IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach: a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%, c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej, d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególne materiały w ramach niniejszej umowy okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową, możliwa jest zmiana ilości materiałów w poszczególnych pozycjach z tym, że nie może ona być większa niż +/- 20% (ilości poszczególnych materiałów w ramach umowy) oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-03, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zadanie nr 1 nici |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 1 do 3 ( arkusz 1-2) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
zadanie nr 2 a siatki przepuklinowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 1 do 3 ( arkusz 1-2) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zadanie 2b |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 1 do 3 ( arkusz 1-2) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zadanie nr 3 staplery |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dot. cz. I Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych oraz siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 1 do 3 ( arkusz 1-2) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zadanie nr 5 zestawy, fartuchy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zadanie nr 5 fartuchy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
zadanie nr 6 kompresy, zestawy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
zadanie nr 7 opatrunki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin płatności |
0,00 |
termin dostawy |
80,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
zadanie nr 8 odzież, podkłady |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
zadanie nr 9 opatrunki specjalne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
zadanie nr 10 wyrób medyczny stosowany do usuwania biofilmu w ranie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dot. cz. II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 4 do 10 ( arkusz 3-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się: a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt. b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze) 6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast: a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości 9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: