Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i pieluchomajtek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i pieluchomajtek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a93cd6-d68e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl
Wymagania techniczne opisane w SWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/TP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza bawełniana 17 nitkowa 1 m2 jałowa, klasa 2a szt. 700
Gaza bawełniana 17 nitkowa szer. 90 cm , klasa 2a x 100m szt. 320
Gaza bawełniana 17 nitkowa jałowa 0,5 m2, klasa 2a szt. 800
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe niejałowe 7,5x7,5 a 100szt. 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku op 2 000
Kompresy gazowe niejałowe 10x20cm a 100szt. 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku op 300
Kompresy gazowe jałowe 5x5 cm 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakowane po 2 szt szt 4 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw.podwijane brzegi , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakow. po 2 szt szt 15 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw. Podwijane brzegi x 10 sztuk, sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku szt 1 600
Kompresy gazowe niejał. 5 x 5 cm a 100 szt. 17 nitkowa 8 warstwowa, podwijane brzegi,do zabiegów inwazyjnych klasa 2a do krótkotrwałego użytku op 300
Kompresy gazowe niejałowe 10x10 cm a 100 szt. 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych klasa 2a do krótkotrwałego użytku op 2 200
Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku pakowane po 2 szt szt 5 000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elastyczna siatka opatrunkowa na dłoń w stanie rozciągliwym, op 300
Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę w stanie rozciągliwym, op 5
Elastyczna siatka opatrunkowa na nogę stanie rozciągliwym, op 6
Elastyczna siatka opatrunkowa na palec w stanie rozciągliwym, op 10
Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów w stanie rozciągliwym, op 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową ,min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 12 cm x 3 m. a 1 szt,czas namaczania do 3 sek szt. 1 700
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 10 cm x 3 m. a 1szt,czas namaczania do 3 sek. szt. 1 300
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 15 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do 3 sek. szt. 4 500
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.5-6min. 8 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do 3 sek. szt. 600
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plaster na włókninie do mocowania kaniul ((6 cm x 8 cm)+/- 0,5 cm ) x100 szt op 320
Przezroczysty opat. do wkłuć centr.10cm/14cm (+/-2cm) x 100 szt op 10
Przezroczysty opat. do wkłuć centr.6cm/7cm x 100szt op 5
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 12mm x 101mm( +/- 1mm)x 6 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 3mm x 76mm( +/- 1mm)x 5 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 101mm( +/- 1mm)x 10 szt op 3
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 38mm( +/- 1mm)x 6 szt op 12
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 76mm( +/- 1mm)x 3 szt op 10
Przylepiec na tkaninie 1,25 cm koloru białego szt. 1 200
Przylepiec na tkaninie 2,5 cm koloru białego szt. 300
Przylepiec na tkaninie 5,0 cm koloru białego szt. 100
Przylepiec włókninowy chirurgiczny 30(+-5)cmx10m op 1
Przylepiec z opatrunkiem na tkaninie 6 cm x szt. 200
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 10 cmx 100 szt. op 300
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 15 cm x 100 szt op 250
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do wkłucia centralnego CVC (6x kompresy z gazy bawełnianej, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x kleszcze plastikowej, 1x pęseta plastikowa, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa z regulacją otworu, 1x stryzkawka Luer, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x ostrze-skalpel, 1x igłotrzymacz, 1x opatrunek transparentny z folii poliuretanowej) op 200
Zestaw do cewnikowania sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta plastikowa, 5x kompresy z gazy bawełniane, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa nieprzylepna z otworem, 1x strzykawka Luer 20ml, 1x igła 1,2x40mm różowa, 1x żel poślizgowy w saszetce, 1x woda sterylna w ampułce, 1x para rękawiczek diagnostycznych ) op 550
Zestaw do założenia szwów sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta metalowa chirurgiczna, 6x tampony z gazy bawełnianej, 1x igłotrzymacz, 1x nożyczki metalowe ostre, 1x strzykawka typu Luer-Lock, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x serweta włókninowa z przylepnym otworem, 1x serweta włókninowa nieprzylepna) op 10
Zestaw do zdjęcia szwów sterylny (3x tampony włókninowe, 1x pęseta anatomiczna metalowa, 1x pęseta plastikowa, 1x ostrze – skalpel) op 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lignina bielona arkusze x 5 kg op 30
Serwety ,dwu-lub trójwarstwowa ,nieprzylepne, jałowa 50 cm x 50 cm x 1szt szt 700,00
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowe, samoprzylepne 80cm x 90 cm(+- 20cm) z 3 warstw laminatu x 1szt szt 100
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowa, samoprzylepne 50cm x 75 cm (+- 20cm) z otworem 7 cm x 1szt szt. 300
Tampony z waty ,w rolce,4x5cm a 500szt op. 600
Wata opatrunkowa bawełniano wiskozowa a 500 g op 20
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g op 30
Serweta brzuszna niejałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniująca,wstepnie prana 45 x70 cm x 20szt op 1
Serweta brzuszna jałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniującą 45 x70 cm ,wstepnie prane x 2 szt op 5
Opatrunek poiniekcyjny dializacyjny jałowy hemostatyczny na drobne rany 7,2 cmx3,1 cm x100 op 10
Opatrunek włókninowy, samoprzylepny,z wkładem chłonnym, posiadający przecięcie,otwór O, jałowy. Rozmiar: 12x14cm x 100 szt. op 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jałowy opatrunek o działaniu absorbsyjnym i przeciwbakteryjnym, impregnowany srebrem, zbudowany z materiału hydrofiber i jonowego srebra,rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 10
Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboxymetyloceluloza sodowa, pektyny, żelatyna), rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do opieki nad pacjentem leżącym (głowa) szt. 20
Chusteczki do dekontaminacji przy zmianie opatrunków ( czyszczenia otoczenia przy zmianie opatrunków) spektrum : B,V (HBV, HCV, Noro), F, Tbc/ 20 x20 cm/ max ilość w opakow.200 szt op 1000
Chusteczka aktywowana wodą lub płynem fizjologicznym do czyszczenia otoczenia po zmianie opatrunków o spektrum B,V,F,Tbc,S w czasie do 2 min x 25 op 400
Pakiet bezpieczeństwa do samochodów przewożących pacjentów składających się z : mata absorpcyjna do neutralizacji płynów fizjologicznych( spektrum B,V,F,tbc,S, dwie chusty do wytarcia pozostałości (spektrum B,V,F,Tbc) opakowanie z zamknięciem umożliwiający transport oraz utylizację zużytego zestawu.x 1 szt szt. 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek maściowy 10 cm x 10 cm, pakowane po 10 szt op 150
Opatrunek maściowy ze srebrem 10 cm x 10cm, pakowane po 10 szt op 100
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 35 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 20
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 6 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 45
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podkład podgipsowy syntetyczny 10cm x 3 m. szt. 2 400
Podkład podgipsowy syntetyczny 15cm x 3 m. szt. 3 000
Podkład podgipsowy syntetyczny 20cm x 3m. szt. 180
Podkład podgipsowy syntetyczny 8cm x 3m. szt. 24
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 10 cm szt. 10 000
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 15 cm szt. 5 000
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 5 cm szt. 800
Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m. x 12 cm szt. 6 500
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 10 cm szt. 250
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 8 cm szt. 600
Opaska elastyczna tkana 4 m x 4 cm szt. 600
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaziki do dezynfekcji skóry nasaczone 70% alkoholem izopropylowym.Gaziki złozone 3-krotnie,6-warstw,wykonane z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2.wielkość gazika po rozłożeniu 9x12cm, a złożonego 4x4,5 cm, pakowane pojedynczo saszetki o rozm.7x7 cm, op.100 szt. op 800
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pianka oczyszczająca do skóry dla pacjentów z nietrzymaniem moczu oraz kału,posiadająca właściwości antybakteryjne, oczyszczające oraz ochronne dla skóry.Pojemność 400 ml z polem do opisu danych pacjenta.Posiadająca udowodnione i opublikowane badania potwierdzające skuteczność antybakteryjną.Zawierająca w składzie m.in. triklosan oraz dimetikon.Zarejestrowana jako wyrób medyczny szt. 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe, skórne z igłą:
2/0 75 cm 26 mm 3/8 c 600
2/0 75 cm 40mm 3/8 c 600
3/0 75cm 26 mm 3/8 c 900
4/0 75cm 19 mm 3/8 c 250
6/0 45cm 13 mm 3/8 c 20
8/0 45cm 10mm 3/8 c 20
2/0 75 cm 30mm 3/8 c 600
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici syntetyczne niewchłanialne, plecione z igłą:
3/0 70 cm 22 mm 1/2 c 72
4/0 70 cm 17 mm 1/2 c 12
1 70 cm 40 mm wzmocniona 1/2 c 60
2 70 cm 40 mm 1/2 c 60
0 70 cm 37 mm 1/2 c 12
5/0 45 cm 17 mm 1/2c 12
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici syntetyczne jednowłóknowe, wchłanialne z igłą o okresie wchłaniania 180-210 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego 50-70% po ok. 28 dniach:
5/0 45 17mm 1/2 c okrągła 12
4/0 45cm 17 mm 1/2 c okrągła 120
3/0 45cm 22 mm 1/2 c okrągła 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne, powlekane poliglikonatem, z kwasu poliglikolowego , o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60-70%, po 3 tygodniach 24-42%:
"2" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 480
"1" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 180
"0" 75 cm 37 mm 1/2 c okrągła 480
2/0 75 cm 26 mm 1/2 c okrągła 360
2/0 75 cm 30 mm 1/2 c okrągła 360
2/0 75cm 40 mm pogrubiona 360
2/0 75cm 48 mm 1/2 c okrągła 360
3/0 75cm 26 mm 1/2 c okrągła 360
4/0 75cm 17 mm 1/2 c okrągła 72
5/0 75cm 15 mm 1/2 c okrągła 240
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M o obwodzie 90 - 120 cm (+/- 17 cm) szt. 2000
Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. L o obwodzie 120 - 150 cm (+/- 20 cm) szt. 44000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
w celu weryfikacji wiarygodności danych dotyczących przedmiotu zamówienia zawartych w ofercie na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie:
1. karty katalogowe, ulotki, etykiety
2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 oraz 463-465 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem: https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl pod numerem postępowania 5/TP/22
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25