Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNIKI POLICYJNEJ I TESTÓW NARKOTYKOWYCH DO WSTĘPNEJ IDENTYFIKACJI ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH I SUBSTANCJI PSYCHOTROPOWYCH W WARUNKACH POLOWYCH NA POTRZEBY JEDN. POLICJI GARNIZONU POM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNIKI POLICYJNEJ I TESTÓW NARKOTYKOWYCH DO WSTĘPNEJ IDENTYFIKACJI ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH I SUBSTANCJI PSYCHOTROPOWYCH W WARUNKACH POLOWYCH NA POTRZEBY JEDN. POLICJI GARNIZONU POM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0328820-628c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa materiałów techniki policyjnej oraz testów narkotykowych na potrzeby jednostek Policji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI.
( Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 31/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 282547,81 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymazówki sterylne :
- wymazówka jednorazowego użycia do zabezpieczania śladów biologicznych na miejscu zdarzenia oraz pobierania śladów biologicznych do badań, sterylna, czysta do PCR (wolna od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR), z załączonymi lub dostępnymi dla Zamawiającego certyfikatami testowania wydanymi przez instytucję upoważnioną do tego rodzaju testowania.
- składająca się z: pałeczki wymazowej i tulejki ochronnej. Pałeczka wykonana z wytrzymałego na złamanie pręcika z tworzywa sztucznego, z mocno osadzonym na jego wolnym końcu z chłonnym (dakronowym, bawełnianym lub flokowany nylon) podłożem przeznaczonym do pobrania materiału biologicznego, z trwale osadzonym na jego przeciwległym końcu uchwytem, będącym jednocześnie korkiem tulejki ochronnej, w której umieszcza się pałeczkę z materiałem zabezpieczonym do badań,
- tulejka ochronna wykonana z tworzywa sztucznego wyposażona w etykietę opisową , spełniająca funkcję ochronną dla zabezpieczonegomateriału biologicznego , skonstruowana tak, aby podłoże z naniesionym materiałem biologicznym umieszczone w całości wewnątrz tulejki ulegało samoistnemu wyschnięciu (tulejka z otwartym końcem/dnem),
- konfekcjonowana fabrycznie po 100 szt w opakowaniu opatrzonym numerem, datą ważności, informacją o sterylności i czystości PCR,
- długośc patyczka z korkiem bez probówki min. 100mm, max. 150mm,
- okres ważności min. 12 m-cy od daty doręczenia.
4.2.5.) Wartość części: 49320,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 1 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykowe do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych:
- Odczynnik do wykrywania amfetaminy i metamfetaminy oraz MDMA, MDEA, MBDB oraz alkoidów opium (heroiny, morfiny, kodeiny)
- termin przydatności min. 12 m-cy
- świadectwo kontroli jakości lub karta charakterystyki ( w załączeniu przy dostawie )
- opakowanie zawiera 10 saszetek/ampułek
4.2.5.) Wartość części: 32654,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 2 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykowe do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych:
- Odczynnik do wykrywania kokainy:
- termin przydatności min. 12 m-cy
- świadectwo kontroli jakości lub karta charakterystyki ( w załączeniu przy dostawie )
- opakowanie zawiera 10 saszetek/ampułek
4.2.5.) Wartość części: 19440,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 3 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykowe do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych:
- Odczynnik do wykrywania marihuany i haszyszu:
- termin przydatności min. 12 m-cy
- świadectwo kontroli lub karta charakterystyki ( w załączeniu przy dostawie )
- opakowanie zawiera 10 saszetek/ampułek
4.2.5.) Wartość części: 34020,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 4 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykowe do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych:
-Odczynnik do rozróżniania amfetaminy od metamfetaminy oraz wykrywanie MDMA, MDEA;
- termin przydatności min. 12 m-cy
- świadectwo kontroli jakości lub karta charakterystyki ( w załączeniu przy dostawie )
- opakowanie zawiera 10 saszetek/ampułek
4.2.5.) Wartość części: 29160,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 5 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykowe do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych:
- Odczynnik do wykrywania mefedronu:
-termin przydatności min. 12m-cy
- świadectwo kontroli jakości lub karta charakterystyki ( w załączeniu przy dostawie )
- opakowanie zawiera 10 saszetek/ampułek
4.2.5.) Wartość części: 32941,46 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia uwzględnia prawo opcji ilościowej. Ilości opcji zostały określone w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w pkt. 25. W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 6 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ustnik jednorazowy D do urządzenia alkotest AlcoQuant 6020, 3020:
- opakowanie 250 sztuk z uwagi na podział odbiorcom końcowym
- każdy ustnik zapakowany oddzielnie,
- blokada wydechu
- termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.2.5.) Wartość części: 29756,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 7 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ustnik jednorazowy A do urządzenia alkometr Awat A2.0:
- opakowanie 250 sztuk z uwagi na podział odbiorcom końcowym
- każdy ustnik zapakowany oddzielnie,
- blokada wydechu.
- termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostarczenia
4.2.5.) Wartość części: 29756,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 8 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9
Kaseta testująca do przenośnego urządzenia do detekcji narkotyków w ślinie Allere DDS2
- termin ważności min. 10 m-cy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania wartości umowy na zadania nr 9 do dnia obowiązywania umowy, podlega ona przedłużeniu do dnia wyczerpania wartości umowy nie dłużej niż 6 miesięcy ponad okres jej obowiązywania.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin pojedynczej dostawy liczony w dniach roboczych.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunku w powyższym zakresie dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6
W odniesieniu do ww. zadań Wykonawca musi wykazać się przynajmniej jedną dostawą testów narkotykowych do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych w warunkach polowych o wartości minimum 15.000,00 zł brutto lub dwiema o wartości minimum 7.500,00 zł brutto w tym samym zakresie każda.
W celu potwierdzenia powyższego warunku (zgodnie z § 9,ust. 1, pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415 ze zmianami) żąda się złożenia załącznika nr 7 do SWZ, który będzie potwierdzeniem spełnienia warunków dla każdego z wymienionych zadań tj. zadania o nr 2, 3, 4, 5, 6 zawierającego,
wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw – załącznik nr 7 do SWZ
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający – KWP w Gdańsku nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty”, załącznik nr 1 do
SWZ
UWAGA: Niniejszy dokument nie podlega uzupełnieniu i jego niezłożenie
spowoduje odrzucenie oferty.
W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.
B) Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych dokumentów o ile Wykonawca wskaże w dokumentach postępowania dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów - bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z jej projektem tj. załącznikiem nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.
Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, sukcesywnie w miarę potrzeb lub do wyczerpania limitu finansowego przeznaczonego na realizację zamówienia.