Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA LEKU Z PROGRAMU LEKOWEGO
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKościan
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-02-25
ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
Numer ogłoszenia2021/BZP 00008111
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008111 z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy DOSTAWA LEKU Z PROGRAMU LEKOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Kościanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411051999
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004896/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa leku z programu lekowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rejestracja na Platformie Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać na adres: e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr telefonu 22/576-87-90.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.EPII.23.05.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany reklamowanego towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenie lub koncesje uprawniającą do obrotu produktami leczniczymi wydaną przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach:a) Zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego lub danych teleadresowych stron umowy. Aneks sporządzony zostanie niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności i wprowadzał będzie nowe dane do umowy.b) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów.c) Zmian cen urzędowych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów.d) Zmiany cen przedmiotu umowy, jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiana ta następuje na podstawie aneksu zaproponowanego przez Wykonawcę.e) Jeżeli pojawi się na rynku preparat równoważny do preparatu objętego ofertą Wykonawcy oraz niniejszą umową, który w dniu złożenia oferty nie posiadał stosownej rejestracji, strony przewidują, na wniosek Zamawiającego, możliwość zmiany umowy w zakresie zastąpienia objętego niniejszą umową preparatu jego zamiennikiem. W takim przypadku cena zamiennika pozostaje bez zmian- z możliwością negocjacji jej wysokości przez wykonawcę w szczególnych przypadkach. f) Niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Dopuszczalne będzie wówczas wydłużenie czasu trwania umowy przy zachowaniu jej wartości. Aneks zawarty będzie nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania niniejszej umowy i wydłużać może okres jej obowiązywania nie dłużej niż o 3 miesiące.g) Nadzwyczajnej zmiany stosunków, która spowoduje, że spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.h) Wstrzymania lub zakończenia produkcji preparatu np. z powodu wystąpienia zdarzenia niepożądanego. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu preparat równoważny, po cenie nie wyższej niż cena pierwotnie zaoferowanego preparatu, chyba, że preparat taki nie istnieje lub cena preparatu równoważnego przewyższa cenę z oferty Wykonawcy o więcej niż 10 % a Wykonawca przedstawił Zamawiającemu dowody na potwierdzenie tego faktu a Zamawiający ten fakt zaakceptował. W tej sytuacji niniejsza umowa zostanie rozwiązana za porozumieniem stron w części dotyczącej wyłącznie spornych preparatów a Wykonawca nie zostanie obciążony karami umownymi ani też kosztami dokonania przez Zamawiającego zakupu interwencyjnego.i) konieczności zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy z powodu siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.j) „Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku konieczności realizacji dodatkowych dostaw, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stanie się to niezbędne dla Zamawiającego z uwagi na konieczność zachowania ciągłości leczenia, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Kościan przez Platformę e-zamawiajacy