Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95
1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fb1785-7245-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.suwalki.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 53/TP/MN/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – szew szybkowchłanialny wykonany z syntetycznego przyswajalnego monofilamentu złożonego z kopolimeru glikolidu i e-kaprolaktonu. Podtrzymywanie tkankowe: 7 dni - 60-50%, 14 dni - 30-20%, 21 dni - 11-0%. Całkowita wchłanialność szwu - 90-120 dni
1 Rozm. nitki 0, dł. 75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) sasz. 576
2 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 39 – 40 mm) sasz. 576
3 Rozm. nitki 3/0 , dł 45 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła, kosmetyczna odwrotnie tnąca dwuwklęsła, wielkość 19 mm) sasz. 120
4 Rozm. nitki 5/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła,wielkość 19 mm) sasz. 36
5 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 48 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1 404
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – monofilament syntetyczny, szybkowchłanialny, niepowlekany, glikonat (72% glikolid, 14% kaprolakton, 14% węglan trimetylenu) zdolność podtrzymywania tkankowego: po 6-7 dniach 50%, po 10 dniach 30-20%, po 14-21 dniach 0%. Czas wchłaniania 56 dni.
1 Rozm. nitki 1, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 144
2 Rozm. nitki 0, dł.90 cm z igłą okrągłą pogrubiona (1/2 koła, wielkość 37 mm) (Próbka 1 opakowanie najmniejsze zbiorcze*) sasz. 2 160
3 Rozm. nitki 0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 144
4 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość26 mm) sasz. 432
5 Rozm. nitki 3/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 540
6 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22mm) sasz. 324
7 Rozm.nitki 1 dł. 90 cm z igłą okrągłą ( ? obwodu koła wielkość 48 mm ) sasz. 144
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – pleciony powlekany barwiony czas wchłaniania od 56 do 70 skład chemiczny kopolimer 90%glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powleczenie 50%kopolimer glikoloidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd35/65) i 50% stearynian wapnia
1 Rozm. nitki 2, dł. 70-75cm z igłą okrągłą pogrubioną (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 540
2 Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) sasz. 648
3 Rozm. nitki 1, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 180
4 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 324
5 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 76 mm) sasz. 108
6 Rozm. nitki 0 ,dł 70-75cm z igłą okrągłą(5/8kołą,wielkość 26 mm) sasz. 324
7 Rozm. nitki 0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 756
8 Rozm. nitki 0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 756
9 Rozm. nitki 0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) sasz. 468
10 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1 188
11 Rozm. nitki 3/0, dł.70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 720
12 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość20mm) sasz. 468
13 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 16 mm) sasz. 540
14 Rozm. nitki 1 ,dł 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 40mm pogrubiona ) sasz. 504
15 Rozm.nitki 2/0 dł. 120 cm z igłą progresywnie zakrzywioną, 24mm sasz. 216
16 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 576
17 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 37mm) sasz. 72
18 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30mm) sasz. 360
19 Rozm. nitki 3/0, dł. 70-75cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30mm) sasz. 72
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zestaw odbarczających szwów chirurgicznych: szew odbarczający 2-owalne płytki poliestrowe z cienkimi podkładkami wraz z drutem stalowym 75 cm powlekanym polietylenem zakończony z obu stron igłami tnącymi 100 mm, długość nitki 90 cm, kształt igły 3/8 koła. (Próbka 1 opakowanie) sasz. 264
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zszywacz do skóry, zszywki powleczone teflonem (oświadczenie producenta), grubość zszywki 0,58mm, szerokość 6,9mm, wysokość 3,6mm, ilość zszywek 35, opakowanie zbiorcze 6 szt. Na czas trwania umowy proszę o dostarczenie 2 przyrządów wielorazowych do usuwania zszywek. (Próbka 2 opakowania po 35 zszywek) opak. 125
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Taśma silikonowa retrakcyjna kolor niebieski rozmiar 1,5 x 1,0mm, długość 48cm, w opakowaniu 10 saszetek po 2 sztuki (Próbka 1 saszetka) op 15
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szew jedwabny, skręcany, powlekany czystym woskiem pszczelim lub silikonem (kolor) Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą tnącą lub odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30 mm) (Próbka 1 opakowanie) sasz. 108
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny syntetyczny – monofilament kolor
1 Rozm. nitki 0, dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm ) sasz. 180
2 Rozm. nitki 2/0, dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm ) sasz. 960
3 Rozm. nitki 3/0 , dł 75 cm z igła tnącą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1812
4 Rozm. nitki 4/0 , dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm sasz. 504
5 Rozm. nitki 2/0, dł. 90 cm z igłą odwrotnie tnącą (igła prosta długość 51 – 60mm) sasz. 156
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny syntetyczny – polipropylen, monofilament niepowlekany, kolor, barwiony ftalocyjaniną miedzi
1 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 39 mm) sasz. 516
2 Rozm. Nitki 1, dł. 50-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 75 mm) sasz. 516
3 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24- 26 mm) sasz. 576
4 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 26 mm) sasz. 960
5 Rozm. nitki 3/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24- 26 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1620
6 Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24 mm) sasz. 888
7 Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 20-22 mm) sasz. 24
8 Rozm. nitki 5/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 19 mm) sasz. 84
9 Rozm. nitki 6/0, dł. 75 cm z dwiema igłami okrągłymi (3/8 obwodu koła, wielkość 13 mm) sasz. 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych, pooperacyjnych z polipropylenu, dodatkowo wzmocniona niebieskimi znacznikami ułatwiającymi pozycjonowanie siatki ciężar siatki 60-95g/m2, wielkość porów 1,5mm, grubość 0,53cm, rozmiar 15x15cm szt 15
2 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych, pooperacyjnych z polipropylenu, dodatkowo wzmocniona niebieskimi znacznikami ułatwiającymi pozycjonowanie siatki ciężar siatki 60-90g/m2, wielkość porów 1,5mm, grubość 0,53cm, rozmiar 30x30cm szt. 10
3 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 7,5x15 szt. 30
4 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 5x10 szt. 40
5 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 10x15 szt. 15
6 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 4,5x10 szt. 20
7 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 6x14 (Próbka 2 sztuki) szt. 70
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici niewchłanialne syntetyczne – plecionka poliestrowa, powlekana silikonem, kolor niebieski lub zielony
1 Rozm. nitki 2, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 288
2 Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) sasz. 144
3 Rozm. nitki 1 lub 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 25-26 mm) sasz. 72
4 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 180
5 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) (PRÓBKA 1 OPAKOWANIE) sasz. 540
6 Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 72
7 Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 25 mm) sasz. 36
8 Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z dwoma igłami okrągłą (2x3/8 koła, wielkość 12 mm) nitka biała sasz. 72
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, monofilamentowy, z glikonatu, zdolność podtrzymywania (1 dzień 100%, 14 dni-50%, 21 dni-20%) Wchłanianie od 60 do 90 dni. Kolor fioletowy
1 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 40 mm pogrubiona) sasz. 72
2 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 48 mm pogrubiona) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 576
3 Rozm. nitki 0, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 37 mm pogrubiona) sasz. 180
4 Rozm. nitki 4/0, dł. 70cm z igłą ( 13/8 obwodu koła ,okrągła , wielkość 22 mm) sasz. 72
5 Rozm. nitki 2, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 40 mm pogrubiona) sasz. 360
6 Rozm. nitki 3/0, dł. 30cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 26 mm pogrubiona) sasz. 72
7 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 37 mm pogrubiona) sasz. 72
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wosk kostny wykonany w 70% z wosku pszczelego oraz w 30% z wazeliny. Pakowany w saszetki po 2,5g (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 480
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, poli-4-hydroksybutyrat, podtrzymywanie tkankowe 70% po 42 dniach, 50% po 90 dniach. Wchłanianie 13 miesięcy
1 Rozm. nitki 1, dł. 150 cm z igłą okrągłą ( 1/2 obwodu koła, wielkość 76 mm pętla) (Próbka 1 opakowanie ) sasz. 240
Szew polipropylenowy z dodatkiem polietylenu, niewchłanialny monofilamentowy barwiony
2 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą ( 1/2 obwodu koła, wielkość 26 mm) sasz. 240
Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany barwiony z mieszaniny kwasu glikolowego i mlekowego lub kwasu poliglikolowego czas wchłaniania od 56 do 70 dni, wytrzymałość w węźle na rozciąganie w stanie początkowym ok. 140%; około 104% po dwóch tygodniach i około 75% w czasie trzech tygodni od zaimplantowania. Skład chemiczny kopolimer 90%glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powleczenie 50%kopolimer glikoloidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd30/70) i 50% stearynian wapnia.
3 Rozm. nitki 1, dł. 70 cm z igłą okrągłą pogrubiona o zakończeniu krótkim tnącym ( haczyk typu J, wielkość 30 mm) sasz. 240
Szew wchłanialny monofilamentowy (czas wchłaniania 180 - 220 dni, podtrzymywanie tkankowe: 90% po 14 dniach, 50% po 28 dniach, 65-90% wytrzymałości węzła na rozciąganie po 28 dniach po zaimplantowaniu )
4 Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 2x22 mm) sasz. 240
5 Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 2x22 mm) sasz. 240
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szew niewchłanialny syntetyczny monofilament z poliamidu, kolor. Rozm. nitki 10/0 , dł. 30 cm z igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna śr. 152µ, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 60
2 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 5/0 , dł. 75 cm z igła okrągła (3/8 obwodu koła, wielkość 17 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
3 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka podwójna śr. 356µ, kąt 100° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
4 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 8/0 , dł. 30 cm z igła szpatułka z mikroostrzem śr. 152µ, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 12
5 Szew niewchłanialny syntetyczny monofilament z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, kolor. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła odwrotnie tnąca kosmetyczna, dwuwklęsła (3/8 obwodu koła, wielkość 13 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
6 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 356µ, kąt 100° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
7 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 229µ, kąt 110° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
8 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 8/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 203Micrometra, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 48
9 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, niebarwiony. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 5/0 , dł. 45 cm z igła odwrotnie tnąca kosmetyczna, dwuwklęsła (3/8 obwodu koła, wielkość 11 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
10 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 7/0 , dł. 30 cm z igła szpatułka z mikroostrzem śr. 203Micrometra, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm)(Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
11 Szew niewchłanialny jedwabny pleciony powlekany woskiem, kolor czarna. Rozm. nitki 4/0 , dł. 45 cm z igła tnąca kostetyczna dwuwklęsła (3/8 obwodu koła , wielkość 16 mm) sasz. 24
12 Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 10/0 , dł. 23 cm z igła szpatułka podwójna z mikroosstrzem śr.152? (prosta, wielkość 16 mm) sasz. 24
13 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 4/0 , dł. 90 cm z igła okrągła podwójna (1/2 obwodu koła, śr.?356? , wielkość 13 mm)" sasz. 24
14 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 5/0 , dł. 45 cm z igła tnąca kostetyczna dwuwklęsła (3/8 obwodu koła , wielkość 16 mm)" sasz. 24
15 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 7/0 , dł. 60 cm z igła okrągła podwójna, typu EVERPOINT CC z wytrzymałego stopu wolframu-renu z mikroostrzem tnącym w 1/3 długosci stożka (3/8 obwodu koła, śr. 305?
Kąt 135 , wielkość 13 mm)" sasz. 24
16 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, niebarwiony. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 4/0 , dł. 75 cm z igła tnąca (3/8 obwodu koła, wielkość 16 mm) sasz. 24
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System z taśmą podcewkową do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet. Taśma zakładana przez otwory zasłonione, o porowatości 1180-1200 ?m, grubości w zakresie 0,60–0,66mm i szerokości 1,1cm. Taśma wykonana w 100% z polipropylenu, monofilamentowa, koloru innego niż biały dla lepszej wizualizacji, posiadająca wygładzone krawędzie w części podcewkowej. Na pozostałej części taśmy brzegi niewygładzone dla lepszego kotwiczenia w tkance. Wypustka środkująca zapewniająca równy rozkład siatki po obu stronach cewki moczowej i pomagająca w jej prawidłowym naprężeniu. Końce taśmy w osłonie plastikowej ze zwężanymi ramionami wprowadzającymi, umożliwiającymi płynne przeprowadzenie taśmy przez struktury anatomiczne. Brak osłony plastikowej w części podcewkowej. System aplikacji w postaci dwóch igieł (lewa, prawa), charakteryzujący się ergonomicznym projektem uchwytu oraz dwupłaszczyznowym wygięciem igieł. System całkowicie jednorazowy. Pojedyncze urządzenie – igła zakrzywiona lub halo – w zależności od potrzeb zamawiającego. System 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: L.p. NAZWA KRYTERIUM WAGA Pkt.
1. CENA 60 pkt.
2. Jakość 30pkt.
3 Termin dostawy 10pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ.
11.2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SWZ.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
11.4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Lp. Wymagany dokument
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów uwzględniające parametry wymagane przez zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ. Należy zaznaczyć kolorem oferowany asortyment (pozycja z kodem).
Oświadczenie, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) i zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowalnej – jeżeli dotyczy)
Uwaga! Jeżeli wyrób, nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 7.04.2022. Dz.U. 2022 poz. 974.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniu produkt .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem
Próbki w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ, należy złożyć w Dziale Zamówień i Inwestycji Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, pokój nr 12, ul. Szpitalna 60, 16 – 400 Suwałki
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
18.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1 Formularz oferty.
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ.
2 Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 4 do SWZ
3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem –załącznik nr 3 do SWZ
4 pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału tj. pełnomocnictwo należy przesłać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby do tego upoważnionej. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa powyżej, może dokonać również notariusz;
5 Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale 7
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 4
2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.
4) numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania – w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony.
5) dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
b) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.).
c) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla produktu wskazanego w Formularzu cenowym;
d) zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy.
e) zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
i) Zamawiający przewiduje zmianę umowy tj. zmniejszenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania uprzywilejowanej stawki podatku vat. W takim przypadku cena brutto ulegnie obniżeniu o równowartość zmniejszenia stawki podatku
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy,
2) Sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy.
3) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 1 ust. 4 umowy;
4) zmiana wynagrodzenia nie może następować częściej niż co 6 miesięcy, począwszy najwcześniej od 7-go miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
(...) całość zmian została ujęta w załączniku nr 2 do SWZ tj. projekt uowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02