IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany numeru katalogowego produktu; 2) zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany / udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy; 5) powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec zmianie wartość umowy; 6) w okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę; 7) w przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy; 8) w przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie; 9) Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy 10) zakup wg zasad określonych w ust. 2.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego; 11) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego; 12) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w załączniku do umowy stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej podczas otwarcia ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. ………………. zł brutto, bez względu na ilość wskazaną w zadaniu nr ………. w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. (kwoty podane na otwarciu ofert odpowiednio dla części) 3. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Materiały zużywalne do sterylizatora Getinge 66 i do myjek dezynfekatorów firmy Getinge według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Flusher Detergent; pojemność opakowania 5 litrów op. 50 Flusher Rinse; pojemność opakowania 5 litrów op. 50 Tarcze/papier do rejestratora/ poj.op.100 szt. op. 3 Pisak czerwony szt. 15 Pisak zielony szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Materiały zużywalne do urządzeń NOCOSPRAY według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Nocolyse ONESHOT - środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym i sporobójczym, gotowy do użycia roztwór wodny; pojemność opakowania 1 l, 12 % stężenie roztworu nadtlenku wodoru i kationów srebra preparat biodegradowalny w 99,9%; nie pozostawia śladów osadu po użyciu, nie powoduje korozji" "Nocolyse Neutral - środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym i sporobójczym, gotowy do użycia roztwór wodny; pojemność opakowania 1 l, 6 % stężenie roztworu nadtlenku wodoru i kationów srebra preparat biodegradowalny w 99,9%; nie pozostawia śladów osadu po użyciu, nie powoduje korozji, zapach neutralny/bezwonny"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Materiały zużywalne do automatu FILM Coverslipper według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśma do zaklejania preparatów immunohistochemicznych 10x5x70m; pojemność opakowania 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Koreczki do kaniul |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koreczki do kaniul pakowane po 1 szt., sterylne Opakowanie musi zawierać znacznik otwarcia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Jednorazowe nakładki na sedes |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa nakładka na sedes op.=50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Igły do pobierania szpiku kostnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła do pobierania szpiku kostnego, boczne otwory na końcówce, 13Ga (2,4mm), długość 11 cm; W zestawie 2 mandryny z kócówką typu trokar; uchwyt motylkowy igły Igła do pobierania szpiku kostnego, boczne otwory na końcówce, 11Ga (3,0mm), długość 13 cm; W zestawie 2 mandryny z kócówką typu trokar; uchwyt motylkowy igły
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Igły do dostępu naczyniowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły do dostępu naczyniowego z motylkiem i drenem 16G (1,6mm) długość ostrza 25mm, długość drenu 15cm. Ostrza igieł wykonane ze stali kwasoodpornej dobrze silikonowanej, zapinka na drenie plastikowa oznaczona kolorami - czerwona igła tętnicza, niebieska igła żylna, skrzydełka obrotowe, korek zabezpieczający igłę. Igły sterylizowane promieniami Gamma.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wiaderka na preparaty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 0,5 litra szt. 1500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 0,75 litra szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 1 litr szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 2 - 2,5 litra szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 5 litrów szt. 200 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 10 - 11 litrów szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Cewniki typu Tiemann |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny jednorazowy cewnik typu Tiemmann rozm. 8 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 10 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 12 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 14 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 16 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 18 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 20 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 22 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 24 szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Materiały zużywalne do strzykawki automatycznej Medrad Mark V ProVis według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw wkładowy jednorazowego użytku do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Mark V ProVis składający się z: 1 wkładu o pojemności 150 ml i wytrzymałości ciśnieniowej 1200 PSI, 1 złącza szybkiego napełniania typu "J". Zestaw wolny od ftalanów.szt. 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Filtry do insuflatora 40 I HIGH FLOW kolumny laparoskopowej wg katalogu STRYKER lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr CO2 jednorazowy do F112, nr kat. Zo536-01 szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
System ewakuacji treści płynnej, zestaw do drenażu piersiowego i zestawy do ewakuacji płynu z opłucnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik wielorazowy o poj. 1000 i 2000 ml szt. 10 Wkład jednorazowy: poj. 1000 i 2000 ml szt. 500 wkład jednorazowy: poj. 3000 i 2000 ml szt. 200 dren łączący do odsysania sterylny 6/3000 mm i 6/2000 mm szt. 100 dren z łącznikiem do cewnika i kontrolą siły ssania o średnicy wewnętrznej 6 mm, długość 200 cm i 300 cm szt. 500 zestaw do odysania szt. 10 łącznik kątowy do pojemników szt. 10 10 Zestaw do drenażu klatki piersiowej pracujący na sucho szt. 10 Worek wymienny szt. 10 Zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej Bezpieczny zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej, jednorazowego użytku szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
zestawy do toalety jamy ustnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym fabrycznym opakowaniu: 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania, z 3 otworami ssącymi oraz z pofałdowaną gąbką na górnej powierzchni, 7 ml bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylpirydyny w wyciskanej saszetce, 1 gąbka-aplikator z poprzecznym pofałdowaniem, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E. Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Zestaw zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa szt. 100"Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym fabrycznym opakowaniu: 2 gąbki z poprzecznym pofałdowaniem pokryte dwuwęglanem sodu z odsysaniem, z 2 otworami ssącymi, z zagiętą końcówką oraz z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania, 7 ml płynu do płukania jamy ustnej z 1,5% roztworem nadtlenku wodoru w wyciskanej saszetce, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E.Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Zestaw zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa "szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych do pompy ASCOR AP31 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrządy jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych bez wkładki silikonowej do pompy ASCOR AP31: Filtr płynu (wielkość oczek 15 mikrometrów) - poliamid + ABS; Igła - ABS; Komora - SBS; Dren o dł. 230 cm - RB5 szt. 500 2 Przyrządy jednorazowego użytku bursztynowe do przetaczania płynów infuzyjnycDren o dł. 230 cm - RB5 szt. 500 2 Przyrządy jednorazowego użytku bursztynowe do przetaczania płynów infuzyjnych do leków światłoczułych bez wkładki silikonowej do pompy ASCOR AP31: Filtr płynu (wielkość oczek 15 mikrometrów) - poliamid + ABS; Igła - ABS; Komora - SBS; Dren o dł. 230 cm - RB5 szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zestaw do pomiaru diurezy godzinowej oraz worki do dobowej zbiórki moczu i system do kontrolowanej zbiórki stolca |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca wyposażony w: silikonowy rękaw o długości 167 cm z wbudowaną w strukturę silikonu na całej długości substancją neutralizującą nieprzyjemne zapachy; niskociśnieniowy balonik retencyjny z niebieską kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego; port do napełniania balonika retencyjnego z sygnalizatorem, który wypełnia się, gdy balonik osiągnie wielkość optymalną dla pacjenta oraz port do irygacji umożliwiający także doodbytnicze podanie leków, z klamrą zamykającą światło drenu w celu utrzymania leku w miejscu podania. System zawiera port do pobierania próbek stolca, pasek koralikowy do podwieszania kompatybilny z ramami łóżek szpitalnych i z miejscem na opis. System przebadany klinicznie (ocena bezpieczeństwa stosowania systemu do 29 dni), czas utrzymania systemu do 29 dni, biologicznie czysty. W zestawie 3 worki do zbiórki stolca, o pojemności 1000 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, w tym numerycznie co 100 ml oraz z filtrem węglowym. szt. 20 Worki wymienne kompatybilne z zestawem do kontrolowanej zbiórki stolca pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, nieprzezroczyste, z okienkiem podglądu, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste w opakowaniu po 10 szt. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Strzykawki do przepłukiwania dostępu naczyniowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawki 3 ml do przepłukiwania dostępu naczyniowego szt. 15 000 Strzykawki 10 ml do przepłukiwania dostępu naczyniowego szt. 25 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pojemniki do fototerapii pozaustrojowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemniki do naświetlania materiału biologicznego w procesie fototerapii pozaustrojowej w systemie off-line szt. 280
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Jednorazowa bielizna ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maseczka medyczna proceduralna wykonana z min. trzech warstw włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, na gumki. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 99,7%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. Wyrażne oznakowanie zewnętrznej strony maski dodatkowym oznaczeniem graficznym. Pakowana w kartoniki z oznaczeniem typu, rodzaju maski i spełnienia normy. szt. 10000 Rękawica jednorazowego użytku nasączona środkiem myjącym o neutralnym pH. Aktywuje się po zmoczeniu wodą. Rozmiar 16 x 23cm., z możliwością podgrzania w mikrofali szt. 20000 Prześcieradło termiczne: - z folii metalizowanej, - musi posiadać właściwości termoizolacyjne, - wymiary 210 x 160cm szt. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Sprzęt do aparatury do elektrokoagulacji ERBOTOM ICC-300, VIO 300D według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda neutralna typ Omega do diatermii elektrochirurgicznej VIO 300, jednorazowa, okrągła, symetrycznie dzielona na podłożu z włókniny dokładnie przylegająca do skóry pacjenta, złożona z dwóch jednakowych części symetrycznie usytuowanych względem osi elektrod i zewnętrznym pierścieniem ekwipotencjalnym pełniącym funkcję równomiernego rozproszenia gęstości prądu, odizolowanym elektrycznie i mechanicznie od powierzchni elektrod. Powierzchnia elektrody 85 cm², powierzchnia pierścienia ekwipotencjalnego 23cm². Do każdej elektrody dołączona informacja o numerze serii i dacie ważności w formie samoprzylepnej etykiety. Kompatybilność z posiadanymi przez Zamawiającego diatermiami ERBE,potwierdzona deklaracją zgodności. (op. = 50 szt.) szt. 1500 Czyścik elektrod, sterylny, jednorazowy, z folią samoprzylepną 50x50 mm szt. 500 Kabel do uchwytu elektrod z przyciskami, dł. 4 m szt. 5 Kabel wielorazowego użytku do jednorazowych elektrod neutralnych szt. 5 Instrument bipolarny jednorazowego użytku do zamykania dużych naczyń z funkcją cięcia aktywowany z rękojeści. Część robocza 5mm wygięta w kształcie rynienki z izojacją ceramiczną. Powierzchnia robocza ok. 7 mm, długość cięcia ok. 18 mm, obrót szaftu 340 st., dł. instrumentu 35 cm, współpracujący z aparatem VIO300D. szt. 1 Uchwyt argonowy z dwoma przyciskami i kablem do aparatu firmy Erbe będącego w posiadaniu Zamawiającego szt. 2 Elektroda szpatułkowa prosta, poj.opakowania 5 sztuk szt. 20 Przedłużenie eleketrod monopolarnych trzpień o śr. 4 mm dł. 10 cm szt. 10 Kabel przyłączeniowy do pincet bipolarnych dł. 4 m szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaczka sanitarna, plastikowa męska, 800 ml, z zatyczką szt 70 Basen sanitarny z pokrywą, plastikowy, wielokrotnego użytku szt 50 Termometr lekarski, bezrtęciowy, szklany szt 200 Golarka medyczna typu BIC op. = 12 szt. szt. 384 Stetoskop jednostronny internistyczny - dla dorosłych, jednostronna polerowana główka z pełnego aluminium, dwutonowa membrana, umożliwiająca osłuchanie wysokich i niskich tonów; jednokanałowy wężyk Y, aluminiowe słuchawki zakończone oliwkami; w komplecie zapasowa membrana wraz z oliwkami szt 8 Stetoskop kardiologiczny- dla dorosłych, z dwustronną, obrotową, metalową główką ze stali nierdzewnej, wyposażoną w membranę i głęboki, stożkowaty lejek; główka wyposażona w pierścień z tworzywa izolujący od zimnej stalowej obudowy; słuchawki wyposażone w 3 rozmiary specjalnych oliwek, dobrze dopasowujących się do kształtu ucha. Etui na nieużywane elementy. szt 4 Sterylne ostrze ze stali węglowej do przecinania szwów; nazwa producenta i numer ostrza wygrawerowane na pojedynczym ostrzu szt 3000 Elektroda jednorazowego użytku do badań EKG, śr. 50 mm, elastyczna, wodoodporna, wodoszczelna, żel stały, pianka.Opakowanie folia aluminiowa z wewnętrzną warstwą folii polietylenowej. szt 40000 Cewnik do podawania tlenu (wąsy tlenowe) przez nos dla dorosłych, przezroczysty, końce do nosa anatomicznie zakrzywione; dł. drenu min. 300 ±5cm; zakończony pętlą, z obejmą umożliwiającą dopasowanie do głowy; końcówka zakładana na przepływomierz tlenowy. szt 4000 Żel aloesowy do USG. Hipoalergiczny, rozpuszczalny w wodzie, do użytku zewnętrznego.Butelka = 500g. szt 20 Jednorazowa torba na basen sanitarny z super chłonną wkładką, wchłania do 450ml płynów organicznych. Torba: polietylenowy wkład z kolorowymi taśmami do wiązania. Wkładka: połączenie pulpy i polimeru akrylowego w technologii, Rozmiary torby 60 x 40cm (±5%), rozmiar wkładki żelującej 13 x 24 cm (±5%), pakowane po 20 toreb w opakowaniu. Torba bezpieczna w użyciu z każdym rodzajem basenu, wkładka redukująca nieprzyjemne zapachy po zamknięciu szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch przedni foliowy zakładany na szyję z wiązaniem z tyłu pleców, rozm. uniwersalny, wykonany z polietylenu, pak. po 100 szt. szt 3000 Worek na wymiociny z podziałką od 100 do 1500 ml, wyposażony w zastawkę antyrefluksową szt 1400 Śliniak stomatologiczny wykonany z jednowarstwowej bibuły i wzmocniony folią PE, nie podrażniającej skóry, troczki w górnej części, kieszeń w dolnej części na zanieczyszczenia; wymiary śliniaka: 59cm x 34,5cm; wymiary kieszeni: 11cm x 34,5cm szt. 2400 Chusta trójkątna,jednorazowa, temblak do tymczasowego unieruchomienia kończyny; wykonana z włókniny polipropylenowej; o wymiarach: 134 x 95 x 95 cm szt. 200 Jednorazowy pokrowiec higieniczny, laminowany, nieprzemakalny, perforowany, w rolce; szer. 50 cm, dł. 50 mb rolka 400 Jednorazowy pokrowiec higieniczny,celulozowy, perforowany, w rolce; szer. 50 cm, dł. 50 mb rolka 600 Szpatułki sterylne: drewaniane, pakowane pojedynczo szt. 8000 Kompres żelowy, zimno-ciepły, wymiary: 12 x 18cm szt. 60 Kompres żelowy, zimno-ciepły, wymiary: 20 x 28cm szt. 60 Opaska z identyfikatorem dla zmarłych, polietelenowa, biała, z jednorazowym zatrzaskiem uniemożliwiającym rozpięcie, o wymiarach: szer. 13mm, obwód regulowany 9 - 25cm, etui z folii PCV o wymiarach 68 x 96mm na wkładkę kartonową z nadrukowanym zakresem danych do uzupełnienia: nazwisko, imię, pesel, zgon: data i godzina. szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Jednorazowa odzież i bielizna ochronn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch ochronny: - wykonany z włókniny, rozmiar XL - gramatura min. 30g/m2, - rękaw wykończony bawełnianym mankietem, - produkt oznakowany podwójnie jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej szt. 60000 Prześcieradło: o wymiarach 160 x 210cm; wykonane z włókniny polipropylenowej; dwuwarstwowe; gramatura 40g/m2; kolor zielony szt. 12000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Jednorazowa odzież i bielizna ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Półmaska ochronna dla personelu medycznego - respiratorowa spełniająca wymogi klasy FFP3 wg EN 149:2001 zarejestrowana jako środek ochrony osobistej, w kształcie stożka jednopanelowa, wykonana z materiałów; poliester, melt blown, poliester posiadającą w części środkowej zawór oddechowy wykonany z ABS, ułatwiający oddychanie, w górnej części maski wyprofilowane usztywnienie na nos, po stronie wewnętrznej (od strony twarzy) pianka zwiększająca komfort użytkownika i ułatwiająca oddychanie, gumki na głowę wykonane z termoplastycznego materiału ułatwiającego nakłaanie maski, skuteczność filtracji cząsteczkowej ( dla cząsteczek 0,1µm) >99,9%, skuteczność filtracji bakteryjnej >99,9%, odporność na przesiąkanie do środka ≤ 0,8%, opór odechowy przy wdechu i wydechu <2,4 mbar. Pakowane po 10 szt. szt. 100 Koszula dla pacjenta, krótki rękaw, wykonana z włókniny typu SMS, o gramaturze min. 35g/m2, rozmiar XL/XXL, długość min. 125cm, szerokość min. 180cm, z rozcięciem z tyłu, wiązana w pasie i przy szyi szt. 4000 Zestaw dla pacjenta, pakowany w woreczek foliowy; składający się z: 1. Koszula dla pacjenta rozmiar M/L, wykonany z włókniny typu SMS o gramaturze min.35g/m2, z rozcięciem z tyłu, wiązana w pasie i przy szyi - 1 szt.; 2. Czepek typu beret, wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.14g/m2 - 1 szt.; 3. Ochraniacze włókninowe - 1 para; 4. Majtki z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.40g/m2, nieprzezroczyste, z wzmocnieniem w kroku - 1szt. szt. 600 Osłona na buty z antypoślizgowym spodem, wykoanana z włókniny typu SMS, o gramaturze min. 40g/m2, krótka, kolor niebieski szt. 16000 Pokrowiec na leżankę: na zakładkę; o wymiarach 200 x 80cm; wykonany z włókniny polipropylenowej; gramatura 40g/m2; kolor zielony szt. 24000 Ręcznik jednorazowego użytku wykonany z tkaniny poliestrowej. Miękki, chłonny, kolor biały. Rozmiar 50 x70cm szt. 20000 Czepek domycia głowy "z suchym szamponem" z odżywką o śr. 32cm szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Filtry do respiratorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednopacjentowy filtr wydechowy do respiratorów Bennett stale połączony z pułapką wodną do respiratora Bennett serii 900 szt. 360 Jednopacjentowy filtr wdechowy do respiratora, bakteryjno-wirusowy, mechaniczny, hydrofobowy szt. 450
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Ręczniki z celulozy sterylne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ręczniki z celulozy, sterylne, o wymiarach: 30 x 40 cm szt. 20000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: