Dostawa mebli medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-27
  • ZamawiającyWarmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00398012
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895322966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alis@pulmonologia.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc1d2e6-4ed4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041849/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy mebli medycznych (łóżka dla pacjentów, wózki zabiegowe, fotele do sal chemioterapii, parawany, wieszaki medyczne itp.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: alis@pulmonologia.olsztyn.pl;
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn
4. Zgodnie z art. 67 Pzp, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwana dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko – Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn,
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pani Magdalena Ponichtera, tel. 89 532 29 43, e-mail: mponichtera@pulmonologia.olsztyn.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem nr SOZ.383.40.2022 pn. Dostaw mebli medycznych.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, a także w innych przypadkach, w których obowiązek udostępnienia dokumentów zawierających Pani/Pana dane osobowe wynika z obowiązujących przepisów prawa.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lub okres dłuższy, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, a w szczególności związane z prowadzeniem postępowań finansowanych ze środków unijnych.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
h) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00, Infolinia: 606 950 000, czynna w dni robocze od: 10:00 - 13:00 gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. f RODO, Zamawiający informuje, że nie będzie przekazywał danych osobowych państwom trzecim lub organizacjom międzynarodowym, bez odrębnej zgody Wykonawcy.
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych przekazywanych przez platformę zakupową będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz Open Nexus Sp. z o.o., z siedziba przy ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Poznaniu - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS 0000335959 NIP 7792363577, REGON 301196705, kapitał zakładowy 67.050 PLN, numer rachunku bankowego 77 1160 2202 0000 0001 4851 1753.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOZ.383.40.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wózków zabiegowych dwukomorowych w ilości 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szafki przyłóżkowe dla pacjentów 20 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szafa lekarska 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fotele do sal chemioterapii jednodniowej 10 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek pościelowy 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

łóżka szpitalne dla pacjentów szt. 7

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stolik zabiegowy 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kozetka 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na dostawy mebli medycznych Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

a) Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

b) Termin realizacji zamówienia: maksymalna ilość punktów (T) - 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy w jakim czasie od chwili złożenia zamówienia jest zdolny zrealizować zamówienie, tj.:
- za czas dostawy wynoszący 21 dni, Wykonawcy przysługuje 0 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 14 dni, Wykonawcy przysługuje 10 pkt,
- za czas dostawy wynoszący 7 dni, Wykonawcy przysługuje 20 pkt.

UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. b). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

c) Okres gwarancji: maksymalna ilość punktów (G) – 20

w/w kryterium obejmuje oświadczenie wykonawcy na jaki okres udzieli gwarancji na dane meble medyczne, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- za okres gwarancji 12 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- za okres gwarancji 24 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 10 pkt,
- za okres gwarancji 36 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 20 pkt.
UWAGA: Wykonawcy mogą zaoferować jedynie terminy wymienione w ust. 1 lit. c). W przypadku gdy wykonawca wskaże inny termin, otrzyma 0 punktów.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T+G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz art. 5k Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014,str. 1) dodanego Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1) zmieniającego Rozporządzenie Rady (UE) nr 833/2014 z dniem 9 kwietnia 2022 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz art. 5k Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014,str. 1) dodanego Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1) zmieniającego Rozporządzenie Rady (UE) nr 833/2014 z dniem 9 kwietnia 2022 r.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 roku, poz. 974 t.j.) – zgłoszenie (nie dotyczy Zadania nr 5),
1.2 deklarację CE dla oferowanego urządzenia medycznego oraz oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 roku, poz. 974 t.j.),
1.3 oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ,
1.4 dokument potwierdzający, że oferowane meble są zgodne z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa EN,
1.5 certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny, potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami (dotyczy Zadań nr 2 i 6),
1.6 certyfikat ISO 13485:2016 lub równoważny, potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych(dotyczy Zadań nr 2 i 6).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 roku, poz. 974 t.j.) – zgłoszenie (nie dotyczy Zadania nr 5),
1.2 deklarację CE dla oferowanego urządzenia medycznego oraz oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 roku, poz. 974 t.j.),
1.3 oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ,
1.4 dokument potwierdzający, że oferowane meble są zgodne z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa EN,
1.5 certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny, potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami (dotyczy Zadań nr 2 i 6),
1.6 certyfikat ISO 13485:2016 lub równoważny, potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych(dotyczy Zadań nr 2 i 6).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz parametrów technicznych załącznik nr 2 do SWZ
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
3.1. gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. Siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów.
3.2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
3.3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 3 pkt 3.1, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI