Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001261820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672106207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.galazewska@szpital.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e745981-a104-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalpila3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalpila
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.II-241/12/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa materiałów diagnostycznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Specjalistycznego w Pile.Testy aglutynacyjneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:– opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a i 2b do SWZ, – projektowane postanowienia umowy –załącznik nr 4 do SWZ.Opis wymagań zamawiającego:– Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. nr 186 ze zm.) – deklaracja zgodności z CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.– produkty muszą posiadać certyfikaty ISO i ISO na wyroby medyczne,– Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniające do obrotu produktami medycznymi;– Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia w warunkach nie powodujących zniszczenia i rozkładu substancji czynnych– Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.– do każdej dostawy należy dołączyć certyfikaty jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa materiałów diagnostycznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Specjalistycznego w Pile.Zestawy komercyjne do biochemicznej identyfikacji bakterii i drożdżaków o maksymalnie 4 godzinnej inkubacji;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:– opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a i 2b do SWZ, – projektowane postanowienia umowy –załącznik nr 4 do SWZ.Opis wymagań zamawiającego:– Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. nr 186 ze zm.) – deklaracja zgodności z CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.– produkty muszą posiadać certyfikaty ISO i ISO na wyroby medyczne,– Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniające do obrotu produktami medycznymi;– Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia w warunkach nie powodujących zniszczenia i rozkładu substancji czynnych– Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.– do każdej dostawy należy dołączyć certyfikaty jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa materiałów diagnostycznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Specjalistycznego w Pile.Akcesoria do wzrostu bakterii nie rosnących w atmosferze tlenowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:– opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a i 2b do SWZ, – projektowane postanowienia umowy –załącznik nr 4 do SWZ.Opis wymagań zamawiającego:– Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. nr 186 ze zm.) – deklaracja zgodności z CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.– produkty muszą posiadać certyfikaty ISO i ISO na wyroby medyczne,– Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniające do obrotu produktami medycznymi;– Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia w warunkach nie powodujących zniszczenia i rozkładu substancji czynnych– Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.– do każdej dostawy należy dołączyć certyfikaty jakości.