Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa łóżek z materacami barierek i szafek przyłóżkowych oraz wózków transportowo kąpielowych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324328100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łóżek z materacami barierek i szafek przyłóżkowych oraz wózków transportowo kąpielowych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2dcdd7-51c5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001925/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa łóżek z materacami barierek i szafek przyłóżkowych oraz wózków transportowo kąpielowych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik [w zakładce dotyczącej postępowania do wyszukania po znaku sprawy (numerze referencyjnym)] i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania
czasuprzekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl , tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin"
oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Obwieszczeniem. Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajduje się w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZp.380.3.25.2021.DPr.430
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Łóżka szpitalne
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegóły dotyczące wymaganych parametrów, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia, Zamawiający określił odpowiednio w zakresie poszczególnych pozycji Formularza asortymentowo cenowego w Załącznikach nr 3.1A (łóżka), 3.1B (materace), 3.2 (barierki), 3.3 (szafki przyłóżkowe) do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Ustawy PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy określonego w Pakiecie 1 poprzez zwiększenie liczby łóżek o 60 sztuk, materaców o 60 sztuk, barierek o 60 kompletów i szafek przyłóżkowych w ilości o 60 sztuk.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Wózki transportowo kąpielowe
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegóły dotyczące wymaganych parametrów, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia, Zamawiający określił w Załaczniku 3.4 (wózek transportowo-kąpielowy) do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.
125 ust 1 Ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w rozdziale 7 SWZ (Załącznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1 opinii laboratoryjnej potwierdzającej odporność powłoki pokrywającej materiał na przenikanie mikroorganizmów (dotyczy łóżka z materacem);
2. pozytywnego badania na niepalność materiału lub raportu z badań/opinii laboratoryjnej braku przesiąkania krwi, braku zauważalnego przesiąkania płynu z bakteriofagami, oświadczenia o przeprowadzeniu badania na nieprzepuszczalność bakterii i wirusów oraz materaca, w który tkanina z której wykonany jest pokrowiec przeszedł test tzw. „zapałki” oraz „tlącego papierosa” (dotyczy łóżka z materacem);
3. raportu z badań/opinii laboratoryjnej potwierdzającego/j odporność pokrowca na przenikanie drobnoustrojów na mokro lub raportu z badań/opinii laboratoryjnej potwierdzającego/j nieprzepuszczanie cząstek fagowych, płynów oraz roztoczy (dotyczy łóżka z materacem);
4. deklaracji zgodności CE (dotyczy łóżka z materacem i szafki oraz wózka kąpielowo-transportowego);
5. zgłoszenia lub wpisu do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla łóżka i materaca, szafki oraz wózka kąpielowo-transportowego;
6. opisu technicznego oferowanego produktu (ulotki informacyjnej, broszury, folderu, katalogu, itp.) w języku polskim potwierdzającego wszystkie parametry i funkcje oraz ich wartości wymagane przez Zamawiającego;
7. potwierdzenie, że powłoka lakiernicza jest zgodna z normom EN ISO 10993-5:2009 lub równoważny, potwierdzającym że stosowana powłoka lakiernicza nie wywołuje zmian nowotworowych (dotyczy łóżka).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1 opinia laboratoryjnej potwierdzającej odporność powłoki pokrywającej materiał na przenikanie mikroorganizmów (dotyczy łóżka z materacem);
2. pozytywne wynik badania na niepalność materiału lub raportu z badań/opinii laboratoryjnej braku przesiąkania krwi, braku zauważalnego przesiąkania płynu z bakteriofagami, oświadczenia o przeprowadzeniu badania na nieprzepuszczalność bakterii i wirusów oraz materaca, w który tkanina z której wykonany jest pokrowiec przeszedł test tzw. „zapałki” oraz „tlącego papierosa” (dotyczy łóżka z materacem);
3. raport z badań/opinii laboratoryjnej potwierdzającego/j odporność pokrowca na przenikanie drobnoustrojów na mokro lub raportu z badań/opinii laboratoryjnej potwierdzającego/j nieprzepuszczanie cząstek fagowych, płynów oraz roztoczy (dotyczy łóżka z materacem);
4. deklaracja zgodności CE (dotyczy łóżka z materacem i szafki oraz wózka kąpielowo-transportowego);
5. zgłoszenie lub wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla łóżka i materaca, szafki oraz wózka kąpielowo-transportowego;
6. opis techniczny oferowanego produktu (ulotki informacyjnej, broszury, folderu, katalogu, itp.) w języku polskim potwierdzającego wszystkie parametry i funkcje oraz ich wartości wymagane przez Zamawiającego;
7. potwierdzenie, że powłoka lakiernicza jest zgodna z normom EN ISO 10993-5:2009 lub równoważny, potwierdzającym że stosowana powłoka lakiernicza nie wywołuje zmian nowotworowych (dotyczy łóżka).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy stanowiącego załacznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ
2) Formularz asortymentowo- cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
3) Wymagane parametry i funkcje oraz ich wartości stanowiące Załączniki nr 3.1A, 3.1B, 3.2, 3.3 i 3.4 do SWZ
4) Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 4.8 SWZ
5) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy:
7) Pełnomocnictwo