Dostawa materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do analizatora Techno Twin Station wraz z najmem analizatora zapasowego (back-up)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-23
  • Numer ogłoszenia651909-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651909-N-2018 z dnia 2018-11-23 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: dostawa materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do analizatora Techno Twin Station wraz z najmem analizatora zapasowego (back-up)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 00029193100000, ul. ul. Zyty  21 , 65046   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3298360, e-mail dyrekcja@rckik.zgora.pl; K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl, faks 68 3298399.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://rckik.zgora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, gońcem, osobiście
Adres:
ul. Zyty 21; 65-046 Zielona Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do analizatora Techno Twin Station wraz z najmem analizatora zapasowego (back-up)
Numer referencyjny: 8/P/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do analizatora Techno Twin Station wraz z najmem automatycznego analizatora zapasowego (back-up) do badań immunohematologicznych wyposażonego w niezbędne oprzyrządowanie, wykonującego samodzielnie, w technice mikrotestów kolumnowych całą procedurę badania, od pobrania materiału z badanej próbki, rozpipetowania materiałów i odczynników, wykonania odpowiednich rozcieńczeń, wykonania i odczytu wyników badań wraz z przesłaniem ich do Systemu Informatycznego Zamawiającego. Zamówienie dotyczące materiałów zużywalnych przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie z tytułu prawa opcji. Zamówienie podstawowe stanowi minimalny poziom zamówienia, natomiast zamówienie z tytułu opcji stanowi dodatkowy zakres zamówienia, które jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać. Suma zamówienia podstawowego oraz zamówienia z tytułu prawa opcji stanowi maksymalną wartość zamówienia. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały zużywalne współpracowały z posiadaną przez Zamawiającego linią technologiczną ID-System. W szczególności wymaga się, aby pojemniki/opakowania materiałów zużywalnych (jakość, rodzaj, objętość, pojemność) umożliwiał ich użycie z zastosowaniem posiadanej linii technologicznej ID-System, Wymagania techniczno - funkcjonalne materiałów zużywalnych określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób i warunki realizacji dostaw materiałów zużywalnych, terminy ważności materiałów zużywalnych, okoliczności korzystania z prawa opcji określono w Istotnych postanowieniach umowy, który stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia, ilość i rodzaj materiałów zużywalnych określono poniżej oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie podstawowe:zestawienie materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do analizatora Techno Twin Station: lp.1) DC Screening I (BTA: IgG-IgA-IgM-C3c-C3d-ctl) liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 18, lp.2) MP: A-B-AB-DVI--DVI+-ctl/A1-B, grupa krwi u krwiodawców 1sza seria liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2520, lp.3) DiaClon ABO/D (DVI+, DVI-) + Reverse Grouping, grupa krwi u krwiodawców 2-ga seria liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2880, lp.4) DiaClon ABD-Confirmation for Donors, kontrola serologiczna dawców liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 17472, lp.5) DiaClon Rh-Subgroups + K fenotyp (C, c, E, e, K) liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 720, lp.6) ID-DiaClon Anti-D, potwierdzenie antygenu D liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 900, lp.7) DiaMed Basic QC, zestaw do codziennej kontroli jakości liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw kontrolny na czas trwania umowy, lp.8) ID-DiaCell Pool krwinki pulowane liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.9) IDDiaCell ABO (A1-B) krwinki liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.10) MP-DiaCell ABO (A1-B) krwinki liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.11) ID-Diluent 2 odczynnik LISS liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.12) ID-Diluent 1, Bromelina liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.13) LISS/Coombs liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 8 640 mikrokolumn, lp.14) Coombs Anti-IgG, liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2 592 mikrokolumn, lp.15) DiaClon Anti-K, oznaczenie antygenu K liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 612, lp.16) Magnet dyspenser Magnesy do krwinek liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.17) Wash solution A liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.18) Wash solution B liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.19) Microcide SQ liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.20) Test (zestaw) do kwaśnej elucji autoprzeciwciał z krwinek czerwonych ""DiaCidel" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 5, lp.21) DiaMed QC Survey Advanced liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 1 zestaw 2 x w roku, lp.22) Zestaw krwinek do identyfikacji przeciwciał 11 krwinek, gotowe do użycia ""ID-DiaPanel"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.23) Zestaw krwinek enzymowanych do identyfikacji przeciwciał 11 krwinek gotowe do użycia ""ID-DiaPanel"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.24) Końcówki do pipety wielofunkcyjnej DiaMed: ""ID-Tips"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 5000, lp.25.1) Kasety Fya do mikrometody ""ID-Card-Fya""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.25.2) Surowica do testu Fya do mikrometody: ""Test serum ID-Anti-Fya""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.26.1) Kasety Fyb do mikrometody ""ID-Card-Fyb""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.26.2) Surowica do testu Fyb do mikrometody ""Test serum ID-Anti-Fyb""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.27) Kasety Kpa/Kpb do mikrometody liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 12, lp.28) Kasety Lua/Lub do mikrometody liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 12, Pozostałe materiały zużywalne i eksploatacyjne do analizatora back-up (należy uwzględnić w ofercie). Zamówienie z tytułu prawa opcji: lp.1) DC Screening I (BTA: IgGIgA-IgM-C3c-C3d-ctl) liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 18, lp.2) MP: A-B-AB-DVI--DVI+ctl/A1-B, grupa krwi u krwiodawców 1-sza seria liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2520, lp.3) DiaClon ABO/D (DVI+, DVI-) + Reverse Grouping, grupa krwi u krwiodawców 2-ga seria liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2880, lp.4) DiaClon ABD-Confirmation for Donors, kontrola serologiczna dawców liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 17472, lp.5) DiaClon Rh-Subgroups + K fenotyp (C, c, E, e, K) liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 720, lp.6) ID-DiaClon Anti-D, potwierdzenie antygenu D liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 900, lp.7) DiaMed Basic QC, zestaw do codziennej kontroli jakości liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw kontrolny na czas trwania umowy, lp.8) ID-DiaCell Pool krwinki pulowane liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.9) ID-DiaCell ABO (A1-B) krwinki liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.10) MP-DiaCell ABO (A1-B) krwinki liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.11) IDDiluent 2 odczynnik LISS liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.12) ID-Diluent 1, Bromelina liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.13) LISS/Coombs liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 8 640 mikrokolumn, lp.14) Coombs Anti-IgG, liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 2 592 mikrokolumn, lp.15) DiaClon Anti-K, oznaczenie antygenu K liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 612, lp.16) Magnet dyspenser Magnesy do krwinek liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.17) Wash solution A liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.18) Wash solution B liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań, lp.19) Microcide SQ liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: odpowiednio do liczby badań lp.20) Test (zestaw) do kwaśnej elucji autoprzeciwciał z krwinek czerwonych ""DiaCidel"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 5, lp.21) DiaMed QC Survey Advanced liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 1 zestaw 2 x w roku, lp.22) Zestaw krwinek do identyfikacji przeciwciał 11 krwinek, gotowe do użycia ""IDDiaPanel"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.23) Zestaw krwinek enzymowanych do identyfikacji przeciwciał 11 krwinek gotowe do użycia ""ID-DiaPanel"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: zestaw krwinek na czas trwania umowy, lp.24) Końcówki do pipety wielofunkcyjnej DiaMed: ""ID-Tips"" " liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 5000, lp.25.1) Kasety Fya do mikrometody ""ID-Card-Fya""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.25.2) Surowica do testu Fya do mikrometody: ""Test serum ID-Anti-Fya""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108, lp.26.1) Kasety Fyb do mikrometody ""ID-Card-Fyb""" liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108 lp.26.2) Surowica do testu Fyb do mikrometody ""Test serum ID-Anti-Fyb", liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 108 lp.27) Kasety Kpa/Kpb do mikrometody liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 12, lp.28) Kasety Lua/Lub do mikrometody liczba oznacz. /szt na 12 m-cy: 12, Pozostałe materiały zużywalne i eksploatacyjne do analizatora back-up (należy uwzględnić w ofercie). Najem automatycznego analizatora zapasowego (back-up) do badań immunohematologicznych wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem obejmuje w szczególności następujące urządzenia: a) automatyczny analizator z zasilaczem awaryjnym (UPS) do określania antygenów krwinek czerwonych i przeciwciał do nich skierowanych, b) 2 sztuki wirówek do mikrokart - na 6 i 24 mikrokarty, c) 2 sztuki pipet elektronicznych stosowanych do technik manualnych przy użyciu do oferowanych materiałów zużywalnych, d) drukarkę laserową czarno – białą, e) inne niewymienione urządzenia, jeśli są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33696100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38434580-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku dostaw materiałów zużywalnych termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31-12-2019 roku. W przypadku najmu analizatora okres realizacji zamówienia: od 01-01-2019 do 31-12-2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, przy czym wymaga się, aby wartość wynagrodzenia dla każdej z dostaw wynosiła co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami (dokumentami), potwierdzającymi należyte wykonanie wszystkich dostaw wskazanych przez Wykonawcę, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dla oferowanego analizatora wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem: a) dokument / certyfikat zgodności na oznaczenie znakiem CE dla oferowanego automatycznego analizatora zapasowego (back-up) do badań immunohematologicznych, b) dokument / deklarację jakości dla oferowanego automatycznego analizatora zapasowego (back-up) do badań immunohematologicznych, c) opis w języku polskim zawierający dane techniczne i funkcjonalne oraz zdjęcie dla oferowanego na okres najmu analizatora zapasowego (back-up) do badań immunohematologicznych, d) oświadczenie dotyczące spełnienia wymagań techniczno-funkcjonalnych dla oferowanego analizatora stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, e) dokument / certyfikat zgodności na oznaczenie znakiem CE dla oferowanych wirówek, f) dokument / certyfikat zgodności na oznaczenie znakiem CE dla oferowanych pipet automatycznych, g) oświadczenie producenta, że oferowany automatyczny analizator zapasowy (back-up) do badań immunohematologicznych wraz z oprzyrządowaniem będzie współpracował z posiadaną przez Zamawiającego linią technologiczną ID-System. Dla oferowanych materiałów zużywalnych: 1. Wykonawca składa oświadczenie o następującej treści: a) „oferowane materiały zużywalne posiadają deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej – znak CE”, b) dodatkowo, jeśli dotyczy: „Wykonawca oświadcza, że oferowane materiały zużywalne spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2017.211 ze zm.) - tzn. są wpisane do rejestru wyrobów medycznych”, a w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje jako niewymagający posiadania dokumentów określonych w lit. b należy dołączyć oświadczenie o następującej treści „Wykonawca oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia nie podlega Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2017.211 ze zm.) i nie jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych. Jednocześnie oświadczamy, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski i spełnia wymagania Zamawiającego”, należy wymienić rodzaj asortymentu, którego dotyczy oświadczenie - dopuszcza się podanie lp. rodzaju asortymentu podanego w formularzu ofertowym, treść oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, c) dodatkowo, jeśli dotyczy – „Wykonawca oświadcza, że oferowane materiały zużywalne posiadają certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane dla oferowanych wyrobów, jeśli wymaga tego Ustawa o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U.2017.211 ze zm.)” w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje jako niewymagający posiadania dokumentów określonych w lit. c należy dołączyć oświadczenie o następującej treści „Wykonawca oświadcza, że dla oferowanych wyrobów, Ustawa o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U.2017.211 ze zm.) nie wymaga wydania przez jednostki notyfikowane certyfikatów”, należy wymienić rodzaj asortymentu, którego dotyczy oświadczenie - dopuszcza się podanie lp. rodzaju asortymentu podanego w formularzu ofertowym, treść oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, d) oświadczenie dotyczące spełnienia wymagań technicznofunkcjonalnych dla oferowanych materiałów zużywalnych, treść oświadczeń stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do okazania się dokumentami potwierdzającymi powyższe wymagania. e) oświadczenie producenta, że oferowane materiały zużywalne będą kompatybilne (tj. współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego linią technologiczną ID-System.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
serwis 20,00
termin dostarczenia zestawów wolnych od wad w przypadku uznania reklamacji 10,00
rok produkcji oferowanego analizatora 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: a) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) zmiany warunków i terminów dostaw przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą nastąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, c) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: • niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, • pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń, nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy, d) zmiany postanowień Umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 PZP, e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami Umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki Umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującą niemożliwością realizacji Umowy, b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy. 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do Umowy aneksem. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, przy czym ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wynagrodzenia należnego po tym terminie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (t.j. Dz.U. 2017 poz. 847 z późn. zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4.1 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany określonej w ust. 4 lit. a dotyczy wynagrodzenia brutto, wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku od towarów i usług. 4.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany określonej w ust. 4 lit. b lub ust. 4 lit. c nastąpi na podstawie aktualnie obowiązującego średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanego przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Powyższa zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy i wprowadzona aneksem do Umowy. 5. Zmiany określone w ust. 4 zostaną dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i wprowadzone do Umowy aneksem. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Łęknica
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI