Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kolumny laparoskopowej – tor wizyjny 4K z możliwością podłączenia systemu do archiwizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy Sp z o.o. w Pasłęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280450772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 24A
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalpaslek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpaslek.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kolumny laparoskopowej – tor wizyjny 4K z możliwością podłączenia systemu do archiwizacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9519d86-1ab3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://szpitalpaslek.com/przetargi.htm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl;
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub
oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego,
wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub
oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii
dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.
2. Zamawiający zapewnia, że ww. środki komunikacji elektronicznej będą dostępne, czynne i sprawnie
działające przez cały okres trwania postępowania.
3. Wykonawca składający ofertę, zadając pytanie lub prosząc o udzielenie wyjaśnień związanych z
postępowaniem (SWZ) jest proszony w jej treści o podanie swoich danych identyfikujących możliwość
skorzystania z tych środków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postępowania
i dokonanie wyboru wykonawcy.
4. Zamawiający dopuszcza kontakt poprzez środek komunikacji elektronicznej na skrzynkę: