IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach:a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10% c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowejd) jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególne materiały w ramach zadania okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową, możliwa jest zmiana ilości materiałów w poszczególnych pozycjach z tym, że nie może ona być większa niż +/- 20% (ilości poszczególnych materiałów w ramach zadania ) oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (umowy) .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
materiały szewne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie nr 1 do niniejszej SIWZ..1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
siatki przepuklinowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin płatności |
10,00 |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zadanie nr 2 a: siatki przepuklinowe tytanizowane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zadanie nr 3: staplery |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 4: ZESTAWY, FARTUCHY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 5: FARTUCHY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 6: KOMPRESY, ZESTAWY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin płatności |
10,00 |
termin dostawy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 7: OPATRUNKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin płatności |
10,00 |
termin dostawy |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
ZADANIE 8: ODZIEŻ czas trwania umowy 6 miesięcy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
ZADANIE 9: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
zadanie 10: wyrób medyczny stosowany do usuwania biofilmu w ranie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w KluczborkuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa iodpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wadfizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanegoasortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis wjęzyku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należyprzeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowaniaposiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwośćprzeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającegoc) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego orazwiększe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbącałkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinkuKOD CPV – 33.14.11.10-4 –
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: