DOSTAWA MAMMOGRAFU WRAZ Z SYSTEMEM RIS/PACS W ZAKRESIE ZADANIA PN.: ,,ZAKUP APARATURY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MAMMOGRAFU WRAZ Z SYSTEMEM RIS/PACS W ZAKRESIE ZADANIA PN.: ,,ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DLA WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW – MAMMOGRAFY - POWTÓRZENIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa Dolna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-23
  • ZamawiającyEwa Szypuła-Stąpor
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MAMMOGRAFU WRAZ Z SYSTEMEM RIS/PACS W ZAKRESIE ZADANIA PN.: ,,ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DLA WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW – MAMMOGRAFY - POWTÓRZENIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ewa Szypuła-Stąpor

1.3.) Oddział zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ESS-Med Ewa Szypuła Stąpor

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690576412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tyszkiewiczów 5

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172272607

1.5.8.) Numer faksu: 172274232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@ess-med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ess-med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MAMMOGRAFU WRAZ Z SYSTEMEM RIS/PACS W ZAKRESIE ZADANIA PN.: ,,ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DLA WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW – MAMMOGRAFY - POWTÓRZENIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40e08903-fc42-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ess-med.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca
przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz
uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na
Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego
lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w
dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające
na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki
poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z
najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer
10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz
Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi
80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na
temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą
Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie
zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w
kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji
pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Ess-Med/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) sprzedaż i dostarczenie sprzętu medycznego dla potrzeb Przychodni NZOZ ESS – Med w
Kolbuszowej Dolnej, spełniającego wymagania określone w SWZ - na koszt i ryzyko
Wykonawcy,
b) zamontowanie, uruchomienie i oddanie do użytkowania sprzętu medycznego w stanie pełnej
sprawności technicznej i użytkowej,
c) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego asortymentu
d) instalacja systemu RIS/PACS w lokalizacji Zamawiającego
e) projekt osłon stałych
f) testy akceptacyjne i specjalistyczne
g) fantomy do testów podstawowych
h) demontaż i utylizacja istniejącego mammografu analogowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie przedmiotowe, Katalogi, broszury, materiały informacyjne Producenta lub
Dystrybutora w języku polskim, zawierające pełne dane techniczne, w których winny być
zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i
ocenianych.
- w przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów.
Zastosowanie rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie przedmiotowe, Katalogi, broszury, materiały informacyjne Producenta lub
Dystrybutora w języku polskim, zawierające pełne dane techniczne, w których winny być
zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i
ocenianych.
- w przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów.
Zastosowanie rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej
umowie- stanowiącej załącznik do SWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach
prawa w tym w art. 454 i art. 455 uPzp, które definiuje również znamię istotności zmian umowy.
1a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla
Zamawiającego.
1b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów
prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności
niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność
wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi
trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana
wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto
określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany
stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część
umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z
mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a zostanie potwierdzona
poprzez wystawianie i akceptacje kolejnych faktur.
4.Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności (nie
dotyczy to zmiany opisanej w ust. 3. 5. Zmiana umowy w zakresie terminu jej realizacji może
nastąpić w sytuacji opisanej w § 3 ust. 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla starszej osoby - Jasło
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla starszej osoby. Kilka godzin dziennie, w rannych godzinach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI