Dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, środków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-03-11
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZIELONEJ GÓRZE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00222733
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZIELONEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970771551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-043

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@pogotowie.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d00ac51f-cfb9-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084913/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d00ac51f-cfb9-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d00ac51f-cfb9-11ee-875e-a22221c84ba7
lub poczty elektronicznej e-mail: wspr@pogotowie.zgora.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (dalej: „Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.
3. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert!):
a) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.11. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
b) Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. „Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Ofertę, formularz/e cenowy/e oraz oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Pełen zakres informacji zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Bolesława Chrobrego 2, 65-043 Zielona Góra, tel.: 68 320 22 25, adres e-mail: wspr@pogotowie.zgora.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iodo@pogotowie.zgora.pl.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Niezależnie od postanowień pkt. 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Pełen zakres informacji zawiera SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) leków.

4.2.5.) Wartość części: 90395,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) preparatów zawierających ticagreol.

4.2.5.) Wartość części: 3134,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) płynów infuzyjnych.

4.2.5.) Wartość części: 18993,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) pasków do glukometrów.

4.2.5.) Wartość części: 4212,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

4.2.5.) Wartość części: 158758,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) środków opatrunkowych.

4.2.5.) Wartość części: 38659,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa (inaczej: partiami) środków dezynfekcyjnych.

4.2.5.) Wartość części: 2616,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1) Cena „C”– 60 % = 60 pkt;
2) Termin dostaw poszczególnych partii „T”– 40 % = 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba przyznanych punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin dostaw poszczególnych partii”,
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” „C” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) × 100 pkt. × 60%"
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym odpowiednio do danej część zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60,00 pkt.

Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)W ramach kryterium „Termin dostaw poszczególnych partii” „T” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 72 h - 0 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 48 h - 20 pkt;
- termin dostaw od chwili przesłania zamówienia do 24 h - 40 pkt.
Wykonawca zastrzega, że termin dostawy nie może przekroczyć 72 h. Brak wskazania w formularzu Oferty terminu dostawy będzie skutkowało przyjęciem, że Wykonawca oferuje wykonanie dostawy w terminie maksymalnie do 72 h i przyznaniem 0 pkt.
W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy poszczególnych partii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty (zał. nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) formularz/e cenowy/e (zał. nr 1A; 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G do SWZ odpowiednio na daną część zamówienia) sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
c) oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem zał. nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
-Wykonawcę,
-Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga! Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d), sporządzone w sposób określony w Rozdziale IX SWZ,
f) opis rozwiązań równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu Oferty (zał. nr 1 do SWZ) należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do Oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z Ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

Pełen zakres informacji zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w innych zapisach umowy, zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zakresie:
a. zmian wysokości wynagrodzenia wynikających ze zmiany przepisów prawa (np. stawka podatku VAT);
b. zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie.
c. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia wielkości dostaw maksymalnie o 30 % w stosunku do ilości wskazanych w Formularzu cenowym, w zależności od potrzeb związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego.
d. Zamawiający dopuszcza, za zgodą Wykonawcy możliwość zmian ilościowych polegających na zwiększeniu w granicach +/- 30% ilości jednego asortymentu z jednoczesnym zmniejszeniem w granicach +/- 30% ilości innego asortymentu z zastrzeżeniem, że zmiana nie wpłynie na zmianę ogólnej wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy;
e. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z całości dostaw łącznie z rozwiązaniem niniejszej umowy, w przypadku rozwiązania lub nieprzedłużenia umowy przez Narodowy Fundusz Zdrowia (lub inny podmiot, który przejmie obowiązki NFZ w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych), zawartej z Zamawiającym.
f. W przypadku wystąpienia konieczności modyfikacji bądź ulepszenia stosowanych produktów leczniczych spowodowanych brakiem skuteczności działania, Zamawiający dopuszcza ich modyfikację lub zastąpienie innym z zastrzeżeniem, że ich skuteczność nie może być gorsza niż wcześniej stosowanych. Zapłata za zastąpione bądź ulepszone produkty lecznicze nie może spowodować zwiększenia wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
g. zmian miejsca dostaw, pozostając jednocześnie w rejonie działania Zamawiającego.
h. zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku, gdy:
a) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii,
b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
c) usprawni realizację dostaw,
d) poprawi efektywność wykonywania przedmiotu umowy,
e) zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia.
i. zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.
j. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: rezygnacja z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o odpowiednie kwoty.
2. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadku, gdy w związku z wstrzymaniem bądź/lub zakończeniem produkcji nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w zakresie dostawy konkretnego produktu określonego w SWZ i ofercie Wykonawcy, Zamawiający wymaga dostarczania odpowiedników/zamienników preparatów/sprzętu/środków objętych przedmiotem umowy. Zmiana przedmiotu umowy w tym zakresie wymaga spełnienia przesłanki określonej w ust. 3 oraz zawarcia stosownego aneksu do umowy i nie może prowadzić do zwiększenia wartości umowy.

Pełen zakres informacji zawiera SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust 1 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Łęknica
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI