IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. W odniesieniu do Części od 3 i 4: 1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następującychsytuacjach: 1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływająna prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanuprawnego; 2) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatkuVAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; 3) wprowadzenianowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jegozastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czymzmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia; 4) wprowadzenia nowej technologii lubinnych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy; 5) wprowadzenia nowejtechnologii pozwalających na zastąpienie Przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidzianaw umowie przy zachowaniu ceny; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego,niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; 7) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi conajmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Inicjatorem zmian może byćZamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowyzawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmianyUmowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności. II. W odniesieniu do Części 1, 2 i 5: 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następującychsytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływająna prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanuprawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatkuVAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenianowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jegozastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d)wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotuumowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktemwyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego,wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnychopakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwyproducenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnegowspółdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; i) zmianyalbo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się nazasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazaćZamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniunie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) wystąpienia zdarzeńsiły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; k)dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1ustawy Pzp. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie wokresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz terminwprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu -pod rygorem ich nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat),- w terminie do dnia 17.09.2020 roku do godziny 10:00Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 17.09.2020 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.