Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i obłożeń jednorazowych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i obłożeń jednorazowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-07
  • Numer ogłoszenia522286-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522286-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i obłożeń jednorazowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000, ul. Al. J. Piłsudskiego  64 , 22-200  Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 797704880, , e-mail jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , , faks 825 724 170.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.wlodawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Sekretariat Zamawiającego , al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i obłożeń jednorazowych.
Numer referencyjny: ASZ.382.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i obłożeń jednorazowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 17 zadań: zadanie 1 strzykawki, przyrządy do przetoczeń, aparaty, dreny, cewniki, przedłużacze, łączniki, kraniki, kaniule, igły motylki, ostrza chirurgiczne, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, igły do punkcji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, elektrody, maski krtaniowe, filtry, sondy, pieluchy, prześcieradło jednorazowe; zadanie 2 Igły, korki, zatyczki, cewniki, dreny, końcówki, Igły do znieczuleń, łyżki do laryngoskopu, maski do aerozoterapii, szyny Zimmera, opaski identyfikacyjne, kieliszki na leki, golarki medyczne, worki na mocz. zadanie 3 Zestawy medyczne, rurki tracheostomijne, Igły do tętnic, podkłady chłonne, cewniki centralne zadanie 4 papiery ekg i ktg,elektrody do czasowej stymulacji, czujniki do pulsoksymetru, opatrunek pod venflon, pojemniki na zużyty sprzęt, maty chłonne i bakteriobójcze, Igły Hubera zadanie 5 dren do zestawu jednobutlowego, zestaw do drenażu klatki piersiowej, Wkłady pojemniki i worki do ssaków, woreczki laparoskopowe, klipsy tytanowe. zadanie 6 wkłady do strzykawki automatycznej zadanie 7 System do kontrolowanej zbiórki stolca zadanie 8 Balon Bakri do tymczasowej kontroli lub redukcji krwotoku poporodowego. Wykonany w 100% z silikonu; nie zawiera lateksu ;zawiera strzykawkę 60 ml; zadanie 9 HSG kateter do Histerosalpingografii, sterylny, pakowany pojedyńczo, składający się z elementu wprowadzającego, zaopatrzonego w ruchomy pozycjoner oraz podwójny cewnik z termoplastycznym, owalnym gumowym balonem o pojemności 2,5 ml. Urządzenie zawiera strzykawkę oraz zawór odcinający, który reguluje ciśnienie balonika. Rozmiary: 5Fr - 1,67 mm i 7Fr - 2,33 mm zadanie 10 Układy oddechowe, filtry oddechowe, maski, rurki ustno gardłowe, przestrzeń martwa, wymiennik ciepła i wilgoci, maska tlenowa, wapno sodowane. zadanie 11 pałeczki, szczoteczki do cytologii, wzierniki ginekologiczne, szkiełka, dreny cewniki zadanie 12 Zestaw dla noworodka , w skład wchodzi: podkład jałowy 60x60cm 1 szt., serweta z włókniny 80x60cm 2 szt., czapeczka dla noworodka 12x10cm 1 szt., kocyk 160x75 cm 1 szt. , centymetr 1 szt. ; Koszula do porodu, Zestaw obłożeń do porodu zadanie 13 igły do ostrzykiwań, kleszczyki biopsyjne, szczoteczki do endoskopów, kliposownice, klipsy, pułapki, pętle, zawory biopsyjne zadanie 14 Maski chirurgiczne , czepki chirurgiczne, fartuchy z włókniny, koszula pacjenta . zadanie 15 zestawy obłożeń do zabiegów operacyjnych, serwety chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne, komplety chirurgiczne, prześcieradło, pościel. zadanie 16 gaza celox , próżnociąg położniczy , ogrzewacz do tlenu, mankiety do RR dla noworodka zadanie 17 Zestaw akcesoriów do Ncpap INFLANT FLOW, Zestaw akcesoriów do Presistion Flow Plus, Vapotherm Low Flow

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141200-2
33141220-8
33141240-4
33141310-6
33141320-9
33141321-6
33141322-3
33141323-0
33141411-4
33141615-4
33771200-7
33141620-2
33141640-8
33141641-5
33141900-9
33141122-1
33171110-3
37700000-8
33721000-0
33168000-5
33198000-4
33141626-4
33141111-1
33141123-8
39518200-8
33198100-5
33199000-1
33141642-2
33141000-0
33171000-9
33171100-0
33171110-3
18411000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie wymaga
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Oświadczenie, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) 2) Informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. próbki do wskazanych pozycji, strony katalogowe, ulotki, instrukcje używania, inne informacje złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdą ze stron należy opisać którego zadania i której pozycji dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz asortymentowo cenowy , załącznik nr 1 do SIWZ; c) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1, załącznik 3 a i 3 b; d) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; e) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ( jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
założenie oferty na wszystkie zadania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 6. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 2) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego, 3) siły wyższej, 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy. 8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne urządzenia nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:strzykawki, przyrządy do przetoczeń, aparaty, dreny, cewniki, przedłużacze, łączniki, kraniki, kaniule, igły motylki, ostrza chirurgiczne, zestawy medyczne, igły do znieczuleń, igły do punkcji, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, elektrody, maski krtaniowe, filtry, sondy, pieluchy, prześcieradło jednorazowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141220-8, 33141310-6, 33141321-6, 33141323-0, 33141411-4, 33771200-7, 33141620-2, 33141640-8, 33141641-5, 37700000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły, korki, zatyczki, cewniki, dreny, końcówki, Igły do znieczuleń, łyżki do laryngoskopu, maski do aerozoterapii, szyny Zimmera, opaski identyfikacyjne, kieliszki na leki, golarki medyczne, worki na mocz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141320-9, 33141240-4, 33141200-2, 33141640-8, 33141321-6, 33721000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawy medyczne, rurki tracheostomijne, Igły do tętnic, podkłady chłonne, cewniki centralne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141620-2, 33141322-3, 39518200-8, 33198100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:papiery ekg i ktg,elektrody do czasowej stymulacji, czujniki do pulsoksymetru, opatrunek pod venflon, pojemniki na zużyty sprzęt, maty chłonne i bakteriobójcze, Igły Hubera
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33198000-4, 33141111-1, 33198100-5, 33141342-0, 33141123-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dren do zestawu jednobutlowego, zestaw do drenażu klatki piersiowej, Wkłady pojemniki i worki do ssaków, woreczki laparoskopowe, klipsy tytanowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141642-2, 33141000-0, 33141122-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wkłady do strzykawki automatycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 34141310-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System do kontrolowanej zbiórki stolca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Balon Bakri
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Balon Bakri do tymczasowej kontroli lub redukcji krwotoku poporodowego. Wykonany w 100% z silikonu; nie zawiera lateksu ;zawiera strzykawkę 60 ml;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: HSG kateter do Histerosalpingografii,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:HSG kateter do Histerosalpingografii, sterylny, pakowany pojedyńczo, składający się z elementu wprowadzającego, zaopatrzonego w ruchomy pozycjoner oraz podwójny cewnik z termoplastycznym, owalnym gumowym balonem o pojemności 2,5 ml. Urządzenie zawiera strzykawkę oraz zawór odcinający, który reguluje ciśnienie balonika. Rozmiary: 5Fr - 1,67 mm i 7Fr - 2,33 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Układy oddechowe, filtry oddechowe, maski, rurki ustno gardłowe, przestrzeń martwa, wymiennik ciepła i wilgoci, maska tlenowa, wapno sodowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33171000-9, 33171100-0, 33171110-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pałeczki, szczoteczki do cytologii, wzierniki ginekologiczne, szkiełka, dreny cewniki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141200-2, 33141640-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zestaw dla noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw dla noworodka , w skład wchodzi: podkład jałowy 60x60cm 1 szt., serweta z włókniny 80x60cm 2 szt., czapeczka dla noworodka 12x10cm 1 szt., kocyk 160x75 cm 1 szt. , centymetr 1 szt. ; Koszula do porodu, Zestaw obłożeń do porodu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 18411000-3, 39518200-8, 33198100-5, 33199000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:igły do ostrzykiwań, kleszczyki biopsyjne, szczoteczki do endoskopów, kliposownice, klipsy, pułapki, pętle, zawory biopsyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33168000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maski chirurgiczne , czepki chirurgiczne, fartuchy z włókniny, koszula pacjenta .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: obłożenia jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zestawy obłożeń do zabiegów operacyjnych, serwety chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne, komplety chirurgiczne, prześcieradło, pościel.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 39518200-8, 33198100-5, 33199000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:gaza celox , próżnociąg położniczy , ogrzewacz do tlenu, mankiety do RR dla noworodka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: medyczny sprzęt jednorazowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw akcesoriów do Ncpap INFLANT FLOW, Zestaw akcesoriów do Presistion Flow Plus, Vapotherm Low Flow
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141620-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
złożenie oferty na wszystkie zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI