Dostawa masek do podawania tlenu i pojemników na odpady medyczne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa masek do podawania tlenu i pojemników na odpady medyczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia610965-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610965-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku: Dostawa masek do podawania tlenu i pojemników na odpady medyczne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska  89 , 15-874  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą polską, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masek do podawania tlenu i pojemników na odpady medyczne
Numer referencyjny: EOP.332.34.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa masek do podawania tlenu i pojemników na odpady medyczne dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:1) Część 1 – Maska do podawania tlenu dla dorosłych z nebulizatorem 2) Część 2 – Maska do podawania tlenu dla dzieci z nebulizatorem3) Część 3 - Maska do podawania tlenu dla dorosłych z rezerwuarem4) Część 4 - Maska do podawania tlenu dla dzieci z rezerwuarem5) Część 5 - Maska do podawania tlenu w rozmiarze dla dorosłych i dzieci - dren 160cm lub dłuższy.6) Część 6 - Pojemnik na odpady medyczne 60 l4. Liczba części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona. 5. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141000-0
33157110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:W części 1,2,3,4,5,6:CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60%liczona wg wzoru:Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY Dof- waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru:SUMA = Cof + Dof3. Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.4. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 3 do SIWZ. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu, określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, z każdej części od 1 do 6 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy – po 1 szt. z każdej z pozycji. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ: a. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ b.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];c. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];d. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy).2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena Ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2020 r., w siedzibie Zamawiającego przy ul. Poleskiej 89 pok. 214, o godzinie 12.15.2. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.3. W przypadku złożenia ofert w formie papierowej otwarcie ofert nastąpi poprzez fizyczne ich otwarcie. W przypadku złożenia ofert w formie elektronicznej: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.4. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z miniportalu przed skorzystaniem przez niego z udostępnionego serwisu do złożenia oferty.5. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Maska do podawania tlenu dla dorosłych z nebulizatorem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska do podawania tlenu dla dorosłych z nebulizatorem w ilości 1000 szt. Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33157110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60%liczona wg wzoru:Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru:SUMA = Cof + DofWszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.


Część nr: 2 Nazwa: Maska do podawania tlenu dla dzieci z nebulizatorem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska do podawania tlenu dla dzieci z nebulizatorem w ilości 400 szt. Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33157110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60% liczona wg wzoru: Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru: SUMA = Cof + Dof Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.


Część nr: 3 Nazwa: Maska do podawania tlenu dla dorosłych z rezerwuarem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska do podawania tlenu dla dorosłych z rezerwuarem w ilości 2000 szt. Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33157110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60% liczona wg wzoru: Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru: SUMA = Cof + Dof Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.


Część nr: 4 Nazwa: Maska do podawania tlenu dla dzieci z rezerwuarem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska do podawania tlenu dla dzieci z rezerwuarem w ilości 400 szt. Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33157110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60% liczona wg wzoru: Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru: SUMA = Cof + Dof Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.


Część nr: 5 Nazwa: Maska do podawania tlenu w rozmiarze dla dorosłych i dzieci - dren 160cm lub dłuższy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska do podawania tlenu w rozmiarze dla dorosłych i dzieci - dren 160cm lub dłuższy w ilości 2000 szt. Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33157110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60% liczona wg wzoru: Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru: SUMA = Cof + Dof Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.


Część nr: 6 Nazwa: Pojemnik na odpady medyczne 60 l
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady medyczne 60 l w ilości 500 szt. Pojemnik na odpady medyczne 60 l wykonany z polipropylenu, w kolorze czerwonym, z pokrywką, zamykany hermetycznie, prostokątny. Wyposażony w etykietę ostrzegawczą z napisem „Uwaga! Materiał zakaźny” oraz z miejscem na informacje zgodnie z wymaganiami. Spełnia normę ASTM F2132 lub równoważną. Odporny na przebicia.Dostawy sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. KRYTERIA OCENY OFERT: CENA OFERTOWA BRUTTO Cof– waga 60% liczona wg wzoru: Cof=[(Cmin/Cof bad)*100%]x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40%Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 1 dzień – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 2 dni – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni – 0 pktZ tym, że najdłuższy możliwy termin wynosi 4 dni.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje terminu dostawy, Zamawiający uzna, że został zadeklarowany najdłuższy możliwy termin dostawy tj. 4 dni.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego wg zasad określonych wyżej w każdym kryterium zostanie pomnożona przez znaczenie % tego kryterium według wzoru: SUMA = Cof + Dof Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki dla osoby starszej - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam opiekunki dla osoby starszej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sprzedaż paliwa dla potrzeb tutejszego Domu.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Sprzedaż paliwa dla potrzeb tutejszego Domu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Sprzedaż i dostawa oleju opałowego dla potrzeb tutejszego Domu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa asortymentu bariatrycznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI