Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGryfice
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-03
  • Numer ogłoszenia567760-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567760-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31028400000000, ul. ul. Niechorska  27 , 72-300  Gryfice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 842 127, e-mail zamowienia@medicam.pl, faks 913 842 127.
Adres strony internetowej (URL): www.medicam.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.medicam.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.medicam.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice - sekretariat, budynek administracji parter pok. 22

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
Numer referencyjny: 26-19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w ilościach określonych w załączniku do formularza ofertowego – 57 pakietów..

II.5) Główny kod CPV: 33600000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Próbki oferowanego asortymentu w ilościach podanych w załączniku do formularza ofertowego (załącznik nr 1).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Aktualny katalog z opisem oferowanego sprzętu medycznego z zaznaczeniem przez wykonawcę nr katalogowych oferowanego sprzętu wraz z podaniem nr pakietu i pozycji w pakiecie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka 1 ml do insuliny z igłą zdejmowalną, czytelną skalą do 100 j/ml, podziałka 0,01 Strzykawka 2 ml, skala rozszerzona Strzykawka 5 ml, skala rozszerzona Strzykawka 10 ml, skala rozszerzona Strzykawka 20 ml, skala rozszerzona
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka 1 ml do tuberkuliny z igłą 0,45 x 10 mm wymienną, podziałka 0,01
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka Janeta 100 ml z dodatkową końcówką luer.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka 10 ml do pomp infuzyjnych trzyczęściowa z gumowym tłokiem zapewniająca płynny przesuw tłoka, szczelność, transparentna, sterylna, podwójna skala pomiarowa Strzykawka 20 ml do pomp infuzyjnych trzyczęściowa z gumowym tłokiem zapewniająca płynny przesuw tłoka, szczelność, transparentna, sterylna, podwójna skala pomiarowa Strzykawka 50/60ml do pomp infuzyjnych, końcówka Luer-Lock, transparentna, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójną skalę pomiarową, sterylna, opakowanie folia-papier Strzykawka 50/60ml do pomp infuzyjnych, do leków swiatłoczułych, w kolorze bursztynowym, końcówka Luer-Lock, transparentna, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójna skale pomiarową, sterylna, opakowanie folia-papier.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bezpieczna igła do iniekcji 0,8 x 40 op./a 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła iniekcyjna 0,4 x 25, op./a100 Igła iniekcyjna 0,5 x 25, op./a100 Igła iniekcyjna 0,6 x 40, op./a100 Igła iniekcyjna 0,7 x 40, op./a100 Igła iniekcyjna 0,8 x 40, op./a100 Igła iniekcyjna 0,9 x 40, op./a100 Igła iniekcyjna 1,1 x 40, op./a100 Igła iniekcyjna 1,2 x 40, op./a100 Igła tępa do pobierania leków z fiolek, z gumowym korkiem lub z ampułek, bez filtra, uniemożliwiająca fragmentację korka podczas przekłuwania, zabezpieczająca przed przypadkowym zakłuciem 18G 1,2x40 mm; op./a100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 10, Długość min.40 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 12. Długość min.60 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 14. Min. 60 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 16. Długość min.60 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 18. Długość min.60 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 20, dł. Długość min.60 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 4, dł. Długość min.40 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 6, Długość min.40 cm Cewnik do odsysania z dróg oddechowych - 8, dł. Długość min.40 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik do podawania tlenu przez nos wykonany z miękkiego materiału, elastyczny pozbawiony ostrych kątów, krawędzi, zaokrąglona podkładka, końcówki donosowe cienkie, miękkie, długość końcówki regulowana, dł. 3m - 4m, pakowane pojedynczo Przedłużacz do podawania tlenu pakowany pojedynczo o długości 3 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgłębnik żołądkowy dł. 80 cm - 12 Zgłębnik żołądkowy dł. 80 cm - 14 Zgłębnik żołądkowy dł. 80 cm - 16 Zgłębnik żołądkowy dł. 80 cm - 18 Zgłębnik żołądkowy dł. 80 cm - 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Woreczek do moczu dla dzieci (dla dziewczynek lub chłopców zależnie od zapotrzebowania) jałowy, uniwersalny, samoprzylepny, miękki, pojedynczo pakowany. Zaciskacz do pępowiny - sterylny. Wykonany z materiału elastycznego, szerokość min. 0,5 cm, w trakcie zamykania wyraźny, wyczuwalny "klik", pakowany pojedynczo. Zestaw do lewatyw z podziałką, z kanką, z zawieszką, tylko dla dorosłych, pojedynczo pakowane
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska identyfikacyjna dla noworodków z możliwością zapisania takich danych jak: imię i nazwisko, oddział, PESEL, zabezpieczona wodoodpornym materiałem Opaska do identyfikacji zwłok z dołączoną karteczką z nadrukiem na: imię i nazwisko, oddział, PESEL, data i godz. zgonu. Opaska zabezpieczona wodoodpornym materiałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Słój do dobowej zbiórki moczu (plastikowy z przykrywką) - tulipan, widoczna podziałka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady biologiczne z tworzywa sztucznego 2l odporny na przekłucie, otwór wrzutowy otwierany pod wpływem ucisku, szczelna pokrywa Pojemnik na odpady biologiczne z tworzywa sztucznego 5l odporny na przekłucie, otwór wrzutowy otwierany pod wpływem ucisku,szczelna pokrywa Pojemnik na odpady biologiczne z tworzywa sztucznego 1l odporny na przekłucie, otwór wrzutowy otwierany pod wpływem ucisku, szczelna pokrywa Pojemnik na odpady biologiczne z tworzywa sztucznego 10 l odporny na przekłucie, ze szczelnie zamykającą pokrywą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Basen plastikowy z pokrywką Kaczka plastikowa z pokrywką zamocowaną na stałe, stabilna Miska nerkowata plastikowa- duża
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczoteczka do zębów z odsysaniem - miękkie włosie, posiadające funkcję jednoczesnego szczotkowania, płukania oraz odsysania. Łącznik do kontrolowanego odsysania umożliwiający manualną regulację siły ssania. Druga strona szczoteczki pokryta gąbką umożliwiającą oczyszczanie dziąseł i języka. Pakowane pojedynczo. Aplikator gąbkowy umożliwiający nawilżanie i oczyszczanie jamy ustnej. Gąbeczka min 3 cm. Pakowany pojedynczo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkład z włókniny niejałowy 90 x 150 cm, składane pojedynczo Prześcieradło z włókniny niejałowe 160 x 210 cm, składane pojedynczo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyrząd do przetaczania krwi Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koszule niejałowe, fliselinowe,miękkie, nieprzejrzyste, wkładane przez głowę, krótki rękaw, uniwersalne, długość min. 110 cm, w jasnych kolorach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ostrza/skalpele jałowe ch 10 Ostrza/skalpele jałowe ch 11 Ostrza/skalpele jałowe ch 12 Ostrza/skalpele jałowe ch 15 Ostrza/skalpele jałowe ch 18 Ostrza/skalpele jałowe ch 20 Ostrza/skalpele jałowe ch 21 Ostrza/skalpele jałowe ch 22 Ostrza/skalpele jałowe ch 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość szacunkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 1,8 cm i długości 55 m nie odklejąjąca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 2,4 cm i długości 55 m - nie odklejąjąca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. Integrator chemiczny typ V do pary wodnej z przesuwajacą substancją wskaźnikową bez interpretacji zmiany koloru. Wskaźnik zgodny z normą referencyjną potwierdzoną certyfikatem niezależnej jednostki. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Do każdego pojedyńczego zestawu dołaczony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Odczyt automatyczny fluorescencyjny w autoczytniku poprzez wskazanie znaku "-" lub "+" na wyświetlaczu. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem nezależnej jednostki notyfikowanej. jedno opakowanie zawiera: 25 zestawów + 25 fiolek. Wskaźniki kompatybilne z autoczytnikiem 3M390 AUTO READER posiadanym przez SPZZOZ, kompatybilność potwierdzona przez wytwórcę autoczytnika. Pakiet jednokrotnego uzytku typu Bowie - Dick, symulujacy pakiet porowaty nowej technologii z dodatkowym osobnym arkuszem wczesnego ostrzegania, wykrywającym nieprawidłowości, które nie powoduja jeszcze nieprawidłowego wyniku arkusza testowego. Bez zawartości ołowiu. Arkusze: testowy i wczesnego ostrzegania zapewniają łatwą i jednoznaczną interpretację wyniku. Zmiana koloru z żółtego na czarny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła do nakłuć lędzwiowych 0,7 x 90, twarde, atraumatyczne. Stal z której wykonana jest igła musi posiadać odpowiedni stosunek twardości i elastyczności, igła nie może być zbyt elastyczna, nie może się uginać, co uniemożliwia prawidłowe nakłucie. Igła do nakłuć lędzwiowych 0,9 x 90, twarde, atraumatyczne. Stal z której wykonana jest igła musi posiadać odpowiedni stosunek twardości i elastyczności, igła nie może być zbyt elastyczna, nie może się uginać, co uniemożliwia prawidłowe nakłucie. Igła do nakłuć lędzwiowych 1,2 x 90, twarde, atraumatyczne. Stal z której wykonana jest igła musi posiadać odpowiedni stsosunek twardości i elastyczności, igła nie może być zbyt elastyczna, nie może się uginać, co uniemożliwia prawidłowe nakłucie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny worek do dobowej zbiórki moczu od 1,5 do 2L. Kranik spustowy typu T (z zaworem spustowym poprzecznym) czytelna skala, pakowany pojedynczo, dren przeźroczysty Worek do godzinowej zbiórki moczu. Zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu, sterylny, z portem bezigłowym do pobierania próbek, 2 zastawki antyzwrotne w tym w łączniku do cewnika foley, minimum 2 hydrofobowe filtry antybakteryjne, dren odprowadzający nie ulegający zagięciom, wymienny worek 2000 - 2600 ml skalowany co 100 ml, z kranikiem spustowym typu T , komora pomiarowa 400 - 500 ml z dokładną skalą pomiaru, do 50 ml pomiar co 1 ml. Dren łączący min 150 cm. Mocowanie do każdego rodzaju łóżka, pojedynczo pakowany
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka do gazometrii 2 ml z automatycznym zaworem odpowietrzającym znajdującym się w tłoku i heparyną neutralną z osłonką zabezpieczającą końcówkę strzykawki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M, zawierające 100 gram czystego tlenku etylenu, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora na podstawie oświadczenia producenta sterylizatora. Nabój ma posiadać płaskie dno i wymiary: wysokość 16,5 cm, średnica 3,3cm. Przeznaczone do modelu 5xl, Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny . Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 60-120 min. inkubacji. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt automatyczny fluorescencyjny w autoczytniku widoczny za pomocą znaku "+" lub "-". Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Kompatybilność wskaźnika z autoczytnikem potwierdzona przez wytwórcę autoczytnika. Opakowanie : 25 zestawów + 25 fiolek. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny TYPU 4 do tlenku etylenu, o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej. Zmiana koloru łatwa w interpretacji z bordowego na zielony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maski dla dzieci i noworodków do podawania tlenu z drenem, pojedynczo pakowane, dł. drenu ok. 2 m - rozmiar S (dla noworodków). Maski dla dzieci i noworodków do podawania tlenu z drenem, pojedynczo pakowane, dł. drenu ok. 2 m - rozmiar M (dla dzieci) Maska tlenowa dla dorosłych. Maska wykonana z przeźroczystego nietoksycznehgo PVC, bez lateksu, z regulowaną blaszką na nos, gumką mocującą oraz drenem. Maska tlenowa do wysokich stężeń z rezerwuarem dla dorosłych. Maska wykonana z przeźroczystego nietoksycznehgo PVC, bez lateksu, z regulowaną blaszką na nos, gumką mocującą oraz drenem. Maska tlenowa dla dorosłych z nebulizatorem Maska wykonana z przeźroczystego nietoksycznehgo PVC, bez lateksu, z regulowaną blaszką na nos, gumką mocującą oraz drenem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość uzytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkładki anatomiczne do stosowania w przypadku lekkiego nietrzymania moczu lub krwawienia z dróg rodnych, z warstwą odprowadzajacą wilgoć, rozmiar dł. min. 30 cm x szer. min.10 cm, bez lateksu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda EKG dla dorosłych - śr. 55 mm z żelem stałym Elektroda EKG dla dzieci z żelem stałym Elektroda neutralna jednorazowego użytku, dzielona po obwodzie, powierzchnia 110 cm², wymiary ok. 122x174mm; podłoże wykonane z wodoodpornej, elastycznej pianki; skrzydełka zapobiegające przypadkowemu odklejeniu; klej w części brzeżnej i hydrożel w części przewodzącej przyjazne dla skóry; dla dzieci powyżej 5kg i dorosłych /opakowanie 100 szt. Papier rejestracyjny do aparatu EKG Ascard rozmiar 112mmx25m z nadrukiem Papier rejestracyjny do aparatu KTG HP/Philips 150x100x150. Papier rejestracyjny do drukarki USG Sony kompatybilny z UPP110S - o parametrach identycznych z oryginalnym papierem. Żel do USG poj. 500 ml Żel do EKG poj 500 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zatyczka do cewnika - uniwersalna, sterylna, pojedyńczo pakowana Zawieszka do worka na mocz, nie musi być jałowa, dwuramienna ze stabilnym uchwytem do ramy łóżka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kieliszki do leków 15 ml, jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedłużacze do pomp - białe. Długość od 1,5 m - 2,5 m Przedłużacze do pomp - bursztynowe, światłoczułe. Długość od 1,5 m - 2,5 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch foliowy przedni z folii PE- chroniący odzież wierzchnią przed zamoczeniem i zabrudzeniem. Rękawice foliowe uniwersalne gładkie z foli nieszeleszczącej a 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szpatułka drewniana jałowa, pakowana pojedynczo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik Foley - 8/10, op./10, Cewnik Foley - 12, op./10 Cewnik Foley - 16,op./10 Cewnik Foley - 18, op./10 Cewnik Foley - 20, op./10 Cewnik Nelaton 14, op./10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość uźytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Pakiet nr 34
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kranik trójdrożny z wyczuwalnym i optycznym indykatorem położenia otwarty/zamknięty. Wykonany z materiału niepękającego. Koreczek do kaniul z trzpieniem poniżej krawędzi korka, sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: Pakiet nr 35
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier krepowy miękki o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2, naprzemiennie pakowany MIX 300x300 mm 600x600 mm 450x450mm 500x500mm 750x750mm 1200x1500mm 900x900mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: Pakiet nr 36
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wziernik ginekologiczny, sterylny, jednorazowy, Cusco: rozmiar S rozmiar M rozmiar L
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: Pakiet nr 37
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowa pęseta anatomiczne, sterylne, jednorazowego użytku, pojedynczo pakowane o długości 12 - 13 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: Pakiet nr 38
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgłębnik żołądkowy z prowadnicą i linią kontrastującą w RTG, minimum 12/110 cm, wykonany z miękkiego poliuretanu z możliwością utrzymania do 30 dni. Zgłębnik wyposażony dodatkowo w boczne otwory minimalizujące możliwość zatkania. Zgłębnik żołądkowy z prowadnicą i linią kontrastującą w RTG, 14/110 cm, wykonany z miękkiego poliuretanu z możliwością utrzymania do 30 dni. Zgłębnik wyposażony dodatkowo w boczne otwory minimalizujące możliwość zatkania, z bocznym portem do podawania płynów, leków. Zestaw do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą, umożliwiający żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy żywieniowej. Zestaw do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą, grawitacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 39
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakłuwacze jednorazowe do uzyskiwania próbek krwi w różnych badaniach diagnostycznych, dla dzieci i dorosłych, dostępne w różnych rozmiarach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: Pakiet nr 40
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staza bezlateksowa na rolce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41 Nazwa: Pakiet nr 41
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny wężyk do pompy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu, wyposażony w trzy igły przebijające środki z kontrastem i NaCl, zabezpieczone kapturkami ochronnymi. Posiadający możliwość monitorowania ciśnienia w systemie wężyków, zawierający filtr cząsteczkowy oraz czujnik ciśnienia umożliwiający kontrolę natężenia przepływu i objętości. Bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP). Sterylny wężyk pacjenta stanowiący połączenie pomiędzy wężykiem pompy a pacjentem do automatycznego wstrzykiwacza o długości 250 cm, posiadający dwa zawory zwrotne, złącze luer lock, bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP)."
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42 Nazwa: Pakiet nr 42
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakręcane pojemniki o poj. 15 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie. Pojemniki wykonane z polistyrenu (PS) Zakręcane pojemniki o poj. 30 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie. Pojemniki wykonane z polistyrenu (PS) Zakręcane pojemniki o poj. 100 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie. Pojemniki zostały wykonane z polistyrenu (PS). Zakręcane pojemniki o poj. 200 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie. Pojemniki wykonane z polistyrenu (PS). Zamykane pojemniki o poj. 500 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie, wykonane z polipropylenu (PP) Zamykane pojemniki o poj. 1000 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie, wykonane z polipropylenu (PP) Zamykane pojemniki o poj. 2500 lub 3000 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie, wykonane z polipropylenu (PP) Zamykane pojemniki o poj. 5000 ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie, wykonane z polipropylenu (PP) Zamykane pojemniki o poj. 11 000ml chirurgiczne przeznaczone do bezpiecznego przechowywania i transportu materiałów tkankowych utrwalonych w 10% zbuforowanej formalinie, wykonane z polipropylenu (PP)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość uzytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43 Nazwa: Pakiet nr 43
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło papierowe na rolce 50 x 80 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44 Nazwa: Pakiet nr 44
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kołderka grzewcza na całe ciało pacjenta do urządzenia grzewczego Gymar.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 45 Nazwa: Pakiet nr 45
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe sterylne magazynki do staplera skórnego zawierające 35 zszywek, 1 opak. a 10 szt., kompatybilne z jednorazowym uchwytem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 46 Nazwa: Pakiet nr 46
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylna woda do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku ok. 340 - 500 ml, z adapterem do dozownika tlenu, z możliwością użycia do wyczerpania pojemności opakowania przez okres minimum 30 dni. Dostarczany tlen przepływa przez dwie komory (komorę boczną z otworami dyfuzyjnymi i komorę główną) co zapobiega osadzaniu się cząsteczek wody wewnątrz drenu tlenowego. Dźwiękowy alarm bezpieczeństwa uruchamiany przez ciśnieniową zastawkę upustową o czułości min. 282 cm H2O zapobiegający uszkodzeniu pojemnika przy przekroczeniu bezpiecznych wartości przepływu tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 47 Nazwa: Pakiet nr 47
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rampa trójdrożna do terapii infuzyjnej i monitorowania, z możliwością podłączenia kilku kroplówek do jednego dostępu. Odporna na ciśnienie do 2 bar, 100% odporna na działanie leków. Różne oznaczenie kolorami poszczególnych kraników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 48 Nazwa: Pakiet nr 48
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pudrowane osłonki na głowicę sondy USG z lateksu kałczuku naturalnego, pojedynczo pakowane w folię aluminiową, transparentne, bez zbiorniczka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 49 Nazwa: Pakiet nr 49
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do odsysania z pola operacyjnego z końcówką typu Yancauer umożliwiającą dopasowanie do każdego łącznika z kontrolą siły ssania. Dren antyzałamaniowy- długość minimum 2000 mm. Jałowy, bezlateksowy, pakowany pojedynczo, folia- papier. Średnica Ch- 24/25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 50 Nazwa: Pakiet nr 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik dwudrożny pooperacyjny typu DUOFORA - lateks pokryty hydrożelem, balon ożebrowany w celu równomiernego rozłożenia ucisku na lożę po gruczolaku stercza, dostępny w rozmiarze CH 18-22, pojemność balonu zależnie od bieżących potrzeb 30-50 ml lub 60-80 ml Cewnik trójdrożny pooperacyjny typu DUOFORA - lateks pokryty hydrożelem, balon ożebrowany w celu równomiernego rozłożenia ucisku na lożę po gruczolaku stercza, dostępny w rozmiarze CH 18-22, pojemność balonu ależnie od bieżących potrzeb 30-50 ml lub 60-80 ml Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów ze sterowalnym popychaczem zawierający: prostą prowadnicę pokrytą PTFE z wewnętrznym ruchomym elementem, cewnik moczowodowy podwójnie zagięty z plastikowym zamkiem, popychacz z funkcją zacisku, z połączeniem do cewnika plastikowym zamkiem Igła do biopsji kompatybilna z urządzeniem Magnum w rozmiarach Ga 14 x 20 cm oraz Ga 16 x 20 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 51 Nazwa: Pakiet nr 51
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do artroskopii. Skład zestawu: - 2 x serweta na stolik narzędziowy ok. 150 x 190 cm, wzmocnienie 75x190 cm - 1 x serweta na stolik Mayo ok. 80x142 cm wzmocnienie ok. 90x55cm - 1 x stokineta ok. 35x70 cm 2-warstwowa - 1 x taśma przylepna ok. 9 x 50 cm - 2 x ręcznik chłonny 20x30 cm - 1 x serweta do operacji kończyny 200x300 cm, z elastycznym, samouszczelniającym się otworem Ø 5 cm, wykonana z chłonnego laminatu 2-warstwowego na całej powierzchni (polipropylen, polietylen) bez zawartości pylących i łatwopalnych włókien celulozy i wiskozy ( współczynnik pylenia≤1,9 log10) o gramaturze 58g/m2 odpornego na przenikanie płynów ( > 200cm H2O ,odpornego na rozrywanie na sucho/mokro (>195kPa), odpornego na penetrację mikrobiologiczną na mokro- IB 6,0. Zestaw spełnia wymagania dla procedur wysokiego ryzyka wg normy EN 13795 pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portami do sterylizacji, posiada 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer lot, datę ważności oraz nazwę producenta. Sterylizacja tlenkiem etylenu. Zestawy pakowane zbiorczo w worek foliowy, następnie karton. Producent musi spełniać wymogi normy środowiskowej ISO 14001 potwierdzonej certyfikatem. Zestaw do operacji stawu biodrowego. Skład zestawu: - 1 x serweta na stolik narzędziowy min. 140x190 cm z foli PE ze wzmocnieniem chłonnym ok. 74x190 +/-1cm - 1 x serweta na stolik Mayo, ok.80x145 cm ze wzmocnieniem chłonnym 75x100cm +/-1cm - 5 x taśma przylepna, przeźroczysta 8x40 cm - 1 x osłona na kończyne 30x120cm 2-warstwowa, z warstwą chłonną od wewnętrznej strony - 1 x serweta dolna 190x190 cm, przylepna, długość przylepca 85 cm - 1 x serweta górna 300x220cm przylepna, długość przylepca 130 cm - 1 x serweta do operacji biodra 230x305 cm ze wzmocnieniem chłonnym 70x100 +/- 1cm cm , z wycięciem U 15x117 cm zaopatrzonym w taśmy lepne, które obejmują precyzyjnie zaokrąglenia wycięcia U jednocześnie umożliwiają trójstopniową aplikacje na pacjencie. Serwety okrywające pacjenta wykonane z laminatu 2-warstwowego (polipropylen, polietylen) o gramaturze 58g/m2 odpornego na penetracje płynów (>200 cmH2O, dodatkowo zaliczone testy odporności na przenikanie krwi syntetycznej ), odpornego na rozerwanie na mokro/sucho (min. 190 kPa) o niskim współczynniku pylenia (współczynnik pylenia≤1,9 log10). Obszar krytyczny wzmocniony (gramatura łączna 110g/cm²), odporny na rozerwanie na sucho i mokro (min. 280 kPa), odporny na rozciąganie sucho/mokro - wzdłużne min.150 N i poprzeczne min. 100 N . Dwucentymetrowa nieprzylepna końcówka przy paskach zabezpieczających taśmę lepną ułatwiającą mocowanie serwet na pacjencie, klej repozycjonowalny. Warstwa wzmocnienia w serwetach na stolik narzędziowy i Mayo zespolona z folią na całej powierzchni wzmocnienia bez zawartości celulozy lub wiskozy, Zestaw spełnia wymagania dla procedur wysokiego ryzyka wg normy EN 13795 pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portami do sterylizacji, posiada min. 3 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer lot, datę ważności oraz nazwę producenta. Sterylizacja tlenkiem etylenu. Zestawy pakowane zbiorczo w worek foliowy, następnie karton. Producent musi spełnić wymogi normy środowiskowej ISO 14001 potwierdzonej certyfikatem. Sterylny fartuch chirurgiczny wzmocniony włókniną. Sterylny Fartuch Chirurgiczny wykonany z włókniny SMMMS o gramaturze min. 41 g/m2, repelentnej dla alkoholi (min. 7 stopień), wzmocniony włókniną SMMMS na rękawach i na przodzie o gramaturze w miejscu wzmocnień 85 g/m2, łączenie rękawów wykonane metodą ultradźwiękową lub klejone w obszarze krytycznym, rękaw fartucha zakończony mankietem, fartuch po założeniu posiada widoczne oznaczenie stopnia barierowości, wskaźnik odporności na penetrację płynów powyżej 65 cm H2O poza obszarem wzmocnień i powyżej 86 cm H2O w obszarze krytycznym, odporność na penetrację mikrobiologiczną na mokro (Barrier Index) min. 5,5 na całej powierzchni, opakowanie zawierające min. 2 szt. ręczników chłonnych, posiadający min.2 etykiety samoprzylepne do archiwizacji danych, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, długość fartucha 170cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 52 Nazwa: Pakiet nr 52
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw trokarów jednorazowych składający się z: 1 szt. trokar z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 11 mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 11mm (bez konieczności używania redukcji). Ostrze w bezpiecznej osłonie (po uzbrojeniu trokara wysuwa się tylko raz i chowa po ustąpieniu oporu tkanek by następnie zostać zablokowane - minimalizacja ryzyka uszkodzenia narządów wewnętrznych). Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu. Produkt sterylny, jednorazowego użytku 1 szt. trokar laparoskopowy 5 mm z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 5 mm, z kaniulą karbowaną, zaworem insuflacyjnym. Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu. Ostrze w bezpiecznej osłonie (po uzbrojeniu trokara wysuwa się tylko raz i chowa po ustąpieniu oporu tkanek by następnie zostać zablokowane - minimalizacja ryzyka uszkodzenia narządów wewnętrznych). Produkt sterylny, jednorazowego użytku 1 szt. kaniula 11 mm karbowanej z trójstopniowym zaworem insuflacyjnym i wbudowaną uszczelką 5-11 mm 1 szt. Igła Veressa 120 mm z sygnałem dźwiękowym i wizualnym określającym wejście do jamy brzusznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 53 Nazwa: Pakiet nr 53
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat/łącznik do pobierania i przygotowywania leków z filtrem bakteryjnym 0,45 mikronów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 54 Nazwa: Pakiet nr 54
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do drenażu klatki piersiowej z podciśnieniem - trzykomorowy z możliwością powieszenia lub postawienia (przeźroczysty)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 55 Nazwa: Pakiet nr 55
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Golarka jednorazowa typu Gallant z karbowanym uchwytem, pojedyncze ostrze ze stali nierdzewnej pokrytej platyną oraz teflonem. Możliwość golenia na sucho i mokro.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wartość użytkowa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 56 Nazwa: Pakiet nr 56
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkład drukujący/opaski białe dla dorosłych, rozmiar 25mm x 279mm, zamknięcie na klej, (1 zestaw = 6 wkładów, 1 wkład = 200 opasek) do drukarki Zebra HC100.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 57 Nazwa: Pakiet nr 57
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik średniociśnieniowy do odsysania typu Bellows, poj 200-, wykonany z PCV, z zaworem jednokierunkowym chroniacym przed powrotem przed powrotem drenowanej krwi do pacjenta, z wewnętrzną sprężyną pozwalającą na równomierne rozprężenie , znacznikami objętości i drenem łaczącym , sterylny Pojemnik średniociśnieniowy do odsysania typu Bellows, poj 50ml-, wykonany z PCV, z nakrętką silikonową uszczelka do drenów Redon, sterylny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do pomocy przy opiece nad moimi rodzicami - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do pomocy przy opiece nad moimi rodzicami. Możliwość zamieszkania, lub praca dorywcza. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI