametry graniczne, funkcjonalność oraz warunki związane z dostawą określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ - Parametry techniczne Cyfrowego aparatu RTG.2.3 Szkolenie personelu medycznego i technicznego w pełnym zakresie objętym instrukcją użytkowania.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty będzie kompatybilny ze wskazanym w SIWZ analizatorem, będącym w dyspozycji Zamawiającego, będzie odpowiadał następującym cechom ujętym w specyfikacji określonej w katalogu danego producenta: stabilność, swoistość, czułość testu, liniowość, powtarzalność wyników (dotyczy odczynników), parametry techniczne: rozmiar, objętość, kształt, materiał, z którego został wykonany dany produkt i inne istotne cechy wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy materiałów zużywalnych), a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument (specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inny równoważny dokument), z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wymagane parametry znajdują się w załączniku do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33111000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:5.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 4 i pkt 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 4 i pkt 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę sygnatury postępowania, w którym zostały złożone oświadczenia lub dokumenty wymagane w przedmiotowym postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania (należy dołączyć do oferty):1.1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące niepodlegania wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3.1. Oryginalne dane techniczne oferowanego sprzętu (wraz z tłumaczeniem na język polski zgodnie z pkt 18), potwierdzające spełnianie parametrów określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ.3.2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego aparatu do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211), tj.:3.2.1. Deklaracja zgodności wytwórcy;3.2.2. Certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cnea 60,00
parametry techniczne 30,00
warunki gwarancji i serwisu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający może rozwiązać umowę, ze skutkiem natychmiastowym, bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 2.1. zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b i 1e;2.2. wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1; 2.3. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.3. W przypadku, o którym mowa pkt 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.4. W przypadku wystąpienia rażących uchybień ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, stosując § 11 pkt 1b) niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-08-31 okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego Cyfrowego aparatu RTG przeznaczonego do wykonywania zdjęć przyłóżkowych na oddziałach szpitalnych. Dotyczy projektu pn. „Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez KORONAWIRUS SARS-COV-2 na terenie Województwa Podlaskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 osi Priorytetowej VVVV Infrastruktury dla usług użyteczności publicznej Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura dla ochrony zdrowia w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiającym.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.2 Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego, fabrycznie nowego Cyfrowego aparatu RTG, z jego wyposażeniem oraz oprogramowaniem. Zakres dostawy, parametry graniczne, funkcjonalność oraz warunki związane z dostawą określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ - Parametry techniczne Cyfrowego aparatu RTG.2.3 Szkolenie personelu medycznego i technicznego w pełnym zakresie objętym instrukcją użytkowania.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty będzie kompatybilny ze wskazanym w SIWZ analizatorem, będącym w dyspozycji Zamawiającego, będzie odpowiadał następującym cechom ujętym w specyfikacji określonej w katalogu danego producenta: stabilność, swoistość, czułość testu, liniowość, powtarzalność wyników (dotyczy odczynników), parametry techniczne: rozmiar, objętość, kształt, materiał, z którego został wykonany dany produkt i inne istotne cechy wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy materiałów zużywalnych), a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument (specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inny równoważny dokument), z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
Termin gwarancji i serwisu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:MOBILNY, CYFROWY APARAT RTG szt.1Lp. Opis parametru Parametrwymagany Punktacja Parametr oferowanyI. WYMAGANIA OGÓLNE1. Aparat fabrycznie nowy, nieużywany, nie rekondycjonowany, nie powystawowy rok prod. 2020 Tak, podać Bez punktacji 2. Aparat RTG przyłóżkowy, przewoźny pracujący w technice radiografii cyfrowej bezpośredniej fabrycznie wyposażony w bezprzewodowy detektor, z możliwością wykonywania ekspozycji bez podłączenia do sieci zasilającej . Tak Bez punktacji 3. Instrukcja obsługi w języku polskim (z dostawą aparatu) Tak Bez punktacji (dostarczyć z aparatem) 4. Szkolenie personelu w zakresie obsługi aparatu (min 5 godzin) Tak Bez punktacji 5. Wykonanie w cenie oferty testów akceptacyjnych poszerzonych o testy specjalistyczne Tak Bez punktacji 6. Aparat wyposażony we własny zespół napędowy zasilany z akumulatorów, umożliwiający zmotoryzowane przemieszczanie się urządzenia Tak Bez punktacji 7. Podłączenie i pełna integracja aparatu z systemem RIS/PACS funkcjonującym u zamawiającego. Tak Bez punktacji 8. Możliwość i pełna integracja ściągania worklisty i przesyłania wykonywanych zdjęć przez WIFI z systemem szpitalnym. Tak Bez punktacji II. GENERATOR WYSOKIEGO NAPIĘCIA1. Generator typu HF zintegrowany z konsolą technika (wybór programu anatomicznego ustawia automatycznie parametry ekspozycji) Tak Bez punktacji 2. Moc generatora ≥30kW (zgodnie z IEC 60601-2-7dla 100 ms) Tak, podać Bez punktacji 3. Zakres napięciowy ≥ 40 – 125 kV Tak, podać Bez punktacji 4. Zakres regulacji iloczynu prądu i czasu ekspozycji ≥ 0,35 – 320 mAs Tak, podać Bez punktacji 5. Maksymalna wartość prądu lampy (możliwego do uzyskania w aparacie) ≥ 360 mA Tak, podać Bez punktacji 6. Najkrótszy czas ekspozycji ≤ 1 ms Tak, podać Bez punktacji 7. Ręczna nastawa parametrów ekspozycji związana z wyborem projekcji za pomocą dotykowego monitora LCD konsoli technika Tak Bez punktacji 8. Zasilanie 230V +/- 10%, 50Hz ze standardowego gniazdka sieciowego Tak Bez punktacji 9. Możliwość wyzwalania ekspozycji za pomocą kabla o długości ≥2,5m oraz możliwość ekspozycji z bezprzewodowego pilota umożliwiającego wyzwolenie z odległości co najmniej 5m. Tak, podać Bez punktacji 10. Możliwość wykonania ekspozycji poprzezakumulatorowe zasilanie generatora. Tak Bez punktacji III. LAMPA RTG1. Lampa jedno- lub dwuogniskowa z wirującą anodą Tak Bez punktacji 2. Wielkość największego ogniska ≤ 1.3 (aparat nie będzie wykorzystywany do zdjęć młodszych dzieci) Tak, podać Wielkość największego ogniska < 1,0 – 10 pktPozostałe – 0 pkt 3. Pojemność cieplna anody ≥ 120kHU Tak, podać Bez punktacji 4. Pojemność cieplna kołpaka ≥ 1,0 MH Tak, podać Bez punktacji 5. Prędkość obrotów anody ≥ 8000 obr/min Tak, podać Bez punktacji 6. Zakres kątów obrotu kolimatora min. +/-90° Tak ,podać Bez punktacji 7. Wbudowany lub zamontowany na szynach kolimatora dawkomierz DAP zintegrowany z DICOM Tak Bez punktacji 8. Maksymalny zasięg ramienia – odległość ognisko- kolumna aparatu ≥120 cm Tak, podać Bez punktacji 9. Filtracja odpowiednik min. 1mm Al.+ 0,1mm Cu Tak Bez punktacji IV. KOLUMNA I STATYW APARATU1. Konstrukcja kolumny – ułatwienia w utrzymywaniu aparatu w czystości Tak/Nie, podać Wszystkie kable do lampy ukryte wewnątrz ramienia – 20 pktKable karbowane, kable w innych osłonkach na zewnątrz ramienia 0 pkt 2. Antybakteryjna powłoka na obudowie aparatu Tak/Nie, podać Tak, powłoka antybakteryjna oparata na tlenkach metali zawartych w farbie – 20 pktTak, powłoka antybakteryjna oparata na jonach srebra lub miedzi – 10 pktNie – 0 pkt 3. Maksymalna długość aparatu w pozycji transportowej ≤140cm Tak, podać Bez punktacji 4. Maksymalna szerokość aparatu w pozycji transportowej ≤60cm Tak, podać Bez punktacji 5. Zakres obrotu kołpaka lampy wokół osi poziomej ≥ +/- 130° Tak, podać Bez punktacji 6. Zakres obrotu kolumny lampy wokół osi pionowej ≥ +/- 90° Tak, podać Bez punktacji 7. Zakres pochylania kołpaka lampy min. +90° do -10° Tak, podać Bez punktacji 8. Maksymalna możliwa do uzyskania wysokość ogniska lampy nad podłogą ≥ 200cm Tak, podać ≥ 210 cm – 10 pkt < 210 cm – 0 pkt 9. Minimalna możliwa do uzyskania wysokość ogniska lampy nad podłogą ≤ 70cm Tak, podać Bez punktacji 10. Możliwość przemieszczania systemu przy rozładowanych akumulatorach aparatu (po zwolnieniu blokady) Tak Bez punktacji 11. Masa aparatu łącznie z akumulatorami ≤ 560 kg Tak, podać ≤ 390 kg - 10 pkt.> 390 kg – 0 pkt V. DETEKTOR CYFROWY1. Detektor mobilny, bezprzewodowy. Tak Bez punktacji 2. Warstwa scyntylacyjna detektora w technologii CsI Tak Bez punktacji 3. Format powierzchni aktywnej detektora ≥34 cm x 42cm. Tak, podać Bez punktacji 4. Detektor mały lub możliwość używania i konfiguracja detektora małego od posiadanego aparatu Mobilett Mira Max. Format powierzchni aktywnej detektora 23cm x 28,5cm Tak Bez punktacji 5. W szufladzie akumulator detektora jest doładowywany min. podczas postoju. Tak Bez punktacji 6. Rozdzielczość detektora wyrażona liczbą pikseli (min)≥ 6,5 MPx, Tak, podać Bez punktacji 7. Rozmiar piksela ≤ 150 µm Tak, podać Bez punktacji 8. Głębokość akwizycji ≥ 16 bit Tak, podać Bez punktacji 9. Waga płaskiego detektora cyfrowego z bateriami ≤ 3,5 kg Tak, podać Bez punktacji 10. Maksymalne obciążenie detektora (na całej powierzchni detektora) dla projekcji wykorzystujących mobilność detektora ≥ 100 kg, Tak, podać Bez punktacji 11. Rozdzielczość obrazowa ≥ 3,3 lp/mm, Tak, podać Bez punktacji 12. Kratka przeciw rozproszeniowa nakładana na detektor Tak Bez punktacji 13. Rączka do przenoszenia detektora zintegrowana z detektorem na stałe. Tak/Nie Tak – 10 pktNie – 0 pkt 14. Ilość możliwych do wykonania zdjęć na jednym ładowaniu baterii detektora Tak, podać ≥ 1000 – 10 pkt < 1000 – 0 pkt VI. KONSOLA TECHNIKA (STACJA AKWIZYCYJNA)1. Obsługa aparatu za pomocą wbudowanego w konsolę dotykowego monitora LCD o rozmiarze ≥17”, i matrycy obrazowej nie mniejszej niż 1280x1024 umożliwiającego nastawianie parametrów ekspozycji i sterowanie obróbką obrazu Tak ,podać Bez punktacji 2. Pojemność dysku obrazowego ≥ 3 000 obrazów Tak, podać Bez punktacji 3. Zoom, obrót obrazu, lustrzane odbicie, zmiana wartości okna (jasności/kontrastu) Tak Bez punktacji 4. Wybór pacjenta z listy pacjentów uzyskanych z systemu RIS za pomocą mechanizmu DICOM Worklist Tak Bez punktacji 5. Możliwość zarejestrowania pacjenta przez technika w przypadku awarii systemu szpitalnego RIS (bez konieczności interwencji serwisu lub informatyka) Tak Bez punktacji 6. Interfejs do sieci szpitalnej WIFI Tak Bez punktacji 7. Interfejs do sieci szpitalnej kablowy min. 100Mbit/s Tak Bez punktacji 8. Możliwość umieszczania oznaczenia projekcji (np. L/R, zdjęcie AP) Tak Bez punktacji 9. Czas od zakończenia ekspozycji do wyświetlenia obrazu wstępnego na monitorze ≤ 5 s Tak, podać Bez punktacji 10. Programy anatomiczne ≥ 100 Tak, podać Bez punktacji 11. Możliwość prowadzenia statystyk obrazów odrzuconych z powodów odrzucenia, z podziałem na techników wykonujących badanie Tak Bez punktacji 12. Współpraca ze standardem DICOM 3.0 z obsługą protokołów: Worklist manager (WLM), Storage (Send), MPPS Tak Bez punktacji 13. Automatyczne zapisywanie do systemu danych obrazowych (nagłówek DICOM) informacji o parametrach ekspozycji (kV, mAs) Tak Bez punktacji 14. Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych pacjentów poprzez uniemożliwienie dostępu do tych danych osobom niepowołanym Tak Bez punktacji 15. Współpraca ze standardem DICOM, obsługą protokołów: worklist manager(WLM),storage, MPPS,DICOM storage commitment Tak Bez punktacji 16. Raport dawki w formacie DICOM zgodnie z dyrektywą EUROATOM 2013/59 Tak Bez punktacji 17. Ochrona przed szkodliwym oprogramowaniem oparta o mechanizm tzw. whitelisting (białej listy) Tak/Nie, podać Tak – 10 pktNie – 0 pkt VII. URZĄDZENIA DODATKOWE1. Wyłącznik bezpieczeństwa na aparacie umożliwiający co najmniej zatrzymanie napędu Tak Bez punktacji 2. Aparat wyposażony kieszeń/kieszenie do przechowywania kratki przeciw rozproszeniowej oraz detektora podczas transportu Tak Bez punktacji






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI