IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 3) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, a cena jednostkowa netto i brutto nie będzie wyższa niż cena wskazana w ofercie. 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 7) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, 8) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian, 9) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 5 oraz 6 mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy w formie, o której mowa w ust. 1. 4. Wniosek, dotyczący sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 5 lub pkt 6 powinien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu przedmiotowej sytuacji. 5. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 5 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 7. W przypadku naruszania postanowień umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie ponad 7 dni w stosunku do terminu realizacji, trzykrotnego w ciągu miesiąca opóźnienia w realizacji zamówienia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji. 8. Zamawiający może odstąpić od realizacji umowy również w przypadku niewłaściwego jej wykonania przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku nieterminowej lub niekompletnej realizacji dostaw). W takim przypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do zaniechania naruszania umowy. Trzykrotne uchybienie realizacji zamówienia w okresie kolejnych dwóch miesięcy upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym. 9. W okolicznościach wymienionych w ust. 7 - 8 Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu pozostałego zakresu umowy do realizacji. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu zrealizowanego już zakresu rzeczowego umowy. 10. Skutki odstąpienia następują na przyszłość.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-24, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 - Szew syntetyczny, pleciony powlekany, wchłanialny z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny, pleciony powlekany, wchłanialny z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 - Nić niewchłanialna, syntetyczna, poliestrowa, pleciona |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nić niewchłanialna, syntetyczna, poliestrowa, pleciona - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 - Nić niewchłanialna, syntetyczna, jednowłóknowa, polipropylenowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nić niewchłanialna, syntetyczna, jednowłóknowa, polipropylenowa - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny, jednowłóknowy - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 - Nić niewchłanialna, syntetyczna, jednowłóknowa, nylonowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nić niewchłanialna, syntetyczna, jednowłóknowa, nylonowa - opis przedmiotu zamówienia ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 - Nić niewchłanialna, syntetyczna, pleciona, nylonowa, impregnowana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nić niewchłanialna, syntetyczna, pleciona, nylonowa, impregnowana - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 - Zestaw szewny do narządów miąższowych, nić poliglikolowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw szewny do narządów miąższowych, nić poliglikolowa - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 - Staplery okrężne do chirurgii otwartej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staplery okrężne do chirurgii otwartej - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 - Staplery do chirurgii otwartej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staplery do chirurgii otwartej - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 - Staplery skórne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staplery skórne - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy tytanowe – do posiadanych klipsownic Olympus 10X 330mm - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 - Klipsy polimerowe – do posiadanych klipsownic |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy polimerowe – do posiadanych klipsownic - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 - Znaczniki chirurgiczne do retrakcji silikonowe dostępne w różnych kolorach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Znaczniki chirurgiczne do retrakcji silikonowe dostępne w różnych kolorach - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
20,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 - Materiały tamujące krwawienie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Materiały tamujące krwawienie - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
20,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16 - Wosk do tamowania krwawień |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wosk do tamowania krwawień - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
20,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 - Wchłanialna gąbka kolagenowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialna gąbka kolagenowa - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
20,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zadanie nr 18 - Wchłanialna siatka hemostatyczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialna siatka hemostatyczna - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
20,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zadanie nr 19 - Protezy dakronowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Protezy dakronowe - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zadanie nr 20 - Protezy PTFE zbrojone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy PTFE zbrojone - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zadanie nr 21 - Protezy PTFE niezbrojone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy PTFE niezbrojone - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Zadanie nr 22 - Protezy PTFE rozwidlone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy rozwidlone - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Zadanie nr 23 - Protezy dakronowe, impregnowane solami srebra |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy dakronowe, impregnowane solami srebra - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33162200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zadanie nr 24 - Protezy EPTFE zbrojone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy EPTFE zbrojone - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Zadanie nr 25 - Protezy EPTFE niezbrojone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy EPTFE niezbrojone - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Zadanie nr 26 - Siatki przepuklinowe niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatki przepuklinowe niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Własności techniczno-użytkowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Zadanie nr 27 - Siatki przepuklinowe częściowe wchłanialne, monofilamentowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatki przepuklinowe częściowe wchłanialne, monofilamentowe - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Zadanie nr 28 - Stripper |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stripper - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zadanie nr 29 - Stapler, ładunek do staplera, nożyczki do cięcia i koagulacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stapler, ładunek do staplera, nożyczki do cięcia i koagulacji - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Zadanie nr 30 - |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Endostapler, ładunki do endostaplera i endoskopowy szew pętlowy - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Zadanie nr 31- Nożyczki koagulacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nożyczki koagulacyjne - opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7, 33141127-6, 33184200-5, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji pow.12 miesięcy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: