Dostawa leków dla szpitala "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków dla szpitala "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlecko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyOLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00411631
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków dla szpitala "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków dla szpitala "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70706939-612d-4521-a3a0-142922956165

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający
określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows
7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem
Platformy wynosi 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami
przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie
terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania
decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Olmedica
w Olecku sp. z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i
związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem
osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w
treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do
protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych
osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,
przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego
zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w
toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od
administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych
podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie
udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Białka ludzkie 200 g/l w tym immunoglobulina ludzka co najmniej 90% przeciwciała przeciw antygenowi Hbs(HBsAb) ./fiolka
" op 8
2 Acidum tranexamicum 100mg/ml 5 amp a 5ml op 320
3 Immunoglobulinum humanum anti-D, 150mcg/ml *1 amp a 1ml op 60
4 Immunoglobulinum humanum anti-D 50mcg/ml *1 amp a 1 ml. op 50
5 "Alteplasum 1 fiolka zawierająca 50 mg alteplazy
1 fiolka z rozpuszczalnikiem - woda do wstrzykiwań 50 ml" op 10
6 "Alteplasum 1 fiolka zawierająca 20 mg alteplazy
1 fiolka z rozpuszczalnikiem - woda do wstrzykiwań 20 ml" op 8
7 Albumina ludzka 5 % a 100 ml op 4
8 Methylergometrini maleas inj.0.2mg/1ml*5 op 5
9 Joheksol niejonowy,Joheksol (INN) 350 mg I/ml monomeryczny, trójjodowy, rozpuszczalny w wodzie, radiologiczny środek, 755 mg równoważne 350 mg I- zawartość w 1 ml kontrastujący. Gotowy Roztwór do wstrzykiwań 755mg/ml a 100ml op 700
10 Joheksol niejonowy,Joheksol (INN) 350 mg I/ml monomeryczny, trójjodowy, rozpuszczalny w wodzie, radiologiczny środek, 755 mg równoważne 350 mg I- zawartość w 1 ml kontrastujący. Gotowy Roztwór do wstrzykiwań 755mg/ml a 200ml op 1000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Glucosum a 75 g BEZ MOŻLIWOŚCI
PRZELICZANIA gramów w opakowaniu" op 300
2 "Glucosum a 75 g o smaku maliny BEZ MOŻLIWOŚCI
PRZELICZANIA gramów w opakowaniu" op 500
3 "Glukosum a 75 g o smaku cytryny BEZ MOŻLIWOŚCI
PRZELICZANIA gramów w opakowaniu" op 600

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wyrób medyczny służący do oceny ryzyka porodu przedwczesnego. Szybki, nieinwazyjny test paskowy wykrywający łożyskową alfa-mikroglobulinę-1 (placental alpha microglobulin-1, PAMG-1) u pacjentek z podmiotowymi i przedmiotowymi objawami klinicznymi porodu przedwczesnego. Op x 1 szt test op 10
2 Wyrób medyczny wykrywający wyciek wód płodowych. Zawiera 5 wkładek, które pod wpływem zmiany pH zmieniają barwę na niebieski lub zielony (o dowolnym natężeniu). op 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przyrząd Flocare G/B do butelek 500 ml szt 300
2 Przyrząd Flocare G/B do opakowania diet PACK szt 300
3 Przyrząd Flocare PUR CH 12 x110cm szt 5
4 Przyrząd Flocare PUR CH 10 X 130cm szt 5
5 Flocare PEG zestaw rozmiary od CH 10-18 szt 40
6 Dieta kompletna pod względem odżywczym normalizująca glikemię, normokaloryczna (1,03 kcal/ml) zawierająca 6 rodzajów błonnika 1,5 g/ 100ml, klinicznie wolna od laktozy 0,006g/ 100ml, oparta wyłącznie na białku sojowym, zawiertość: białka 4,3g/100ml, węglowodanów 11,3g/ 100ml (ponad 77% węglowodanów złożonych), tłuszczy -4,2g/ 100ml, o osmolarności 300 mOsm/l, % energii z: białka- 17 %, węglowodanów- 43 %, tłuszczów- 37 %, błonnik -3%. Dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów (0,20 mg/100ml) w opakowaniu o pojemności 1000 ml. szt 40
7 Dieta kompletna pod względem odżywczym, hiperkaloryczna (1,63 kcal/1 ml), bogatobiałkowa ( 8,8 g białka / 100 ml ), bogatoresztkowa ( 2,1g błonnika/100 ml) ; zawiera białko ( kazeina i serwatka ), 22% energii z białka, węglowodany ( syrop glikozowy i trehaloza ), 47% energii z węglowodanów, bogata w wielonienasycone kwasy tłuszcze EPA i DHA, 29 % energii z tłuszczy, 2,5 % energii z błonnika, zawartość EPA: 0,6 g/100 ml w opakowaniu butelka 4 x 125 ml o smaku pomarańczowo-cytynowym. szt 20
8 Dieta bezresztkowa hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), zawierająca mieszankę białek w proporcji: 35% serwatkowych, 25% kazeiny, 20% białek soi, 20% białek grochu, zawartość: białka 6g/100 ml; węglowodanów 18,3g/ 100ml (w tym ponad 92% węglowodanów złożonych), tłuszczów 5.8g/ 100ml, zawartość wielonienasyconych tłuszczów omega-6/omega-3 w proporcji 3,11; zawartość DHA+EPA nie mniej niż 34mg/100 ml, dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów (0,30mg/ 100ml), klinicznie wolna od laktozy (<0,025g/ 100ml),% energii z: białka-16%, węglowodanów-49%, tłuszczów-35%, o osmolarności 360 mOsmol/l , opakowanie 1000ml szt 70
9 Dieta bezresztkowa hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), zawierająca mieszankę białek w proporcji: 35% serwatkowych, 25% kazeiny, 20% białek soi, 20% białek grochu, zawartość: białka 6g/100 ml; węglowodanów 18,3g/ 100ml (w tym ponad 92% węglowodanów złożonych), tłuszczów 5.8g/ 100ml, zawartość wielonienasyconych tłuszczów omega-6/omega-3 w proporcji 3,11; zawartość DHA+EPA nie mniej niż 34mg/100 ml, dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów (0,30mg/ 100ml), klinicznie wolna od laktozy (<0,025g/ 100ml),% energii z: białka-16%, węglowodanów-49%, tłuszczów-35%, o osmolarności 360 mOsmol/l , opakowanie 500ml szt 150
10 Dieta bezresztkowa normokaloryczna (1 kcal/ml), zawierająca mieszankę białek w proporcji: 35% serwatkowych, 25% kazeiny, 20% białek soi, 20% białek grochu, zawartość: białka 4g/100ml; węglowodanów 12,3g/ 100ml (w tym ponad 92% węglowodany złożone), tłuszcz 3,9g/ 100ml, zawartość wielonienasyconych tłuszczów omega-6/omega-3 w proporcji 2,85; zawartość DHA+EPA nie mniej niż 33,5 mg/100 ml, dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów (0,20 mg/100ml), klinicznie wolna od laktozy (<0,025g/100ml), % energii z: białka-16%, węglowodanów-49%, tłuszczów-35%, o osmolarności 255 mOsmol/l, opakowanie 1000ml. szt 350
11 Dieta bezresztkowa normokaloryczna (1 kcal/ml), zawierająca mieszankę białek w proporcji: 35% serwatkowych, 25% kazeiny, 20% białek soi, 20% białek grochu, zawartość: białka 4g/100ml; węglowodanów 12,3g/ 100ml (w tym ponad 92% węglowodany złożone), tłuszcz 3,9g/ 100ml, zawartość wielonienasyconych tłuszczów omega-6/omega-3 w proporcji 2,85; zawartość DHA+EPA nie mniej niż 33,5 mg/100 ml, dieta zawierająca 6 naturalnych karotenoidów (0,20 mg/100ml), klinicznie wolna od laktozy (<0,025g/100ml), % energii z: białka-16%, węglowodanów-49%, tłuszczów-35%, o osmolarności 255 mOsmol/l, opakowanie 500ml. szt 300
12 Zestaw uniwersalny do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą lub butelki z dietą, ze zgłębnikiem, umożliwiający żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy do żywienia dojelitowego typu Flocare® Infinity. Zestaw ze złączem i portem medycznym ENFit™. 1 op po 30 szt. op 5
1.Dostawca zobowiązuje się do użyczenia bezpłatnego Zamawiającemu pomp typu Flocare Infinity do żywienia dojelitowego, minimum jedną sztukę.
2. Dostawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi pompy, w razie konieczności, jak również zapewni serwis urządzenia w trakcie trwania umowy przetargowej.
3. Poz 10. Wymagane są produkty kompatybilne z użyczonymi pompami

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 686.) – w przypadku złożenia oferty na produkty lecznicze;
lub
b) zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 686.) – w przypadku złożenia oferty na produkty lecznicze przez Wykonawcę będącego wytwórcą produktu leczniczego;
oraz
c) zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2050 z późn. zm.) – w przypadku złożenia oferty na środki odurzające, substancje psychotropowe lub prekursory

Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 2301) – w przypadku złożenia oferty na produkty lecznicze;
lub
b) zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 2301.) – w przypadku złożenia oferty na produkty lecznicze przez Wykonawcę będącego wytwórcą produktu leczniczego;
oraz
zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2050,ze zm..) – w przypadku złożenia oferty na środki odurzające, substancje psychotropowe lub prekursory.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1 Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub zostały dopuszczone do obrotu na podstawie pozwoleń wydanych przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską bądź posiadają aktualne pozwolenie dopuszczenia do obrotu w kraju, z którego są sprowadzane w ramach importu docelowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 2301).
2 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz.974. ) – dotyczy wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie zamawiającego.
3 Oświadczenie Wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi aktualne karty charakterystyki produktu leczniczego – dotyczy ofert złożonych na produkty lecznicze.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1 Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub zostały dopuszczone do obrotu na podstawie pozwoleń wydanych przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską bądź posiadają aktualne pozwolenie dopuszczenia do obrotu w kraju, z którego są sprowadzane w ramach importu docelowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 2301).
2 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz.974. ) – dotyczy wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie zamawiającego.
3 Oświadczenie Wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi aktualne karty charakterystyki produktu leczniczego – dotyczy ofert złożonych na produkty lecznicze.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty.
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ.
Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 4 do SWZ
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem –załącznik nr 3 do SWZ
pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału tj. pełnomocnictwo należy przesłać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby do tego upoważnionej. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa powyżej, może dokonać również notariusz;
Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale 6

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strzyżenia w domu - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie strzyżenia na krótko w domu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI