Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa leków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: ˜Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa leków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-657ac5bf-cd04-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00018821/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.63 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜www.med.torun.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.p
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu Miejskimim.M.KopernikawToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Pana daneosoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.21.2021 prowadzonym wtrybiepodstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; -wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODOprawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawo dosprostowania Pani/Panadanychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrychmowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;-nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięciadanychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜SSM.DZP.200.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 772396,81 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Dostawa leków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu,jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6