Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 7

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-072

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895241450

1.5.8.) Numer faksu: 895241477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af01fd9c-f5de-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014607/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Jednorazowe materiały chemiczne i hematologiczne (szalki, końcówki, pipety, worki)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.olsztyn.wiw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
• miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
• poczty elektronicznej.
2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami
• w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Justyna Olendrzyńska, tel. 89 524 05 07 wew. 16
• w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych i komunikacji elektronicznej
Luiza Cytarska, tel. 89 524 14 80
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy:
• „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz
• „Formularz do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania
w załączniku nr 8 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIW-A-AGZ.272.1.11.2021.LC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szalki Petriego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr
3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały do filtracji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wskaźniki kontroli sterylizacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy do pobierania wymazów powierzchniowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne do urządzeń Brand

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Końcówki do pipet Finnpipette

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Końcówki do analizatora ETI-MAX

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pipety pomiarowe i ezy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki do stomachera i na odpady

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drobny sprzęt do hodowli komórkowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3a-j do SWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej miesiąc przed końcem trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - Cena brutto oferty 60% / 60,00 pkt = (cena najniższa ze wszystkich
ofert / cena oferty badanej) x 100 x 60%
K 2 - Termin realizacji dostawy 40% / 40,00 pkt = (najkrótszy termin dostawy ze wszystkich ofert /
termin oferty badanej) x 100 x 40%
RAZEM 100% / 100 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K= K1 + K2,
gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „termin realizacji dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe (np. opisy, katalogi, specyfikacje techniczne
z danymi, zgodność z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia) tylko gdy Wykonawca zaproponuje produkty równoważne.
2) W przypadku załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych lub
w przypadku składanych na wezwanie Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń sporządzonych
w języku obcym przekazuje się je wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku obcym.
3) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4) Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie w/w przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.
UWAGA: W zakresie części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą opisu dostarczanych produktów (certyfikat jakości lub dokument równoważny zgodny z etykietą na produkcie), zawierający co najmniej wymagania jakościowe, numer serii, datę produkcji i/lub okres ważności.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe (np. opisy, katalogi, specyfikacje techniczne
z danymi, zgodność z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia) tylko gdy Wykonawca zaproponuje produkty równoważne.
2) W przypadku załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych lub
w przypadku składanych na wezwanie Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń sporządzonych
w języku obcym przekazuje się je wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku obcym.
3) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4) Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie w/w przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.
UWAGA: W zakresie części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą opisu dostarczanych produktów (certyfikat jakości lub dokument równoważny zgodny z etykietą na produkcie), zawierający co najmniej wymagania jakościowe, numer serii, datę produkcji i/lub okres ważności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie w/w przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. W sytuacji wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion- Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO