Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044971
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271241038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-052

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@zozmswia.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-763c24ab-a99b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów opatrunkowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie zapośrednictwem platformy Zamawiającego znajdującej się podadresem:https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentówluboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów zdnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Ofertę,składa się składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisemosobistym. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”). Zamawiający informuje, iżadministratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MinisterstwaSpraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, 40-052 Katowice, ul. B.Głowackiego 10; Kontakt zInspektorem Ochrony Danych - e-mail: n.giza@zozmswia.katowice.pl; Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a takżeudokumentowaniapostępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona woparciu o przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych.Dane osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie zapisami Prawa zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnieod postanowień. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, daneosobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy wsprawie zamówienia publicznego. Daneosobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługidoradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczącedanych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba, której dotycząpozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępu doswoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, do sprostowana swoich danych osobowych –zgodnie z art. 16 RODO,do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iżprzetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisyRODO.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachPrawa zamówieńpublicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa Prawa zamówieńpublicznych.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:prawodo usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawosprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą byćprzekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionychna podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub wramach sprawowaniawładzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalnośćkontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzającychdane w imieniu administratora danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z powyższym - RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/PNP/SW/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 1. Materiały opatrunkowe „A”

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 2. Obłożenia, serwety , fartuchy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 3. Plastry, osłony na urządzenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 4. Materiały opatrunkowe ”B”

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 5. Materiały opatrunkowe „C”

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 6. Lubrykant

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów opatrunkowych, serwet i innych wyrobów jałowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 7. Zestaw do wkłucia centralnego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ.W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych Wykonawca zostanie wezwany do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, żeosoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to zzałączonych do oferty dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponosząsolidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązaniaWykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniuprzez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.• wprzypadku spółki cywilnej - pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznegouprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników wprzeprowadzanympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;• w przypadkukonsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w składkonsorcjum oraz załączyć dokumentw formie dokumentu elektronicznego, w którym wszyscywykonawcy wchodzący w składkonsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniapodmiotów wprzedmiotowympostępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu ido zawarciaumowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wspólnicy spółki cywilnej sątraktowani jakwykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasadyokreślone dlawykonawcy składającego ofertę wspólną W przypadku, kiedy ofertę składa kilkapodmiotów(oferta złożona wspólnie), oferta musi spełniać następujące warunki:• najpóźniej wdniu zawarciaumowy zWykonawca, któremu Zamawiający udzielił przedmiotowego zamówieniapublicznego,winna być przedłożona kopia umowy przedwstępnej lub inny dokumentpotwierdzający zawarciekonsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów,zawierające, co najmniej: -zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięciagospodarczego obejmującego swoimzakresem realizację przedmiotu zamówienia,-określeniezakresu działania poszczególnych stronumowy,-czas obowiązywania umowy, który nie możebyć krótszy, niż okres obejmującyrealizację zamówienia.• oferta winna być podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilem zaufanym lub dowodem osobistym przezkażdego partnera lub upoważnionegoprzedstawiciela /partnera wiodącego, • upoważnienie dopełnienia funkcjiprzedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionychprzedstawicielikażdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;• przedstawiciel/wiodącypartner winien byćupoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego narzecz każdegozpartnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do ofertynależy załączyćoświadczenie;• podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarnaodpowiedzialność zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;• wszelkakorespondencja dokonywanabędzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnikpozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku 1. gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy;2. zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;3. obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy,4. nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 5 umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące, 5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony 6. zmiany: – numeru katalogowego produktu lub– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań lub– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu.7. zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy8. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, 9. gdy nastąpiła zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowyZmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składania oferty w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam groty solnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.