Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia zabiegów na Bloku Operacyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia zabiegów na Bloku Operacyjnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73fe67d-b590-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system obsługi procesu
udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,zwanych
Systemem.System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce Przeglądanie i
pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie. Za
pomocą posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się pełna komunikacja
Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu: przekazywanie dokumentów
oświadczeń,informacji,pytań, wniosków, przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi
na pytania.Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami oraz informacje
dotyczące postępowania,przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem
kwalifikowanym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
za pośrednictwem Platformy, w zakładce Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w
Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu przyjmuje się datę
zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina są zsynchronizowane z Głównym Urzędem
Miar.Do pełnego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie
przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy
elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera Dział XX. SWZ: Ochrona danych
osobowych.
SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.25.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa kaniulo - elektroda z portem iniekcyjnym RF, 10 cm, końcówka aktywna 10 mm; Elektroda zerowa z kablem
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Instrument do laparoskopii do preparowania i zamykania naczyń i tkanek ośrednicy do 7 mm, długość narzędzia 37 cm, średnica trzonu 5 mm, szczęki zakrzywione pokryte antyadhezyjną powłoką, zaopatrzone w zintegrowany nóż, z przewodem, obracanym ; Narzędzie do zabiegów klasycznych służące do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczaków tkankowych ośrednicy do 7 mm włącznie,długość 23 cm, średnica trzonu 5 mm, szczęki zakrzywione pokryte antyadhezyjną powłoką,aktywowane ręcznie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracalnym trzonem, opakowanie 6 sztuk; Jednorazowy instrument do zamykania naczyń krwionośnych do średnicy 7 mm włącznie o długości 21 cm z wbudowanym nożem (cięcie mechaniczne), aktywna część 19,5 mm, aktywowany włącznikiem ręcznym bez blokady, szczęki pokryte powłoką antyadhezyjną op. = 6 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łatwość wprowadzenia, manewrowalność Precyzja i trwałość wykonania Łatwość i szybkość wyjmowania pojedyńczego opakowania i widoczność oznaczenia ( m.in. nazwa, rozmiar, termin przydatności)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący
działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają
siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być
wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej, Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców
będących osobami fizycznymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej
dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka karnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
(Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu). – Załącznik Nr 5.
2. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
3. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik Nr 2
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
5. Próbki oferowanego asortymentu w ilości i rodzajach określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym.
6. Wymagane próbki należy dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do terminu składania ofert, określonego w niniejszej SWZ. Miejsce złożenia próbek: pokój 144.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia
do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz, że dostarczony asortyment
oznakowany jest zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 3.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia
do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz, że dostarczony asortyment
oznakowany jest zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w ich realizacji. W przypadku zlecenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca, zgodnie z treścią art. 462 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest ujawnić część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz firmę (nazwę) i siedzibę (adres) podwykonawcy w Formularzu ofertowym. Dodatkowo, w przypadku gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ, o których mowa w art. 118 ust. 1 zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie
pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej.
2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami
Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian
nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13