„Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji parowej i niskotemperaturowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji parowej i niskotemperaturowej, w podziale na części”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-16
  • ZamawiającySzpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00095730
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji parowej i niskotemperaturowej, w podziale na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 5398790

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.olifirko@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji parowej i niskotemperaturowej, w podziale na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe5b83a-c5a2-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zadawanie pytań oraz przekazywanie informacji
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn. Oferta lub wniosek powinny być
sporządzone w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, .jpg (jpeg), .tif (.tiff),
.geotiff, .png, .svg. Do kompresji dokumentów elektronicznych stosuje się: zip. 7Z, .tar, .gz (.gzip). Wykonawca składa ofertę, wraz z
wymaganymi dokumentami w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona podpisem elektronicznym kwalifikowanym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności za pośrednictwem
platformy https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Kliniczny Ministerstwa
Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii
z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan
Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ -
07 /01/24 pn.: „Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji parowej
i niskotemperaturowej, w podziale na części”.
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r.,
poz.1710), dalej „Ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
19
8. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ-07/01/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1: Opakowania sterylizacyjne – papiery, rękawy (sterylizacja parowa)
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia dla części 1 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące
Załącznik nr 8 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2: Opakowania sterylizacyjne i akcesoria do narzędzi robotycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3: Szczotki i akcesoria pomocnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera Formularz cenowy stanowiący
Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące
Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4:Testy do chemicznej kontroli procesu sterylizacji oraz inne materiały
zużywalne w sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5: Wskaźniki do kontroli chemicznej i biologicznej w procesie sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reaiizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6: Materiały zużywalne do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7: Akcesoria i testy do kontroli procesu mycia, dezynfekcji maszynowej i suszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1
pkt 1, 2 i 4 ustawy sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie:
a) art. 108 ust.1 pkt.3, tj. nie wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku
sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem
podatków, opłat lub składekna ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
b) art. 108 ust.1 pkt.4 , tj. nie orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
c) art. 108 ust.1 pkt.5, tj. nie zawarcia przez wykonawcę porozumienia z innymi
wykonawcami mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust.1 pkt.6, tj.
w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, nie doszło do
zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania
wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów.
Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust.1 ustawy, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w zakresie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp. Wzór
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy
kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez
Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Dla asortymentu we wszystkich pakietach:
- karty katalogowe producenta/ulotki informacyjne producenta lub
dystrybutora/inne materiały (w języku polskim) zawierające opis zaoferowanego
produktu, w szczególności: nazwę, właściwości, charakterystykę/charakterystykę
wytrzymałościową potwierdzające spełnienie przez zaoferowane produkty
wymagań Zamawiającego określonych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2.
Oprócz tego Zamawiający wymaga:
2) Dla asortymentu w pakiecie nr 1 pozycje od 1a do 1f:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą) z
dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz aktualnie obowiązującymi normami ISO
11607-1, EN 868-
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 180 dni.
3) Dla asortymentu w pakiecie nr 1 pozycje od 2a do 2n:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą)
z dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz aktualnie obowiązującymi normami
ISO 11607-1, ISO11607-2, EN 868-5, ISO 13485, ISO 14971
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 12 miesięcy.
- dokument wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną
potwierdzający ilość warstw folii

- charakterystyka folii wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny
parametrów wytrzymałościowych
4) Dla asortymentu w pakiecie nr 2 pozycje od 1a do 1c:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą)
z dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz normami ISO 11607- 1, EN 868-2
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 180 dni.
5) Dla asortymentu w pakiecie nr 2 pozycje od 2a do 2b:
- oświadczenie producenta o wykonaniu zgodnym z aktualnie obowiązującymi
normami: ISO 11607-1, ISO 11607-2 , EN 868-3 , EN 868-5
6) Zamawiający wymaga oznakowania, którego Pakietu i pozycji dokument
dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. 13.1 i 13.2 SWZ lub złożone środki dowodowe są niekompletne,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Dla asortymentu we wszystkich pakietach:
- karty katalogowe producenta/ulotki informacyjne producenta lub
dystrybutora/inne materiały (w języku polskim) zawierające opis zaoferowanego produktu, w szczególności: nazwę, właściwości, charakterystykę/charakterystykę wytrzymałościową potwierdzające spełnienie przez zaoferowane produkty wymagań Zamawiającego określonych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2.
Dla asortymentu w pakiecie nr 1 pozycje od 1a do 1f:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą) z dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz aktualnie obowiązującymi normami ISO 11607-1, EN 868-
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 180 dni.
- Dla asortymentu w pakiecie nr 1 pozycje od 2a do 2n:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą)
z dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz aktualnie obowiązującymi normami ISO 11607-1, ISO11607-2, EN 868-5, ISO 13485, ISO 14971
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 12 miesięcy.
- dokument wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną
potwierdzający ilość warstw folii
-Dla asortymentu w pakiecie nr 2 pozycje od 1a do 1c:
- certyfikaty zgodności (wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą)
z dyrektywą MDR 2017/745 załącznik IV oraz normami ISO 11607- 1, EN 868-2
- potwierdzenie producenta o okresie przechowywania wyrobów w stanie
sterylnym nie krótszym niż 180 dni.
- Dla asortymentu w pakiecie nr 2 pozycje od 2a do 2b:
- oświadczenie producenta o wykonaniu zgodnym z aktualnie obowiązującymi
normami: ISO 11607-1, ISO 11607-2 , EN 868-3 , EN 868-5

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp
Pełnomocnictwo - w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona podpisem elektronicznym kwalifikowanym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składają odrębnie wykonawca oraz każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć dokument pełnomocnictwa do wspólnego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona podpisem elektronicznym kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do przedstawienia zamawiającemu umowy konsorcjum regulującej współpracę między nimi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian do umowy:
1.) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu wyszczególnionego w umowie w przypadku
zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przez producenta, dystrybutora lub
Wykonawcę;
2.) zmianę produktu wyszczególnionego w umowie, w udokumentowanej sytuacji zaprzestania bądź
wstrzymania jego produkcji, na produkt równoważny (produkt o tej samej nazwie
międzynarodowej, dawce, postaci, drodze podania oraz wskazaniach), o tej samej lub niższej cenie
na zasadach określonych w § 2 ust. 3 umowy;
3.) zmianę produktu wyszczególnionego w umowie w przypadku wprowadzenia produktu
udoskonalonego lub nowocześniejszego zastępującego produkt wyszczególniony w załączniku do
niniejszej umowy;
4.) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 5;
5.) zmiany wynagrodzenia na zasadach wskazanych w § 5 ust. 11 pkt. 1 - 8 umowy;
6.) zmiany okresu obowiązywania umowy w przypadku potrzeby wprowadzania do umowy zmian
o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) – 4) nie mogą powodować zwiększenia ceny jednostkowej
produktu i wartości umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Pełen zakres możliwych zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowy -
Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej , na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów, Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Interesuje mnie przedłużenie włosów. Moje włosy obecnie mają długość poza ramiona. Są naturalnie faliste i farbowane na blond. Chciałabym mieć długość do pasa, ale ze względu na rozjaśnione i wykruszone końce, trudno mi je zapuścić. Termin przed 6 grudnia. Jaka byłaby cena?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA LEKÓW
Następne ogłoszenie o zamówieniu: roboty budowlane
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWA LEKÓW
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: „Dostawy produktów leczniczych w zakresie 2 części”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI