„Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZIELONEJ GÓRZE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00073446
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜„Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZIELONEJ GÓRZE

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜SP ZOZ MSWiA Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 970748470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Wazów 42

1.5.2.) Miejscowość: ˜Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜65-044

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+ 48 68 452-77-00

1.5.8.) Numer faksu: ˜+ 48 68 452-77-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dyrektor@poliklinika.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.poliklinika.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-b947a873-c3da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00035909/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa medycznych artykułów jednorazowych oraz materiałów do dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://www.poliklinika.zgora.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e - mail: dyrektor@poliklinika.zgora.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 4 do niniejszejSWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortaluklikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Złożenieoferty w postępowaniu:1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązanyjest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana zpostępowaniem. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3. Ofertę składa się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. 4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcjiużytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr 1A – 1część zamówienia - płyny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta którauzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito.Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy na cito

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Kary umowne cito

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta którauzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito.Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych płynówinfuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr1B – 2 część zamówienia - płyny infuzyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy na cito

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Kary umowne cito

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, środków dodezynfekcji skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku doSWZ nr 1C – 3 część zamówienia- dezynfekcja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy na cito

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Kary umowne cito

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych, pasków do glukometru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SWZ nr1D – 4 część zamówienia-paski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy na cito

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Kary umowne cito

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą łączną ilość punktów w kryteriach: cena, termin dostawy na cito, kary umowne cito. Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - Rozdział XVI

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (zał. nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. b) formularz/e cenowy/e (zał. nr 1A; 1B, 1C, 1D, do SWZ odpowiednio na daną część zamówienia) sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. c) oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem zał. nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:- Wykonawcę, - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga! Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w załącznikach do SWZ,e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit d) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13. - 9.23 SWZ, f) opis rozwiązań równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Opis rozwiązań równoważnych musi być sporządzony w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej toskłada dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty (zał. nr 1 do SWZ) należy wskazać firmy (nazwy)wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi byćpodpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne doreprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenie, o którymmowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 2 do SWZ)składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którychmowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegaćwykluczeniu z postępowania. 4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 5) Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcękierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń orazinstrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 6) Zamawiający może wramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub odwszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lubkażdego z osobna; 2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółkicywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu w formie pisemnej.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ichwprowadzenia: 1) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych postronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmianyadresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę; 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, wprzypadku wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług - w przypadku wystąpieniapowyższej okoliczności, część wynagrodzenia umownego brutto, płatna po zaistnieniu ww.okoliczności ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów iusług (ustaloną w oparciu o nową stawkę podatku od towarów i usług), a dotychczasowąwartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług).W takiej sytuacji wynagrodzenie brutto, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzieobejmowało stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wynagrodzenie nettoWykonawcy nie ulegnie zmianie.3) po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniemwirusa Covid-19, o których mowa w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniachzwiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych choróbzakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 1842 z późn. zm.),mają wpływ na należyte wykonanie niniejszej umowy, Strony mogą dokonać zmian tej umowy wzakresie, w trybie i przy spełnieniu warunków określonych w art. 15r ww. ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/, adres skrzynki podawczej ePUAP Zamawiającego, na którą należy przesłać ofertę: SPZOZMSWIAZG/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI