Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126198668
1.5.8.) Numer faksu: 126198668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dzieciecyszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5a800f-7b33-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i dostępnego w platformie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3. Szczegółowe uregulowania w zakresie korespondencji zawiera SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271-6/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość podana w załączniku nr 2 do SWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). O skorzystaniu z prawa opcji (jego wykonaniu) Zamawiający powiadomi wykonawcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem poprzez złożenie oświadczenia o wykonaniu opcji na adres mailowy Wykonawcy. Rozliczenie związane z wykorzystaniem prawa opcji w zakresie ilości podanych w załączniku nr 2 do SWZ odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w tym załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp zgodnie z z kryteriami określonymi w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (pakiet 1,2,5,6,8), materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku (3 i 4) oraz rękawic diagnostycznych i sterylnych (pakiet 7 i 9) w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.