Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów zużywalnych do Centralnej Steryzlizatorni do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810200960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-965
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261455982
1.5.8.) Numer faksu: 261455982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@109szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów zużywalnych do Centralnej Steryzlizatorni do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a985ab6c-727d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów do centralnej sterylizatorni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZalecenia:1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 9) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.10) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym postępowaniu jest 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ przy ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod telefonem nr 261 455 573 lub adresem email: iodo@109szpital.pl. Podane dane, w zakresie wynikającym z właściwych przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO) w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikającej z faktu złożenia przedmiotowej oferty. Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach świadczenia usług na administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obsługę poczty oraz innym zainteresowanym na zasadach, w szczególności wynikających z art. 18, art.74, art.76, art.222, art.253 i art.260 wymienionej Ustawy. Dane przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych, w zakresie wynikającym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbędne do realizacji celu. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.Ponadto informuję, że:• w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;• skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;• w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPoZP 41/2020
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Papier krepowy / zielony,niebieski/ . Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania lżejszych zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 100 cm x 100 cm. sztuka 8 0002 Papier krepowy / zielony,niebieski/ . Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 60 cm x 60 cm sztuka 1 0003 Papier krepowy /zielony,niebieski/. Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 75 cm x 75 cm. sztuka 10 0004 Papier krepowy /zielony,niebieski/. Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 120 cm x 120 cm. sztuka 1 0005 "Rękawy papierowo-foliowe z przeźroczystego laminatu 7 warstwowego o zabarwieniu niebieskim oraz papieru medycznego o gramaturze 60g/m2. Napisy i testy umieszczone poza przestrzenią pakowania w obszarze zgrzewu fabrycznego. Trzy wskaźniki sterylizacji (PARA, EO, FORM) z oznaczeniem metody sterylizacji na wskaźniku oraz opisem koloru zmiany wskaźnika tylko po sterylizacji. Nadrukowane spełniane normy EN 868-5 i ISO 11607-1,2 oraz znak jednorazowego użycia. Piktogram otwartej torebki umieszczony od strony papieru i folii. Rękawy produkowane w procesie zwalidowanym zgodnie z ISO 11607-2. Temperatura zgrzewu 180-220 °C, nacisk 40-100N. Pakowane w mleczną folię chroniącą przed światłem i wilgocią. Termin ważności 5 lat.Papier: zawartość chlorków nie większa niż 0,05%, siarczków nie większa niż 0,25%, wytrzymały na rozciąganie na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 6,4 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 3,4 kNm, wytrzymałość na rozciąganie na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 2,1 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,1 kN/m.Folia o gramaturze 53g/m2 ( ±6%) i grubości 52µm ( ±6%). Wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i poprzek min. 100%. Rolka = 200 mb" rolka o szerokości 5 cm 1006 rolka o szerokości 7,5 cm 1007 rolka o szerokości 10 cm 2008 rolka o szerokości 12 cm 1509 rolka o szerokości 15 cm 25010 rolka o szerokości 20 cm 25011 rolka o szerokości 25 cm 4012 rolka o szerokości 30 cm 813 rolka o szerokości 35 cm 814 rolka o szerokości 38 cm 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S. EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5.Rozmiar 32cm x 70 m Obszar zastosowania, sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowe ( plazma,tlenek etylenu) rolki 52 Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S. EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5.Rozmiar 47cm x 70 m Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowa ( plazma,tlenek etylenu) rolki 43 Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S,EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5. Rozmiar 270 mm x 70 m. Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemeraturowa ( plazma, tlenek etylenu ). rolki 24 Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S,EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5. Rozmiar 380 mm x 70 m. Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowa ( Plazma, tlenek etylenu). rolki 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 7,5 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk 102 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 10cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk 103 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 15cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk 154 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 20 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk 205 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 25 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk 206 Taśma do PLAZMY. Szerokość 25 mm x 25 m sztuk 247 Rękawy TYVEK, .Rozmiar 38 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temeratura zgrzewania 110-135 C sztuki 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Włóknina dwukolorowa fioletowo – niebieska , gramatura 43g /m2. Pięć warstw poliopropylenu. Wóknina przeznaczona dla ciężkich instrumentów medycznych i sit. Szczególnie do dużych i ciężkich zestawów ortopedycznych. Rozmiar 100 cm x 100 cm. sztuka 8 0002 Włóknina dwukolorowa fioletowo – niebieska , gramatura 43g/m2. Pięć warstw poliopropylenu. Wóknina przeznaczona dla ciężkich instrumentów medycznych i sit. Szczególnie do dużych i ciężkich zestawów ortopedycznych. Rozmiar 75 cm x 75 cm. sztuka 10 0003 Opakowania włókninowo-foliowe. Opakowanie do materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji dużych i ciężkich przedmiotów (narzędzia i zestawy ortopedyczne). Gramatura włókniny 60g/m2 ze zgrzaną foliową kompleksową, trzywskaźnikową. Wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza obszarem wypełnienia, temperatura zgrzewu 180-190 st C. Rozmiar 20 cm x 100 m. rolki 64 Opakowania włókninowo-foliowe. Opakowanie do materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji dużych i ciężkich przedmiotów (narzędzia i zestawy ortopedyczne). Gramatura włókniny 60g/m2 ze zgrzaną foliową kompleksową, trzywskaźnikową. Wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza obszarem wypełnienia, temperatura zgrzewu 180-190 st C. Rozmiar 42 cm x 100 m. rolki 35 Taśma do zamykania pakietów o wysokiej przylepności, wytrzymała na warunki sterylizacji parą wodną lub tlenkiem etylenu. Szerokość 19mm długość 50 m rolki 3006 Taśma klejąca ze wskaźnikiem do sterylizacji EO. Szerokość 19 mm długość 50 m. rolki 507 Taśma klejąca ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną. Szerokość 19 mm długość 50 m. rolki 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Biologiczny zestaw testowy o 4-godzinnym odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny . Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 390. Opakowanie 25 + 25 sztuk. opakowanie 152 Biologiczny zestaw testowy o 24-minutowym odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Wskaźnik biologiczny zapewniający ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiadający wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego "kruszera". Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 490. Opakowanie powinno zawierać 24 szt biologicznych zestawów testowych oraz 5 szt wskaźników kontrolnych. opakowanie 553 Fiolkowy wskaźnik biologiczny o 24-minutowym odczycie do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiadający wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego "kruszera". Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 490. Opakowanie powinno zawierać 50 szt wskaźników. opakowanie 24 Wewnętrzny wskaźnik chemiczny do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Zmiana zabarwienia łatwa w interpretacji. Wskaźnik nie bleknie pod wpływem działania światła. Opakowanie powinno zawierać 250 szt wskaźników opakowanie 145 Papier do drukarki sterylizatora gazowego Steri-Vac 5XL / 2 szt. opakowanie 46 Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M, zawierające 100g czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora na podstawie np. aktualnego oświadczenia producenta sterylizatora.. Przeznaczone do modelu 5XL. Opakowanie 12 szt. opakowanie 607 Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do tlenek etylenu, o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej. Zmiana koloru łatwa w interpretacji. .Opakowanie: 480 szt. opakowanie 608 Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do pary wodnej, o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej. Do zastosowania we wszystkich rodzajach pakietów bez konieczności umieszczania go w dodatkowym opakowaniu papierowo-foliowym, chroniącym przed zabrudzeniem pakietów bieliźnianych.Opakowanie: 480 szt. opakowanie 2509 Integrator chemiczny typu 5 do pary wodnej z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku, do zastosowania we wszystkich cyklach sterylizacji parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Zgodność z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowane. opakowanie 100 szt. opakowanie 3010 Test Bowie Dick'a, zestaw testowy jednorazowy z arkuszem wczesnego ostrzegania do kontroli autoklawów próżniowych. Opakowanie zawierające 6 szt opakowanie 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jednorazowe papierowe osłonki na igły i ostre narzędzia szerokość nacięcia 10 mm długość robocza 60mm. Opakowanie 1000 szt opakowanie 22 Ochraniacze na naroża do tac narzędziowych zabezpieczające przed przedziurawieniem zewnętrznego opakowania. Gęstość papieru 270g/m2, wymiary 100 mm x 100 mm x 50 mm. Opakowanie 250 szt. opakowanie 203 Jednorazowe plastikowe, przeźroczyste osłonki na narzędzia; szerokość nacięcia 10 mm, długość robocza 60 mm. Opakowanie 1000 sztuk opakowanie 24 Maty absorpcyjne podkłady z warstwą absorpcyjną do stosowania pod tacę narzędziową celem osłonięcia ostrych krawędzi oraz zapewnienia szybkiego pochłaniania wilgoci podczas parowych cykli sterylizacji. Rozmiary 580 x 350 mm.W opakowaniu 500 sztuk opakowanie 205 Plomba do zamykania i zabezpieczania przed niekontrolowanym otwarciem kontenerów firmy Aesculap. Opakowanie 1000 szt opakowanie 36 Plomba z identyfikatorem, 74 mm x 35mm. Przeznaczona do kontenerów firmy Aesculap. Sterylizacja parą wodną. sztuka 3 0007 Test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej 90 st.C / 5 min. Opakowanie 100 szt. opakowanie 308 Maty silikonowe, płaskie, ażurowe i do wyłożenia siatek narzędziowych . Rozmiary 600 mm x 400 mm. Wytrzymałe na temp. do 230 st.C. sztuka 49 Maty silikonowe płaskie, ażurowe do wykładania tac sterylizacyjnych. Rozmiar 480 x 250 mm. Odporne na wysokie temp. do 230oC. sztuka 1010 "Test symulacyjny Bowie-Dick do kontroli pracy sterylizatora w postaci pokrytych polimerem pasków z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu. Możliwość zastosowania testu dla programu Bowie-Dick w zakresie parametrów: 1340C - 3,5 min. oraz 1210C - 15 min. Jednoznaczna zmiana koloru z barwy jasnej na ciemną. Test samoprzylepny umożliwiający jego przyklejenie do dokumentacji. Test zgodny z normą EN ISO 11140-4. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu testu nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi.Opakowanie 500 szt. " opakowanie 211 "Zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej w postaci pokrytych polimerem pasków z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu. Możliwość zastosowania testu dla różnych programów sterylizacji w parze wodnej w zakresie parametrów: 1340C od 3,5 min do 10 min oraz 1210C od 15 min do 30 min. Jednoznaczna zmiana koloru z barwy jasnej na ciemną. Test samoprzylepny umożliwiający jego przyklejenie do dokumentacji. Test zgodny z normą EN ISO 11140-1. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu wskaźnika nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi. Opakowanie 500 szt." opakowanie 1012 Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej. Opakowanie 250 szt. opakowanie 313 Test mycia służący do rutynowej kontroli podstawowych procesów mycia w myjni-dezynfektorze zawierający syntetyczną substancję wskaźnikową w kolorze zielonym, zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C, naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie 320 szt. opakowanie 1014 Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. 1 rolka = 750 etykiet. Wymagane oświadczenie producenta metkownicy Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Opakowanie 12 rolek + wałek z tuszem. opakowanie 715 Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Wymagane oświadczenie od producenta metkownicy. Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Etykiety + wałek z tuszem. 1 rolka = 750 etykiet.opakowanie= 12 rolek opakowanie 216 Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji nadtlenkiem wodoru kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Wymagane oświadczenie od producenta metkownicy. Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Etykiety + wałek z tuszem. 1 rolka = 750 etykiet.opakowanie= 12 rolek opakowanie 117 Metkownica trzyrzędowa alfanumeryczna z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Możliwość zapisu minimum 12 symboli w każdym z rzędów. Umożliwia kodowanie takich informacji jak: - w rzędzie pierwszym – numer operatora (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), numer sterylizatora (1-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), numer cyklu (2-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), kod pakietu (2-4 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), w rzędzie drugim – datę sterylizacji (8-12 symboli w tym cyfry i znaki interpunkcyjne) w rzędzie trzecim – datę ważności (8-12 symboli w tym cyfry i znaki interpunkcyjne). sztuka 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pojemnik -kaseta z czynnikiem sterylizującym , Nadtlenek wodoru 59% na 40 cykli do sterylizatora Plazmowego Crystal 50.Kaseta do wykorzystania w ciągu 60 dni.W każdym pojemniku umieszczony czujnik ciśnieniowy. sztuki 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4