I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny
001232787, ul.
Kilińskiego
10
,
42-202
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343785233, e-mail
stacja@spr.czest.pl, faks
343785233.
Adres strony internetowej (URL):
spr.bip.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
spr.bip.czestochowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie :operatorem pocztowym, kurierem, osobiście
Adres:
SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2) przy zmianie stawki podatku od towarów i usług VAT ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, 3) dopuszcza się zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny wynikającej z umowy, 4) dopuszcza się zmianę na równorzędny (równoważny) rodzaj przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on niedostępny na rynku polskim, przy zachowaniu wartości przedmiotu umowy, 5) dopuszcza się zamianę towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tego samego zadania, 6) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia co do ilości sztuk, pojemności przedmiotu świadczenia Wykonawcy, przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. W tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości przedmiotu umowy, 7) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar, 8)Zamawiający w przypadku nie wykorzystania wartości przedmiotu zamówienia w przewidzianym czasie może przedłużyć okres trwania umowy, 9) w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego zadania (wskazanego w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegająca na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innej pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia określonego w umowie (dla danego zadania). Uregulowanie dotyczy wyłącznie zadań o numerach: 1,13,14,15, 10) dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego, 11) dopuszcza się zmianę umowy na podstawie aneksu polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy Wykonawcy, zmiana numeru rachunku bankowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 - DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH STOSOWANYCH W OPARZENIACH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH STOSOWANYCH W OPARZENIACH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 - DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH STOSOWANYCH W OPARZENIACH DŁONI I PALCÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH STOSOWANYCH W OPARZENIACH DŁONI I PALCÓW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 - DOSTAWA OPATRUNKÓW OSOBISTYCH TYP W |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - DOSTAWA OPATRUNKÓW OSOBISTYCH TYP W Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 - DOSTAWA OPATRUNKÓW HOMOSTATYCZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 - DOSTAWA OPATRUNKÓW HOMOSTATYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 - DOSTAWA STAZY TAKTYCZNEJ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5 - DOSTAWA STAZY TAKTYCZNEJ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 - DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO WKŁUCIA DOSZPIKOWEGO DLA DOROSŁYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6 - DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO WKŁUCIA DOSZPIKOWEGO DLA DOROSŁYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 - DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO WKŁUCIA DOSZPIKOWEGO DLA DZIECI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7 - DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO WKŁUCIA DOSZPIKOWEGO DLA DZIECI CPV : 33190000-8 – różne urządzenia i produkty medyczne CPV : 33141000-0 – jednorazowe , niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 - DOSTAWA ZŁĄCZEK DO KAPNOMETRU EMMA dla DOROSŁYCH i DZIECI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 8 - DOSTAWA ZŁĄCZEK DO KAPNOMETRU EMMA dla DOROSŁYCH i DZIECI Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 - DOSTAWA ZŁĄCZEK DO KAPNOMETRU EMMA DLA NIEMOWLĄT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9 - DOSTAWA ZŁĄCZEK DO KAPNOMETRU EMMA DLA NIEMOWLĄT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,06 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 - DOSTAWA ELEKTROD WIELOFUNKCYJNYCH DO DEFIBRYLATORA TYPU LIFEPAK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 10 - DOSTAWA ELEKTROD WIELOFUNKCYJNYCH DO DEFIBRYLATORA TYPU LIFEPAK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 - DOSTAWA ELEKTROD WIELOFUNKCYJNYCH DO DEFIBRYLATORA TYPU ZOLL |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11 - DOSTAWA ELEKTROD WIELOFUNKCYJNYCH DO DEFIBRYLATORA TYPU ZOLL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 - DOSTAWA ZESTAWÓW PORODOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 12 - DOSTAWA ZESTAWÓW PORODOWYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ( Jałowa gaza opatrunkowa , kompresy niejałowe , kompresy jałowe.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ( Jałowa gaza opatrunkowa , kompresy niejałowe , kompresy jałowe.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (Opaska podtrzymująca , opaska elastyczna , plaster z opatrunkiem , plaster na włókninie , opatrunek do mocowania kaniul.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (Wata opatrunkowa , lignina arkusze , lignina rolki , gąbka żelatynowa , chusta trójkątna , elastyczna siatka opatrunkowa, gaziki do dezynfekcji). CPV: 33141110-4 – opatrunki CPV : 33140000-3- materiały medyczne CPV: 33141000-0 - jednorazowe , niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141000-0, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: