Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-14
  • ZamawiającySzpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070190
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43563f48-c2a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014305/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.10 Cytostatyki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: www.platformazakupowa.pl

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: M-16/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33600000-6
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 i 2A do SWZ,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 24 godzin od chwili złożenia
zamówienia dostawa na cito w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zamówienia
UWAGA!!
 W przypadku, gdy dany lek został wycofany z oferty producenta, producent zakończył jego produkcję, lub wygasła rejestracja leku, Zamawiający informuje, iż nie należy wyceniać leku z przedmiotowej pozycji i do oferty dołączyć oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego leku. W przypadku przejściowego braku leku należy podać jego ostatnio obowiązującą cenę i zaznaczyć, że jest to chwilowy brak produkcji . W przypadku jeśli jest to możliwe podać w ofercie odpowiednik tego leku.

10) Zaoferowane leki cytostatyczne muszą być zgodne z Katalogiem leków refundowanych
w chemioterapii i programach lekowych - zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia
wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r.o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. Nr 122,poz. 696 z późn. zm.)
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość elastycznego wyboru dawek w zakresie
opisanym w załączniku nr 2 do SWZ
12) Wykonawca, który będzie dostarczał leki musi zapewnić dostawy zgodnie z
wymaganiami dla cytostatyków tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie
procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U.Nr 144 poz. 1216 z dnia 22 września
2002r. oraz na podstawie art. 79 ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne z
późn. zm.
13) Zamawiający wymaga, aby na każdej fakturze VAT z lekami cytotoksycznymi,
Sprzedawca zamieścił kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN danego
produktu
14) Wykonawca, który będzie dostarczał leki cytostatyczne zapewni dostawy gwarantujące
bezpieczeństwo w transporcie (opakowania muszą być oklejone żółtą taśmą z napisem
„Uwaga leki cytostatyczne”)
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2022

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33600000-6
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 i 2A do SWZ,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 24 godzin od chwili złożenia
zamówienia dostawa na cito w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zamówienia
UWAGA!!
 W przypadku, gdy dany lek został wycofany z oferty producenta, producent zakończył jego produkcję, lub wygasła rejestracja leku, Zamawiający informuje, iż nie należy wyceniać leku z przedmiotowej pozycji i do oferty dołączyć oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego leku. W przypadku przejściowego braku leku należy podać jego ostatnio obowiązującą cenę i zaznaczyć, że jest to chwilowy brak produkcji . W przypadku jeśli jest to możliwe podać w ofercie odpowiednik tego leku.

10) Zaoferowane leki cytostatyczne muszą być zgodne z Katalogiem leków refundowanych
w chemioterapii i programach lekowych - zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia
wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r.o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. Nr 122,poz. 696 z późn. zm.)
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość elastycznego wyboru dawek w zakresie
opisanym w załączniku nr 2 do SWZ
12) Wykonawca, który będzie dostarczał leki musi zapewnić dostawy zgodnie z
wymaganiami dla cytostatyków tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie
procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U.Nr 144 poz. 1216 z dnia 22 września
2002r. oraz na podstawie art. 79 ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne z
późn. zm.
13) Zamawiający wymaga, aby na każdej fakturze VAT z lekami cytotoksycznymi,
Sprzedawca zamieścił kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN danego
produktu
14) Wykonawca, który będzie dostarczał leki cytostatyczne zapewni dostawy gwarantujące
bezpieczeństwo w transporcie (opakowania muszą być oklejone żółtą taśmą z napisem
„Uwaga leki cytostatyczne”)
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2022

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33600000-6
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 i 2A do SWZ,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 24 godzin od chwili złożenia
zamówienia dostawa na cito w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zamówienia
UWAGA!!
 W przypadku, gdy dany lek został wycofany z oferty producenta, producent zakończył jego produkcję, lub wygasła rejestracja leku, Zamawiający informuje, iż nie należy wyceniać leku z przedmiotowej pozycji i do oferty dołączyć oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego leku. W przypadku przejściowego braku leku należy podać jego ostatnio obowiązującą cenę i zaznaczyć, że jest to chwilowy brak produkcji . W przypadku jeśli jest to możliwe podać w ofercie odpowiednik tego leku.

10) Zaoferowane leki cytostatyczne muszą być zgodne z Katalogiem leków refundowanych
w chemioterapii i programach lekowych - zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia
wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r.o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. Nr 122,poz. 696 z późn. zm.)
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość elastycznego wyboru dawek w zakresie
opisanym w załączniku nr 2 do SWZ
12) Wykonawca, który będzie dostarczał leki musi zapewnić dostawy zgodnie z
wymaganiami dla cytostatyków tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie
procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U.Nr 144 poz. 1216 z dnia 22 września
2002r. oraz na podstawie art. 79 ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne z
późn. zm.
13) Zamawiający wymaga, aby na każdej fakturze VAT z lekami cytotoksycznymi,
Sprzedawca zamieścił kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN danego
produktu
14) Wykonawca, który będzie dostarczał leki cytostatyczne zapewni dostawy gwarantujące
bezpieczeństwo w transporcie (opakowania muszą być oklejone żółtą taśmą z napisem
„Uwaga leki cytostatyczne”)
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2022

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium do Pakietu nr 1 w pozycji 11,17,18,20,25, do Pakietu nr 2 w pozycji 1-4, 10, Pakietu nr 3 w pozycji 1,3,4.
2) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Pakiet nr 1
Pozycja:
1. 39,00 zł
2. 160,00 zł
3. 200,00 zł
4. 145,00 zł
5. 95,00 zł
6. 33,00 zł
7. 440,00 zł
8. 430,00 zł
9. 300,00 zł
10. 1 100,00 zł
11. Zamawiający odstępuje od wadium
12. 140,00 zł
13. 78,00 zł
14. 580,00 zł
15. 135,00 zł
16. 30,00 zł
17. Zamawiający odstępuje od wadium
18. Zamawiający odstępuje od wadium
19. 920,00 zł
20. Zamawiający odstępuje od wadium
21. 220,00 zł
22. 120,00 zł
23. 380,00 zł
24. 700,00 zł
25. Zamawiający odstępuje od wadium

Pakiet nr 2
Pozycja:
1-4 Zamawiający odstępuje od wadium
5. 466,61 zł
6. 1300,44 zł
7. 282,70 zł
8. 41,74 zł
9. 743,75 zł
10. Zamawiający odstępuje od wadium
11. 41,71 zł
12. 402,20 zł
13. 179,32 zł
14. 184,50 zł
15. 453,60 zł



Pakiet nr 3
Pozycja:
1. Zamawiający odstępuje od wadium
2. 122,85 zł
3. Zamawiający odstępuje od wadium
4. zamawiający odstępuje od wadium
5. 1 711,80 zł

3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 13.07.2021r.
4) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43102014620000730203589496. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-13

2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu. Od dwóch tyg uraz kręgosłupa.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI