Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia606409-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606409-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej: Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny 00030434900000, ul. Krakowska  31 , 32-700  Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146153233, e-mail zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks +486153234.
Adres strony internetowej (URL): http://szpital-bochnia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni ,,Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę można złożyć w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
jak w punkcie I.1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-39/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1)Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.II.4.1)Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne Pakiet nr 3 - Szew stosowany do leczenia urazów rzepki Pakiet nr 4 - Wosk kostny Pakiet nr 5 - Pętla do zakładania metodą laparoskopową Pakiet nr 6 - Szew do adaptacji brzegów ran oraz tamowania krwawień narządów miąższowych Pakiet nr 7 - Siatki przepuklinowe Pakiet nr 8 - Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet

II.5) Główny kod CPV: 33141121-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141120-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: II.9.1)Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.2)Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna).II.9.3)Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.4)ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%), poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru. II.9.5)Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.II.9.6)Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynnościIII.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1)Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:1)oświadczenia, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 2D) 2)dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7.1)W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.III.7.2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.III.7.3)W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:a. nazwy Towaru,b. sposobu konfekcjonowania,c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ,e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7 poniżej, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Wchłanialna plecionka. Okres całkowitego wchłonięcia masy szwu od 56-70 dni, okres podtrzymywania tkankowego 50% po około 21 dni (powleczone mieszaniną kopolimer 90% glikolidu i 10% L-Laktydu (35/65) lub glikolidem i L- Laktydem (glacomer 37) oraz sterynianem wapnia. 1. 2/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 144 2. 3/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 612 3. 1 140cm-150 cm - Podwiązka Saszetka 288 4. 5/0 70cm-75 cm 25-26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12 5. 4/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36 6. 3/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 432 7. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 288 8. 2/0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 576 9. 2/0 90cm 38-40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 252 10. 2/0 75-90cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona, utwardzona, pogrubiona Saszetka 1224 11. 2/0 70-75cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72 12. 2/0 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona Saszetka 12 13. 0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 756 14. 0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 144 15. 1 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona Saszetka 180 16. 1 75-90cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 828 17. 1 90cm 40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 180 18. 1 - pętla 150cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 144 19. 1 90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła Saszetka 972 20. 1 75cm-90 cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 648 21. 2 70cm-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 180 22. 2 90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 1224 Część II Szew syntetyczny pleciony powlekany dwuskładnikowy. Okres podtrzymywania tkanki - po 5 dniach od zaimplantowania. Całkowite wchłonięcie masy szwu 40-45 dni1. 1 90cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 396 2. 1 90cm 37 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 12003. 1 90cm 45-48mm ½ koła z krótkim tnącym końcem typu CC Saszetka 648 4. 2/0 70cm-75 cm 30mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24 5. 2/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 48 6. 3/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 120 7. 4/0 70cm-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72Część III Szew syntetyczny wchłanialny jednowłókninowy, niepowlekany okres podtrzymywanie tkanki 50% po 6-13 dniach, 0% 21 dni całkowitego wchłaniania pomiędzy 60-120 dni1. 1 90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła Saszetka 2316Część IV Nić jednowłóknowa, niepowlekana, fioletowa, wchłanianie 50 % po 35-42 dniach, całkowite wchłanianie masy szwu około 210 dni. Wykonana z poli-p-dioksanonu.1. 4/0 45cm-75 cm 13mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 36 2. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 1443. 0 90cm 37-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca Saszetka 144 4. 0 90cm 35mm 1/2 koła odwrotnie tnąca Saszetka 1445. 3/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 288 6. 1 pętla 150cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 727. 1 pętla 150cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 108 8. 1 90cm 37mm 1/2 koła odwrotnie tnąca Saszetka 144
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Parametry techniczne - jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Pleciony jedwab powlekany /podwójnie pakowany/ Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1. 1 150cm - Podwiązka Saszetka 72 2. 0 75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24 3. 0 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36 4. 1 10 x 45cm lub 13x60cm - Podwiązka Saszetka 84 5. 1 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12 6. 2 75-90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 24 7. 2/0 75sm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 108Część II Nić syntetyczna, niewchłanialna z polipropylenu /monofilament/Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1. 2/0 75cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 72 2. 0 75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72 3. 3/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 124. 4/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12 5. 5/0 75 cm 17mm 1/ 2 koła okrągła podwójna Saszetka 36 6. 6/0 75 cm 11-12mm 1/ 2 koła okrągła podwójna Saszetka 24 7. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 432 8. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 1152 9. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 216 10. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 9611. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 24 12. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 24Część III Nić syntetyczna, niewchłanialna z polimeru nylonu Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1. 4/0 45cm 11-12mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 2. 4/0 45-75cm 16-17mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 3. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 216 4. 4/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 288 5. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 72 6. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 7. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 3728. 2/0 75-90cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 9. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 420 10. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 144 11. 2/0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 12. 0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca Saszetka 120 13. 0 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca Saszetka 108 14. 1 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36 15. 2 75-100cm 90mm 3/8 koła tnąca Saszetka 72 16. 5/0 75 cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 108 17. 5/0 75 cm 16-17mm 3/8 koła tnąca Saszetka 72 18. 6/0 45-75 cm 11-12 mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36Część IV Szew śródskórny z dwoma klipsami fiksacyjnymi Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1. 2/0 45cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 384Część V Nić syntetyczna, niewchłanialna z poliestru powleczona silikonem Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1. 2/0 75 cm 26-27 mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 252 2. 0 75 cm 30-32 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36 3. 1 75 cm 37-38 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 108 4. 5mm 50 cm 2 x 45-50 cm 1/2 koła okrągła, tępa Saszetka 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Parametry techniczne - jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Szew stosowany do leczenia urazów rzepki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary 60 cm 120 cm nitka stalowa Saszetka 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Wosk kostny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary Wielkość opakowania oferowanego przez Wykonawcę (ilość jednostek miary)* wosk kostny 2,5 g Saszetka 20 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Pętla do zakładania metodą laparoskopową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grubość Długość nitki Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary2. 3. 4. 5. 6. 2/0 50cm Pętla do zakładania metodą laparoskopową. Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni; szaszetka 12 0 50 cm Pętla do zakładania metodą laparoskopową. Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni; szaszetka 122/0 50 cm Pętla do zakładania metodą laparoskopową. Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni; szaszetka 12 0 50 cm Pętla do zakładania metodą laparoskopową. Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni; szaszetka 24 3/0 20 cm Nici wchłanialne , monofilamentowe, z polidioksanu, o kresie podtrzymywania 70-80% po 14 dniach, 50-70% po 28 dniach oraz okresie wchłaniania 210 dni : z jednokierunkowymi haczykami na lini szwu, zakończomne pętlą, igła okrągła, 1/2 koła 26mm szaszetka 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Szew do adaptacji brzegów ran oraz tamowania krwawień narządów miąższowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary2. 3. 4. 5. 6. 7. 3 60cm 65 taśma z kwasu poliglikolowego pleciona wchłanialna o szerokości 3mm z iglą okrągła o tempym końcu szaszetka 63 60cm 85 taśma z kwasu poliglikolowego pleciona wchłanialna o szerokości 3mm z iglą okrągła o tempym końcu szaszetka 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Siatki przepuklinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Waga Grubość/wielkość porów Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary2. 3. 4. 5. 6. 7. dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 7,5-8cm cm x 13-15 cm szt 40 dziana 60-85g/m² 0,75-0,80mm 15-20 cm x 30 cm szt 5dziana 35-48,8g/m² x 7,5-8 cm x 13-15 cm szt 109
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary Opis przedmiotu zamówienia2. 3. 4. 5. Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet 40 40 Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet metodą TOT lub TVT. Sterylna, wykonana z niewchłanianego poliprolpylenu monofilametowego. Parametry: szerokość 1,2 cm, długość 45 cm, grubość 0,45 mm, gramatura 57g/m2, wielkość porów 0,90 mm. Brzegi taśmy zakończone pętelkami. Taśma w plastikowej osłonce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141120-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam miłej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami - Łęg Tarnowski
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam miłej sympatycznej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI