DOSTAWA JEDNORAZOWYCH RĘKAWIC MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ UCHWYTÓW WIELORAZOWYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA JEDNORAZOWYCH RĘKAWIC MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ UCHWYTÓW WIELORAZOWYCH – 2 pakiety
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Powiatowy w Zawierciu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-04
  • Numer ogłoszenia631996-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631996-N-2018 z dnia 2018-10-04 r.

Szpital Powiatowy w Zawierciu: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH RĘKAWIC MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ UCHWYTÓW WIELORAZOWYCH – 2 pakiety
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Zawierciu, krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000, ul. Miodowa  14 , 42-400   Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 740 361, e-mail zampub@szpitalzawiercie.pl, faks 326 721 532.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalzawiercie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalzawiercie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, pisemnie
Adres:
ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie; budynek A I Piętro pokój 109

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH RĘKAWIC MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ UCHWYTÓW WIELORAZOWYCH – 2 pakiety
Numer referencyjny: DZP/PN/74/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednorazowych rękawic medycznych wraz z dzierżawa uchwytów wielorazowych - 2 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33141420-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówienia polegającego na dostawie rękawic tj. powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 30%.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  15   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają dokumenty zgodności CE oraz, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenia Wykonawcy, że W zakresie pakiet nr.1 Wykonawca posiada deklaracje iż jego produkt jest: 2.1. w poz. nr 1 Zarejestrowany jako wyrób medyczny kl. I – zgodnie z Dyrektywą o Wyrobach Medycznych MDD oraz jako środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Dyrektywą Środków Ochrony Osobistej – PPE, spełniający normę EN 455 -1,2,3; EN-374, EN- 420, EN- 388, ASTM F1671, AQL =1,0. Przeznaczony do kontaktu z żywnością (oznaczone na opakowaniu). Opakowanie oznakowane fabrycznie DEHP/DOP FREE potwierdzające, że produkt nie zawiera ftalanów. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 - potwierdzenie raportem z badań producenta nie starszym niż z 2016. 2.2. w poz. nr 2 Podwójnie zarejestrowany jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony osobistej kat III., spełniający AQL = 1,0. Przebadany na substancje chemiczne wg 374-3 (załączyć badania jednostki niezależnej przynajmniej 4 związków chemicznych w tym izopropanol, etanol, z czasem ochrony na co najmniej 1 poziomie). Przebadany na przenikanie wirusów wg ASTM F1671 oraz krwi syntetycznej zgodnie z normą ASTM F1670 (badania jednostki niezależnej nie starsze niż z 2016 r.). 2.3. w poz. nr 3 Zgodny z normą EN 455 potwierdzoną badaniami jednostki niezależnej, oznakowany jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z adekwatnym oznakowaniem na opakowaniu (norma EN 455, EN 374 – cz.2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420) Odporny na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 , z czasem ochrony co najmniej na 1 poziomie, w tym kwasy organiczne i nieorganiczne, zasady, alkohole i aldehydy. Odporny przez co najmniej 30 min. na działanie min. 12 cytostatyków (potwierdzone wynikami badań). Badania na przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F1671. spełniające AQL = 1,0. 2.4. w poz. nr 4 Atestu do kontaktu z żywnością. 2.5. w poz. nr 5 Zgodny z normą EN 374, EN 388; zarejestrowany jako środek ochrony indywidualnej kategorii III, spełniający AQL= 1,0. Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone: poziom AQL, znak CE, termin ważności, numer serii, rozmiar, informacja w języku polskim, nazwa producenta. 3) Oświadczenia Wykonawcy, że w zakresie pakietu nr.2 Wykonawca posiada deklarację iż jego produkt jest: 4.1. w poz. nr 1. Podwójnie oznakowany jako wyrób medyczny klasa IIa i środek ochrony indywidualnej w kat. III. Rękawice zgodne z EN 455(1-4), przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Poziom protein < 50ug/g, AQL = 0,65. Oznakowany fabrycznie zgodnie z MDD/PPE i podanymi wyżej normami, oznakowane datą, sterylizacji, oznakowane datą ważności i numerem serii, Pakowane w opakowanie folia- folia. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 – potwierdzone raportem z badań producenta. 4.2. w poz. nr 2 Podwójnie oznakowane jako wyrób medyczny klasa IIa i środek ochrony indywidualnej w kat. III. Rękawice zgodne z EN 455(1-4), przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Posiadające AQL = 0,65.Oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE i podanymi wyżej normami, oznakowane datą, sterylizacji, oznakowane datą ważności i numerem serii, Pakowane w opakowanie folia- folia. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 - potwierdzenie raportem z badań producenta. 4.3. w poz. nr 3 Zgodny z EN 455 ( 1-4); rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F 1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374- 3. Poziom protein < 50 ug/g, AQL 0,65. Spełnienie wymagań (długość, grubość, poziom protein i AQL) potwierdzić protokołami badań producenta z kraju pochodzenia. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane w opakowaniu folia- folia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE. W zakresie pakiet nr.1 Wykonawca złoży deklarację iż jego produkt jest: 1. w poz. nr 1 Zarejestrowany jako wyrób medyczny kl. I – zgodnie z Dyrektywą o Wyrobach Medycznych MDD oraz jako środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Dyrektywą Środków Ochrony Osobistej – PPE, spełniający normę EN 455 -1,2,3; EN-374, EN- 420, EN- 388, ASTM F1671, AQL =1,0. Posiadający atest do kontaktu z żywnością. Opakowanie oznakowane fabrycznie DEHP/DOP FREE potwierdzające, że produkt nie zawiera ftalanów. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 - potwierdzenie raportem z badań producenta nie starszym niż z 2016. 2. w poz. nr 2 Podwójnie zarejestrowany jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony osobistej kat III., spełniające AQL = 1,0. Przebadany na substancje chemiczne wg 374-3 (załączyć badania jednostki niezależnej przynajmniej 4 związków chemicznych w tym izopropanol, etanol, z czasem ochrony na co najmniej 1 poziomie). Przebadana na przenikanie wirusów wg ASTM F1671 oraz krwi syntetycznej zgodnie z normą ASTM F1670 (badania jednostki niezależnej nie starsze niż z 2016 r.). 3. w poz. nr 3 Zgodny z normą EN 455 potwierdzony badaniami jednostki niezależnej, oznakowany jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z adekwatnym oznakowaniem na opakowaniu (norma EN 455, EN 374 – cz.2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420) Odporny na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 , z czasem ochrony co najmniej na 1 poziomie, w tym kwasy organiczne i nieorganiczne, zasady, alkohole i aldehydy. Odporny przez co najmniej 30 min. na działanie min. 12 cytostatyków (potwierdzone wynikami badań). Badania na przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F1671. Spełniające AQL = 1,0. 4. w poz. nr 4 Atestu do kontaktu z żywnością. 5. w poz. nr 5 Zgodny z normą EN 374, EN 388; zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III, spełniające AQL= 1,0. Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone: poziom AQL, znak CE, termin ważności, numer serii, rozmiar, informacja w języku polskim, nazwa producenta. W zakresie pakietu nr. 2 Wykonawca złoży deklarację iż jego produkt jest: 1. w poz. nr 1. Podwójnie oznakowane jako wyrób medyczny klasa IIa i środek ochrony indywidualnej w kat. III. Rękawice zgodne z EN 455(1-4), przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Poziom protein < 50ug/g, AQL = 0,65. Oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE i podanymi wyżej normami, oznakowane datą, sterylizacji, oznakowane datą ważności i numerem serii, Pakowane w opakowanie folia- folia. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 - potwierdzenie raportem z badań producenta. 2. w poz. nr 2 Podwójnie oznakowany jako wyrób medyczny klasa IIa i środek ochrony indywidualnej w kat. III. Rękawice zgodne z EN 455(1-4), przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Posiadające AQL = 0,65.Oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE i podanymi wyżej normami, oznakowane datą, sterylizacji, oznakowane datą ważności i numerem serii, Pakowane w opakowanie folia- folia. Parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 - potwierdzenie raportem z badań producenta. 3. w poz. nr 3 Zgodny z EN 455 ( 1-4); rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F 1671, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374- 3. Poziom protein < 50 ug/g, AQL 0,65. Spełnienie wymagań (długość, grubość, poziom protein i AQL) potwierdzić protokołami badań producenta z kraju pochodzenia. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane w opakowaniu folia- folia. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane w opakowaniu folia- folia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta powinna zawierać: 1. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, 3. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : a)Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 lit. a, b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a, b- powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokument na wezwanie. c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.). 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 – rękawice diagnostyczne wraz z dzierżawą uchwytów wielorazowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice diagnostyczne wraz z dzierżawą uchwytów wielorazowych zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym zał nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141420-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - rękawice chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice chirurgiczne zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141420-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy. Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI