Dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rado

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRadomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-15
  • Numer ogłoszenia537792-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537792-N-2019 z dnia 2019-04-15 r.

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego: dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny 67020628600000, ul. ul. Tochtermana  1 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 626 389, e-mail pogotowie@pogotowie.radom.pl, faks 483 624 847.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Tak. www.pogotowie.radom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Tak w formie papierowej.
Adres:
Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu , ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
Numer referencyjny: RSPR - 1 PN /2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty farmaceutyczne muszą być dopuszczone do obrotu, w rozumieniu ustawy z ustawą z dnia 06.09.2011r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2018r.Nr 45, poz.271 ze zm.) - tj. posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i produktów biobójczych lub Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu. Kod CPV : kod CPV: 33600000-6 – produkty farmaceutyczne 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie, zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1). 6. Zamawiający wymaga dostawy leków w jednostkach miary takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 . 10. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Wykaz leków: 1. Ethylis chloridum aerozol ã 70g 30 op 2. Adrenalinum 0,001 1 ml x 10 amp 400 op 3. Alumini acetotartras żel 75g 10 mg/g 10 op 4. Amiodarone amp 50mg/ml ã amp po 3 ml 300 amp 5. Aqua pro inj ã 5 ml x 100 amp 40 op 6. Aqua pro inj ã 250 ml butelka plastikowa 40 flakon 7. Atropinum sulf. Inj. 1mg/1 ml x 10 amp 100 op 8. Benzyna 800,0 2 op 9. Hyoscini butylbromidum 20 mg/ml x 10 amp 300 op 10. Calcii chloridum 10% x10 amp. 6 op 11. Captopril 12,5 mg x 30 tabl 400 op 12. Captopril 25 mg x 40 tabl 300 op 13. Carbo medicinalis x 20 tabl 300 mg 10 op 14. Chlorpromazyna 25mg/5ml x 5 amp 5 op 15. Chlorpromazyna 50mg/2mlx 10 amp 5 op 16. Clemastin inj. 0,002/2ml x 5 amp 500 op 17. Clonazepam inj. 1mg/ml x 10 amp 250 op 18. Clopidogrelum 75 mg x 28 tbl. 50 op 19. Dexamethason 0,004/1 ml x 10 amp 300 op 20. Dexamethason 0,008/2 ml x 10 amp 300 op 21. Diazepam in.j 0,01g/2 ml x 50 amp 30 op 22. Diazepam5mg/2,5ml x 5 szt. mikrowlewki doodbytnicze 40 op 23. Digoxin inj 0,5 mg/2 ml x 5 amp 20 op 24. Dobutamine inj. 0,25g fiolka 40 fiolka 25. Dopaminum h/chl 0,05g/5ml x 10 amp 1% 10 op 26. Dopaminum h/chl 0,2g/5ml x 10 amp 4% 20 op 27. Drotaverinum 20mg/mlx5amp 2ml 800 op 28. Drotaverinum tbl 0,04g x 20 tabl 30 op 29. Fentanyl inj 0,1 mg/2 ml 150 amp 30. Flumazenil 0,5 mg/5 ml x 5 amp 6 op 31. Adenosinum 3mg/ml x 6 fiolek ã 2 ml 30 op 32. Furosemid inj. 0,02/2ml x 5 amp 1200 op 33. Glucagon 1 mg (ampułkostrzykawka) 30 ampstrzy 34. Glukosum 20% 10 ml x 10 amp 50 op 35. Glukosum 20% 250ml butelka plastikowa 800 flakon 36. Glukosum 5% 500 ml butelka plastikowa 350 flakon 37. Glukosum 5% a 250 ml butelka plastikowa 200 flakon 38. Hydrocortisonum inj. 0,025 x 5 amp 6 op 39. Hydrocortisonum inj .0,1g/2ml x 5 amp 1500 op 40. Hydroxyzinum 25 mg x 30 tabl 400 op 41. Hydroxyzinum hydrochloridum 100mg/2ml x 5 amp 1000 op 42. Ibuprofenum 60 mg czopki x 10 szt 10 op 43. Ibuprofenum 125 mg czopki x 10 szt 10 op 44. Kalium effervescens gran.bezcukr. 3 g x 20 torebek 20 op 45. Ketoprofen 100 mg/2ml x 10 amp 1600 op 46. Kwas Acetylosalicylowy 0,3g x 20 tbl 200 op 47. Lidocain aerosol ā 38 g 20 op 48. Lidocaine 2% a 20 ml x 5 fiolek 10 op 49. Lidocaine h/chl 2% 2 ml x 10 amp 10 op 50. Lidocaine żel typ A a 30g 80 op 51. Magnesium Sulfuric inj doż. 2g/10ml x 10 amp 10 op 52. Mannitol 15% a 250 ml worek plastikowy 40 szt 53. Metamizol 2.5mg/5 ml x 5 amp 2500 op 54. Metoclopramid h/chl10mg/2ml x 5 amp 1500 op 55. Metoprolol x 5 amp 1mg/ml amp 5 ml 7 op 56. Midazolamum 1mg/ml amp a 2 ml 100 amp 57. Morphini sulfas inj 0,02g/1ml x 10 amp 40 op 58. Naloxonum h/chl 0,4 mg/1ml x 10 amp 10 op 59. Natrium bicarbonic 8,4% 20ml x 10 amp. 20 op 60. Natrium chloratum 0,9 % a 10ml amp(plastik) x 100 amp 400 op 61. Natrium chloratum 0,9% 500ml butelka palstikowa 4500 flakon 62. Nifuroxazyd tbl 0,1g x 24 tabl 20 op 63. Glyceroli trinitras aerosol x 200 dawek 30 op 64. Oxycort aerosol 30g 2 op 65. Oxytocin 5j x 10 amp a 1 ml temp.przech.poniżej 25 °C /poza lodówką/ 5 op 66. Papaverini h/chl 0,04g/2ml x 10 amp 600 op 67. Paracetamol 0,125 mg x 10 supp 100 op 68. Paracetamol 10 mg/ml fiolka i.v. 50 ml 200 szt. 69. Paracetamol a 0,250 x 10 supp. 20 op 70. Paracetamol a 500 mg tabl. 5000 tbl 71. Pethidini hydrochloridum x 10 amp 100mg/ 2 ml 30 op 72. Phenobarbital 0,015 x 10 czopków 4 op 73. Płyn wieloelektrolitowy a 500 ml butelka plastikowa 2500 flakon 74. Propranolol 0,01g x 50 tbl 60 op. 75. Propofolum 1% 10 mg/ml 20 ml ini.doż.emuls.x 5 fiolek 8 op. 76. Prostin VR 05mg/ml x 5 amp a 1ml 1 op. 77. Metamizol natrium tbl x 12 tabl. 500 mg 300 op. 78. Ethacridini lactas 0.1 % 250ml płyn 25 butelka 79. Salbutamol 0,1% 2,5mg/2,5 ml x 20 amp roztwór do nebulizacji 25 op. 80. Salbutamol 0,5mg/1ml x 10 amp. 10 op. 81. Sol. Ringeri a 250 ml butelka plastikowa 60 flakon 82. Spirytus salicylowy 800g 100 butelek 83. Spirytus salicylowy a 100g 15 butelka 84. Surfaktant 1,5 ml 80 mg/ml 16 fiolka 85. Suxamethoni chloridum 200 mg inj. x 10 fiolek 4 op. 86. Tikagrelor 90 mg (Brilique) x 56 tbl 15 op. 87. Theophyllinum 300mg/250ml 100 flakon 88. Theophyllinum 20 mg/ml x 5 amp 10 ml 600 op. 89. Tramadol h/chl 0,05/1ml x 5 amp 400 op. 90. Tramadol h/chl 0,01/2ml x 5 amp 250 op. 91. Urapidil 25 mg i v. x 5 amp a 5 ml 15 op. 92. Metoxyfluran (płyn,99,9%) 1 zestaw : 3 ml x inhalator + komora 100 szt. 93. Isosorbidi nitras 20 mg x 60 tabl 30 op. 94. Budesonidum zawiesina do nebulizacji 0,25 mg/ml x 20 amp ã 2ml /paski po 50 amp pakowane w torebki z folii aluminiowej 30 op. 95. Diazepam 5 mg x 20 tabl. 200 op. 96. Heparinum natricum 5000j x 10 fiolek ã5 ml 100 op. 97. Ibuprofen Pabi 200 mg x 60 tabl 100 op. 98. Żelatyna modyfikowana Gelaspan 500 ml flak. x 10 szt 60 op. 99. Thietylperazinum 6,5 mg/1ml x 5 amp 1500 op. 100. Thietylperazinum 6,5 mg x 5 czopków 100 op. 101. Ketoprofenum -SF 50 mg x 20 kaps. 200 op.

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie wykonawcy, iż produkty lecznicze oferowane przez wykonawcę posiadają Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w SIWZ oraz zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących zakresach: 1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI