Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Leśmiana 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0fd05d-bb66-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065321/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów opatrunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty za pośrednictwem zakładki „OFERTY” na Platformie Zakupowej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
4. W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
5. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale 7. SWZ oraz zawarte w „Instrukcji dla Wykonawcy”, dostępnej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, adres e – mail: sekretariat@spzozswidnik.pl , telefon: 81 4523050.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku jest Pan Sławomir Zagojski, kontakt: adres e-mail: iod@spzozswidnik.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, nakładającą obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę materiałów opatrunkowych - Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/01/01/2024 prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych będą:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
2) dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), a także innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostępnienia danych na podstawie odrębnych przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas trwania umowy.
6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. RODO
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/01/01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet Nr 1 – Materiały opatrunkowe
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy,
dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141114-2 - Gaza medyczna
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet Nr 2 – Opatrunki specjalistyczne
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet Nr 3 – Opatrunki lipido- koloidowe, gąbki hemostatyczne
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet Nr 4 – Opatrunki srebrowe i inne
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet Nr 5 – Opatrunki z jodopowidonem, aktywnym węglem i wysokochłonne
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych dla Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
Pakiet nr 6 – Klej tkankowy
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo — Cenowy, dołączonym do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Cena pakietu brutto 60%
Termin dostawy 20 %
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej 20%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów wynosi 100.
Kryterium cena :
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium cena według niżej podanego wzoru :
KCx = Cmin / Cb x 60 punktów, gdzie :
KCx- liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin - cena pakietu brutto ( najniższa z oferowanych )
Cb - cena pakietu brutto badanej oferty
Kryterium termin dostawy
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin dostawy na podstawie podanego przez
Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ ) terminu dostawy.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KTx = Tmin / Tb x 20 punktów, gdzie :
KTx - liczba punktów w ramach kryterium termin dostawy
Tmin - minimalny termin dostawy ( 2 dni )
Tb- termin dostawy przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze ( Wykonawca oferując taki
termin dostawy może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
Kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej na
podstawie podanego przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Ofertowego ( Załącznik Nr 3 do SWZ )
terminu rozpatrzenia reklamacji jakościowej, obejmującego okres od dnia zgłoszenia reklamacji jakościowej
do dnia wymiany towaru na wolny od wad.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium według niżej podanego wzoru :
KRx = Rmin / Rb x 20 punktów, gdzie :
KRx- liczba punktów w ramach kryterium termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Rmin - minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ( 2 dni )
Rb - termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedstawiony w badanej ofercie
Minimalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej określony przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze
( Wykonawca oferując taki termin może uzyskać maksymalną ilość punktów za to kryterium tj. 20 punktów).
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej nie może przekroczyć 10 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. OKREŚLENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga dokumentów:
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego ( składane wraz z ofertą) – Załącznik Nr 4 do SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 6 i Załącznik Nr 7 do SWZ ) - jeśli dotyczy - składane wraz z ofertą.
3) Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, dla każdego wyrobu medycznego ( w przypadkach wymaganych prawem ) Wykonawca składa :
a/ kopię deklaracji zgodności,
b/ kopię certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( t.j. : Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ), Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia dla produktów nie posiadających w/w dokumentów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty wymagane ustawa o wyrobach medycznych:
a/ kopia deklaracji zgodności,
b/ kopia certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia dla produktów nie posiadających w/w dokumentów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WRAZ Z OFERTĄ ( tj. Formularzem Ofertowym – Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzem Asortymentowo – Cenowym – Załącznik Nr 1 do SWZ ) Wykonawca składa:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór określa Załącznik Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców,
b) przedmiotowe środki dowodowe – dokumenty wymagane ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( t.j. : Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ):
a/ deklaracja zgodności,
b/ certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia dla produktów nie posiadających w/w dokumentów.
c) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór określa Załącznik Nr 6 do SWZ i Załącznik Nr 7 do SWZ – jeśli dotyczy ( tj. jeśli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu ),
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
e) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu – jeśli dotyczy,
f) dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem).
Pełnomocnictwo powinno:
- precyzować zakres umocowania,
- wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
- każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa).
2) Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcę lub notariusza.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy – Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację Umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą Strony Umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Sprzedawcy oraz akty władzy i administracji publicznej, kwarantanny z uwagi na wystąpienie zagrożeń związanych z występowaniem chorób zakaźnych; epidemie, stany zagrożenia epidemicznego, pandemie przy czym przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) wartości Umowy brutto, o której mowa w § 2 ust. 2 – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, wynagrodzenie Sprzedawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Sprzedawcy uwzględniające ten podatek – jeżeli taka zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę;
3) zmiany obowiązujących przepisów, po dacie zawarcia Umowy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem Umowy w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji na rynku farmaceutycznym, na produkty równoważne w cenach nieprzewyższających cen zawartych w złożonej ofercie. Wykonawca drogą elektroniczną, na adres apteka@spzozswidnik.pl , każdorazowo zaproponuje zmianę pozycji asortymentowych na produkty równoważne i dopiero po otrzymaniu drogą elektroniczną zgody Zamawiającego zrealizuje zamówienie;
5) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych z powodu trwałego wycofania z rynku farmaceutycznego towaru wskazanego w Formularzu cenowym i zastąpienia go towarem równoważnym w zaoferowanej w ofercie cenie. Wykonawca drogą elektroniczną, na adres apteka@spzozswidnik.pl , każdorazowo zaproponuje zmianę pozycji asortymentowych na produkty równoważne i dopiero po otrzymaniu drogą elektroniczną zgody Zamawiającego zrealizuje zamówienie;
6) zmiany danych podmiotów zawierających Umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.).
2. Strona zgłaszająca propozycję zmiany Umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie jej wprowadzenia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków c.d. zmian umowy zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02