IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy dostawy: Zgodnie z par.2 ust.4-12 wzoru umowy:4.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek celnych wprowadzonych stosownymi aktami prawnymi. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen wynikających ze zmiany stawek celnych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego.5.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku, w całym okresie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota należnego podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego.6.Artykuły objęte cenami urzędowymi będą rozliczane po cenach nie wyższych niż ceny urzędowe obowiązujące w dniu wystawienia faktury VAT. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia cen nie wyższych niż ceny urzędowe na artykuły dotychczas nie objęte cenami urzędowymi, od dnia ich obowiązywania zgodnie z wydawanymi aktami prawnymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen urzędowych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego.7.Zmiany cen, o których mowa w ust. 4, 5, 6 następują z mocy prawa i obowiązują od daty wejścia w życie odpowiednich aktów prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego. 8.Cen jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzonej przez producenta zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej objętej przedmiotem umowy.9.W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności, przede wszystkim takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności strony przewidują zmianę ceny jednostkowej.10.W przypadku wstrzymania, wycofania lub zakończenia produkcji danego artykułu i jednoczesnym braku jakichkolwiek odpowiedników, Strony będą uprawnione do rozwiązania umowy w zakresie dostawy przedmiotowego artykułu. Wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji będzie udokumentowane przez Wykonawcę w postaci pisemnego oświadczenia producenta. Z kolei brak odpowiedników weryfikowany będzie przez Zamawiającego.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez Wykonawcę (ceny niższe niż określone w niniejszej umowie).12."Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym zmiany klasy wyrobu medycznego w przypadku, gdy producent wyrobu medycznego, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, dokona zmiany klasy tego wyrobu medycznego".Wzór umowy dzierżawy: Zgodnie z par.10 ust. 1-8 wzoru umowy:1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:1) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania dostaw przez Wykonawcę, wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1, może ulec zmianie (może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji usług;2) okresu trwania umowy, w przypadku niewyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy w trakcie trwania umowy, o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy; 3) zapisów dotyczących powołanych przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, przy czym od dnia ich wejścia w życie Strony zobowiązują się do realizowania przedmiotowej umowy zgodnie z tymi przepisami, niezależnie od wprowadzenia stosownych zmian w niniejszej umowie.2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1 pkt 1 następować będzie na wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia w przypadkach, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku wraz ze wykazaniem ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty realizacji umowy oraz określeniem stopnia, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia.4. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może mieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w pkt 1 będą mieć wpływ na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę.5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 - będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b-d - odnosić się będzie wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz przepisów dotyczących zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 7. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę umowę na podstawie o której mowa w ust. 1 pkt 2 - 3, z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowych zapisów. 8. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić także Zamawiający, z co najmniej 30 dniowym uprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowych zapisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
04.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 - Dostawa materiałów opatrunkowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7, 33141112-8, 33141113-4, 33141116-6, 33141110-4, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7, 33141000-0, 33141115-9, 33141116-6, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141112-8, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 - Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran- |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu wraz z dzierżawą 2 pomp podciśnieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu wraz z dzierżawą 2 pomp podciśnieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów i folii chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów i folii chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141111-1, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.13 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.13 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.14 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.14 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.15 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.15 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów, myjek i śliniaków dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.16 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów, myjek i śliniaków dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.16 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.17 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.17 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: