Dostawa leków.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031631
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857488531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef55221-9c2c-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.sniadecja.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. JędrzejaŚniadeckiego w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 26, 15-950 Białystok, tel. 85 74 88 503;•kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki ZdrowotnejWojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku: tel. 85 74 88 358; email:iodo@sniadecja.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa leków”,oznaczenie postępowania: DA.ZP.242.12.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); • Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy 1);• obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1) Wprzypadku projektów finansowanych ze środków unijnych okres przetwarzania danych osobowychmoże być dłuższy i jest określony odrębnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, zwanych w dalszej części SWZ: towarem, dlaSamodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonegoim. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i oparametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – FormularzSzczegółowy Oferty (Pakiet nr 1). 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ jestintegralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunkiudzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, zwanych w dalszej części SWZ: towarem, dlaSamodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonegoim. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i oparametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – FormularzSzczegółowy Oferty (Pakiet nr 2). 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ jestintegralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunkiudzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, zwanych w dalszej części SWZ: towarem, dlaSamodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonegoim. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i oparametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – FormularzSzczegółowy Oferty (Pakiet nr 3). 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ jestintegralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunkiudzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, zwanych w dalszej części SWZ: towarem, dlaSamodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonegoim. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i oparametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – FormularzSzczegółowy Oferty (Pakiet nr 4). 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ jestintegralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunkiudzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymkryterium: Cena 100 %.3. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilościpunktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty =Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena brutto ofertybadanej niepodlegającej odrzuceniu x 100.4. Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógłotrzymać maksymalnie 100 punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, któregooferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w przedmiotowym postępowaniu kryterium.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiającynie określił warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek ten zostaniespełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:Zezwolenie na prowadzenie hurtownifarmaceutycznej / składu konsygnacyjnego lub w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą -zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktówleczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. 3) sytuacjiekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia,następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) W celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o aktualnościinformacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstawwykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaww. oświadczenie składa każdy z wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnychna dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) W celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu:a) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu konsygnacyjnego lub w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą - zezwolenie GłównegoInspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą PrawoFarmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1) FormularzSzczegółowy Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – wypełniony w zakresie tejczęści, na którą Wykonawca składa ofertę. 2) Wypełniony Formularz Ofertowy, którego wzórstanowi Załącznik nr 2 do SWZ;3) Wypełnione Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ:a) W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawcadołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowódpotwierdzający brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępującywymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. c) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4) Oświadczeniewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy,stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.5) Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6) Jeżelidotyczy - Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdyWykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku,Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególnościwskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jegoumocowania, obejmujący przede wszystkim:1) reprezentowanie w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;2) zaciąganie zobowiązań;3) złożenie oferty wspólnie;4) prowadzeniekorespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówieniepubliczne.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jakoPełnomocnika (przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione w właściwymrejestrze lub ewidencji Wykonawców).5. W przypadku oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznejoceny. 6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupiepodmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Projektumowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkamipodanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-21

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki dla osoby starszej - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam opiekunki dla osoby starszej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI