Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017222233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 3/7
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dor@szpitalsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa materiałów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3d155bd-98bf-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078271/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Materiały opatrunkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EK-ZZ/ZP.261.62.D.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
gaza, kompresy gazowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opaski dziane, elastyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opaski dziane, elastyczne jałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opaski gipsowe, podkłady pod gips
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
gaza jałowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
tupfery, setony gazowe, wata
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
statki opatrunkowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
serwety operacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opatrunki piankowe, hydrowłókniste, hydrokoloidowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
paski jałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lignina
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opatrunki hydrożelowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
plastry z opatrunkiem jałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
plastry do mocowania kaniul
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompresy gazowe jałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
plastry, przylepce niejałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
jałowe zestawy opatrunkowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
gąbka hemostatyczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompresy jałowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust.1 ustawy Pzp, w przypadku wyczerpania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1.
9. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu liczby spośród asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, do maksymalnie 50% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w art. 3 ust. 4,5 umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawą określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
10. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
12. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
13. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu w okresie, o którym mowa w ust. 5 Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji.
14. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cechy użytkowe
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; (wpis do rejestru jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania)
b) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 3 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto każda
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na postawie art. 125 ust 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na postawie art. 125 ust 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Opis przedmiotu zamówienia-załącznik nr 1 do SWZ
2. Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z 07 kwietnia 2022r
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości: 1szt./1op. z każdej pozycji każdego zadania w minimalnych opakowaniach fabrycznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni