IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zawarte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-18, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 1 - Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 1- Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - Chusta trójkątna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 2 - Chusta trójkątna. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 - Kompresy gazowe 17 nitkowe 16-warstwowe, z nitką radiacyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 3 - Kompresy gazowe 17 nitkowe 16-warstwowe, z nitką radiacyjną. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 - Tupfery |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 4 - Tupfery. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 5 - Lignina (wata celulozowa) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 5 - Lignina (wata celulozowa). Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 6 - Opaski podtrzymujące, gipsowe i niejałowe podkłady pod gips |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 6 - Opaski podtrzymujące, gipsowe i niejałowe podkłady pod gips. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 7 – Serweta operacyjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 7 – Serweta operacyjna. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 – Opaski podtrzymujące jałowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 8 – Opaski podtrzymujące jałowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 - Przylepcowy opatrunek jałowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 9 - Przylepcowy opatrunek jałowy. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 10 - Przylepce różnego zastosowania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 10 - Przylepce różnego zastosowania. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 11 - Opatrunki przylepne do mocowania kaniul |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 11 - Opatrunki przylepne do mocowania kaniul. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 12 - Opatrunek przylepny do mocowania wkłuć centralnych i obwodowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 12 - Opatrunek przylepny do mocowania wkłuć centralnych i obwodowych. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 13 - Plastry do zamykania ran, plastry do wkłuć centralnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 13 - Plastry do zamykania ran, plastry do wkłuć centralnych. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termi płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 14 - Opatrunki specjalne parafinowe o podwyższonej jakości (po przeszczepach) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), Pakiet Nr 14 - Opatrunki specjalne parafinowe o podwyższonej jakości (po przeszczepach). Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 15 - Opatrunki specjalne parafinowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 15 - Opatrunki specjalne parafinowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 16 - Opatrunki specjalne z folii przezroczystej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 16 - Opatrunki specjalne z folii przezroczystej. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 17 - Rękaw dziany opatrunkowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 17 - Rękaw dziany opatrunkowy. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 18 - Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 18 - Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 19 - Rękaw wyściełający bezszwowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 19 - Rękaw wyściełający bezszwowy. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 20 - Opaski elastyczne jałowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 20 - Opaski elastyczne jałowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 21 - Opatrunki specjalne hydrokoloidowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 21 - Opatrunki specjalne hydrokoloidowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 22 - Opatrunki specjalne lipidowo-hydrokoloidowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 22 - Opatrunki specjalne lipidowo-hydrokoloidowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 23 - Opatrunki specjalne piankowo-hydrożelowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 23 - Opatrunki specjalne piankowo-hydrożelowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Pakiet Nr 24 – Opatrunki specjalne hydrożelowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet Nr 24 – Opatrunki specjalne hydrożelowe. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Pakiet nr 25 - Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń – cz. I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 25 - Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń – cz. I. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Pakiet nr 26 - Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń – cz. II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 26 - Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń – cz. II. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Pakiet nr 27 – Obłożenia do porodu i cięć cesarskich z narzędziami jednorazowymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 27 – Obłożenia do porodu i cięć cesarskich z narzędziami jednorazowymi. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Pakiet nr 28 – Materiały hemostatyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 28 – Materiały hemostatyczne. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
0,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Pakiet nr 29 – Zestaw do laparotomii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 29 – Zestaw do laparotomii. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Pakiet nr 30 – Zestaw do artroskopii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), - Pakiet nr 30 – Zestaw do artroskopii. Opis przedmiotu zamówienia i zamawianą ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 2A. Miejsce dostawy - zgodnie z zapisami SIWZ (pkt. III.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin dostawy (dni robocze) |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: