Dostawa leków.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f22b5ba-e3bb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.58 Dostawa leków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.med.torun.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie
zapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie
korzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w
zakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny
rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.
3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi
technicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest
równoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych
Regulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez
Urząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo
Cyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem
Pani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego
17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu
Miejskimim.M.KopernikawToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Pana
daneosoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.78.2021 prowadzonym
wtrybiepodstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),
dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-
obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawyPzp; -wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane
wsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art.
15RODOprawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16
RODOprawo dosprostowania Pani/Panadanychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
októrychmowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;-nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo dousunięciadanychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobbowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1
lit. cRODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.78.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 440289,37 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa leków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu,jednakże
zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania
wobrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnień
doprowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:Zamawiającywymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie
hurtownifarmaceutycznej,składu celnego lub składu konsygnacyjnego.3) sytuacji
ekonomicznejlubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) zdolności
technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3miesiące przed
jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym
mowa w art.125 ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego,o których mowa w:-art. 108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108 ust.
1pkt4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środkakarnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczenia
wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2020 r.poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek odopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupykapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
ofertyczęściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
SWZ,c)odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż niż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;
d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w
art.125ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:-art.108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu
ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt
5uPzp,dotyczącychzawarciaz innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6uPzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : Zamawiający żąda przedłożenia dokumentu: zezwolenie naprowadzenie
hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo
złożyćwrazzofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w
postępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający
się oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tym
przypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.3)
Wykonawcy występującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa w
niniejszym rozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty
wskazane w ust.8 pkt3niniejszego rozdziałuSWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek do
wykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty
luboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych
przezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzega
obowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się
oudzielenie zamówienia publicznegokluczowych zadań dotyczących przedmiotowego
zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w
załączniku nr 2 do SWZ w paragrafie 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI