DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-07
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00366931
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b150ec2b-3e5b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018997/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace remontowe związane z przebudową instalacji tlenowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacji tlenowej (produktu medycznego) dla SPZZOZ w Sierpcu w związku z realizacją Umów nr 43/COVID-19/2022 na przyznanie w 2022 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana instalacji tlenowych na 3 oddziałach SPZZOZ
w Sierpcu w związku z Covid 19" oraz u m o w y nr 44/COVID-19/2022 na przyznanie w 2022 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja tlenowni SPZZOZ w Sierpcu w związku z Covid 19".
1. Dostawa i montaż systemu rurociągowego do gazów medycznych w formule zaprojektuj – wybuduj
2. W związku ze zbyt małymi przekrojami i złym stanem instalacji gazów medycznych należy zaprojektować i wykonać nową instalację gazów medycznych dla oddziałów szpitalnych wraz z końcowymi jednostkami końcowymi :
a) Oddział Rehabilitacyjny
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi ściennymi punktami poboru gazów medycznych we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
b) Oddział Neonatologiczny
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi ściennymi punktami poboru gazów medycznych we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
c) Oddział Chirurgii Ogólnej
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi łóżkowymi panelami gazowymi we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
d) Tranzyt - Piwnica - Tlenownia
Zwiększenie przesyłu tlenu poprzez wymianę instalacji tlenowej z budynku Tlenowni do poszczególnych oddziałów na poziomie piwnicy
e) Monitoring
Instalację tlenową należy podpiąć pod istniejący monitoring gazów medycznych Medimout
3. Wszystkie prace należy wykonywać podtynkowo , po wykonaniu instalacji i wszystkich próbach należy doprowadzić pomieszczenia do stanu poprzedniego
W związku z tym, że instalacja gazów medycznych to wyrób medycznych do ich projektowania i wykonania niezbędna jest aby firma wykonująca posiadała odpowiednie uprawnienia tzn. Certyfikat WE zgodny z 93/42/EWG w zakresie systemu rurociągowego do gazów medycznych i próżni oraz Certyfikat PN-EN ISO 13485:2016-04
4. Przedmiot zamówienia - obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) Zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy).
b) Uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
c) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości.
d) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
4.1. Wszelkie prace budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą się odbywać na terenie obiektu służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac.
Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenie miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą w użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów.
Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracy i funkcjonowania Zamawiającego.
Uchybienia w w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia i uwzględniania ich w wycenie w terminie wykonania robót. Podczas wizji lokalnej zamawiający udostępni dokumentacje techniczną pomieszczeń będących przedmiotem adaptacji jak również przedstawi swoje oczekiwania co do końcowego efektu prac.
Parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany produkt jakichkolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Oferowane przez dostawcę instalacje tlenowe (produkt medyczny) muszą być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenia lub powiadomienia, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
zamawiający wymaga
- Posiadania certyfikatu Certyfikat WE zgodny z 93/42/EWG w zakresie systemu rurociągowego do gazów medycznych i próżni oraz Certyfikat PN-EN ISO 13485:2016-04
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na dostawie i montażu systemu rurociągowego do gazów medycznych w formule zaprojektuj i wybuduj o wartości nie mniejszej 1 450 000,00 zł brutto . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi Wykaz prac wraz z dowodami np. referencję
Posiadają potwierdzenie udziału w wizji lokalnej.
BRAK UDZIAŁU W WIZJI LOKALNEJ BĘDZIE SKUTKOWAĆ ODRZUCENIEM ZŁOŻONEJ W POSTĘPOWANIU OFERTY

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach:
a. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
d) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na realizację zamówienia pochodzą z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego i Beneficjent będzie z nich rozliczany na zasadach przewidzianych w umowie dofinansowania.
Nie przestrzeganie przez Wykonawcę zapisów umowy, lub działania z nią sprzeczne będą skutkować brakiem akceptacji wypłaty środków z Funduszu, czego konsekwencją będzie brak wypłaty wynagrodzenia i rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy.
Z powyższych powodów Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci w domu - Komorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci w domu. 2 osoby pod jednym adresem - do zrobienia pedicure i manicure u jednej osoby a u drugiej pedicure. Nowa Wieś/Komorów. Godziny po 17. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI