Dostawa maseczek ochronnych jednorazowych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa maseczek ochronnych jednorazowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2022-09-29
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00357000
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maseczek ochronnych jednorazowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 851-16-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@strazmiejska.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maseczek ochronnych jednorazowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eae1c3f-38e3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022363/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa maseczek ochronnych jednorazowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: http://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania zapoznał się z Regulaminem Korzystania z Platformy zakupowej oraz Instrukcją Użytkowników znajdującymi się pod adresem: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html w zakładce: „REGULAMIN” oraz pod adresem: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce „INSTRUKCJE”.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne i nie jest wymagana rejestracja, ani logowanie na Platformie, tym niemniej Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty. Rejestrując się lub logując Wykonawca akceptuje zapisy Regulaminu Korzystania z Platformy.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści Ogłoszenia oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a. Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
b. Google Chrome
c. Mozilla Firefox
d. Opera
Pozostałe wymagania techniczne:
a. dostęp do sieci Internet
b. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
c. włączona obsługa JavaScript
d. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e. zainstalowany Acrobat Reader
f. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Za datę i godzinę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę i godzinę ich wpływu na Platformę, tj. datę i godzinę (z dokładnością do 1 sekundy) złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego wskazanej w kolumnie „Data złożenia oferty”. Zamawiający wyjaśnia, że data, godzina, minuta i sekunda wysłania przez Wykonawcę oferty na Platformę, to czas w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty przez Wykonawcę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SM-WZP-2131-18/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 195826,37 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50562,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maseczek ochronnych jednorazowych w liczbie 5400 opakowań po 50 szt. Parametry przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria łącznie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużony termin przydatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:
1) certyfikat potwierdzający zgodność oferowanych maseczek ochronnych jednorazowych z normą EN 14683;
2) inne dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia) potwierdzające zgodność oferowanych maseczek ochronnych jednorazowych równoważnych z normami równoważnymi do normy EN 14683;
3) Certyfikaty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
2. Norma EN 14683 obejmuje projektowanie, produkcję, wymagania dotyczące wydajności i metody testowania medycznych masek na twarz zaprojektowanych specjalnie w celu ograniczenia substancji zakaźnych od personelu do pacjentów podczas zabiegów chirurgicznych. Za normy równoważne z wymaganą normą EN 14683 Zamawiający uzna takie normy, które będą określały wymagania i metody testowania medycznych masek na twarz, wystawione przez niezależny podmiot posiadający akredytację państwa członkowskiego UE.
3. Dokumenty wymienione w pkt 1 należy złożyć wraz z ofertą oraz podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4. Jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 1, może złożyć inne dokumenty, potwierdzające wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie, w wyznaczonym terminie, do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, określonych w pkt 1, jeżeli Wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą lub jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
6. W oparciu o powyższe przedmiotowe środki dowodowe, Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowane maseczki ochronne jednorazowe, w tym maseczki równoważne, odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia oraz na podstawie informacji podanych w Formularzu cenowym – weryfikacji cech maseczek ochronnych jednorazowych, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, również za pomocą informacji/specyfikacji/kart katalogowych ogólnodostępnych na stronach internetowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) certyfikat potwierdzający zgodność oferowanych maseczek ochronnych jednorazowych z normą EN 14683;
2) inne dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia) potwierdzające zgodność oferowanych maseczek ochronnych jednorazowych równoważnych z normami równoważnymi do normy EN 14683;
3) Certyfikaty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy obligatoryjnie (pod rygorem odrzucenia oferty) zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
Do oferty należy również dołączyć:
1) Formularz cenowy – wzór Formularza cenowego stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale V SWZ - przedmiotowe środki dowodowe;
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; a następnie zaleca się, aby wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały szczegółowo określone w załączonym wzorze umowy, paragraf 11, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający dopuści do negocjacji 5 Wykonawców. W przypadku gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynie więcej ofert, Zamawiający zastosuje wskazane w Rozdz. XVIII SWZ kryteria oceny ofert. Wykonawcy (w liczbie 5), którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału w negocjacji – z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić, bez podawania przyczyny, od przeprowadzenia negocjacji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostarczenie i montaż mebli
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: REMONT TARASU ORAZ POMIESZCZEŃ W BIBLIOTECE GŁÓWNEJ WAT
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu endoskopowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej