Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadziejów
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-22
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00457314
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6099ce-4c8b-4001-bad8-eeb4940c1ba6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/968032

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968032

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl /pn/szpitalradziejow . W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
2) jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl - składa Ofertę bez zakładania .
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet
Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx,
.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, .rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”.
7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem osobistym lub zaufanym.
8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub zaufanym.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż został poinformowany o tym, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osób fizycznych jest Samo-dzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicy Szpitalnej 3.
2) inspektorem ochrony danych osobowych Sylwia Bojanowska-Dekert kontakt: tel.
515 291 178 ; e-mail: iod@szpitalradziejow.pl
3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związa-nym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r., poz. 1605,
ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym
postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem usta-wowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzie-lenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomaty-zowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8) osoby fizyczne, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarza-nia własnych danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobom fizycznym, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym po-stępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - BARK): KANIULA PLASTIKOWA
- sterylna
- do rekonstrukcji stożka rotatorów lub szycia obrąbka panewki stawu barkowego
- typ Twist-In

" "φ 6 mm
długość 70 mm

φ 6 mm
długość 90 mm

φ 7 mm
długość 70 mm

φ 8,25mm
długość 70 mm

φ 8,25mm
długość 90 mm
" "op.
(1 sztuka)" 80
1.2* "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESACYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 30% (+/- 3%) długości śruby
" "φ 2,5mm
długość 8 mm - 34 mm

φ 3,0 mm
długość 10 mm - 36 mm" "op.
(1 sztuka)" 160
1.3* "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESACYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 18 mm ( dla śrub 30 - 120 mm) lub 28 mm (dla śrób 60 - 120 mm)
" "φ 4,3 mm
długość 14 mm - 50 mm
(skok co 2 mm)

φ 4,3 mm
długość 55 mm - 80 mm
(skok co 5 mm)

φ 6,5 mm
długość 30 mm - 120 mm
(skok co 5 mm)
" "op.
(1 sztuka)" 160

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - WIĄZADŁO KRZYŻOWE): SYSTEM G-LOK
- sterylny
- system do stabilizacji podtrzymującej tkanki miękkiej na kości przy naprawie naturalnego więzadła lub zerwania ścięgna bądź jako pomoc w rekonstrukcyjnych zabiegach chirurgicznych
- mocowanie udowe

skład systemu:
- implant w postaci podłużnej metalowej płytki bez pętli umożliwiający zawieszenie przeszczepu bezpośrednio na płytce w przypadku krótkiego kanału w kości udowej
- implant na giętkim podajniku zaopatrzony dodatkowo w nić służącą do przeciągnięcia i obrócenia implantu w kanale udowym
- drut prowadzący jednorazowy, dwukolorowy
- instrumentarium wyposażone w rozwiertaki elastyczne
" "płytka
13 mm x 4 mm

bez pętli" "op.
(1 sztuka)" 10
2.2 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - WIĄZADŁO KRZYŻOWE): SYSTEM G-LOK
- sterylny
- metalowa płytka wydłużona o 5 mm stanowiąca nakładkę na płytkę podstawową (13 mm x 4 mm)
" "płytka XL (wydłużona)
18 mm x 4 mm
" "op.
(1 sztuka)" 10
2.3 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - WIĄZADŁO KRZYŻOWE): SYSTEM G-LOK
- sterylny
- system do stabilizacji podtrzymującej tkanki miękkiej na kości przy naprawie naturalnego więzadła lub zerwania ścięgna bądź jako pomoc w rekonstrukcyjnych zabiegach chirurgicznych
- mocowanie udowe

skład systemu:
- implant w postaci podłużnej metalowej płytki trwale bezwęzłowo związanej z pętlą plecioną wykonaną z polietylenu (UHMWPE) o wysokiej wytrzymałości na zerwanie
- implant na giętkim podajniku zaopatrzony dodatkowo w nić służącą do przeciągnięcia i obrócenia implantu w kanale udowym
- drut prowadzący jednorazowy, dwukolorowy
- instrumentarium wyposażone w rozwiertaki elastyczne
" "płytka
13 mm x 4 mm

pętla
o długości
od 15mm do 50 mm
(skok co 5 mm)" "op.
(1 sztuka)" 20
2.4 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - ŁĄKOTKA): SYSTEM AIR+
- sterylny
- system do szycia łąkotki typu ALL-INSIDE
- zbudowany: z przezroczystej rękojeści, elastycznej igły i czarnego suwaka (służącego do wypuszczania implantów na zewnątrz urządzenia - implanty ułożone liniowo, wypuszczane poprzez przesunięcie suwaka w przód)
- wyposażony w dwa profilowane implanty wykonane z PEEK do przytrzymywania szwów
- implanty wstępnie związane niebieskim szwem z polietylenu o ultrawysokiej masie cząsteczkowej 2-0
- urządzenie wyposażone w ogranicznik głębokości penetracji z zakresem 12 mm - 24mm (standardowe ustawienie 20 mm)
- regulacja głębokości uzyskiwana poprzez biały suwak
- urządzenie dostępne z igłą wygięta z możliwością dodatkowego wyginania igły
" "igła wygięta w dół
pod kątem 9°" "op.
(1 sztuka)" 20
2.5 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - ŁĄKOTKA): SYSTEM AIR+
- wymagania jak dla rozmiaru z igłą wygiętą w dół po kątem 9°
" "igła wygięta do góry
pod kątem 15°" "op.
(1 sztuka)" 20
2.6 "ORTOPEDIA (PALUCH KOŚLAWY): OSTRZA DO MIKROPIŁY OSCYLACYJNEJ
- sterylne, jednorazowe
- pakowane pojedynczo
- precyzyjne cienkie lub agresywne
- kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego nasadką piły oscylacyjnej
" do wyboru przez Zamawiającego z katalogu producenta "op.
(1 sztuka)" 40
2.7 "ORTOPEDIA (OSTEOTOMIA KOŚCI PISZCZELOWEJ): OSTRZA DO PIŁY OSCYLACYJNEJ
- sterylne, jednorazowe
- pakowane pojedynczo
- kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego piłą oscylacyjną
" do wyboru przez Zamawiającego z katalogu producenta "op.
(1 sztuka)" 40

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - BARK): KANIULA PLASTIKOWA
- sterylna
- typ Twist-In

" "średnica 7 mm
długość 7 cm" "op.
(1 sztuka)" 80
3.2 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - BARK): KANIULA PLASTIKOWA
- sterylna
- typ Twist-In

" "średnica 8 mm
długość 7 cm" "op.
(1 sztuka)" 80
3.3 "ORTOPEDIA: KOTWICA BEZWĘZŁOWO-WĘZŁOWA (PEEK)
- sterylna
- zamknięte oczko na końcu
- załadowana supermocną nicią ortopedyczną UHMWPE #2
- kaniulowana w środku
- posiada otwory na jej bokach w celu szybszego i łatwiejszego przerostu tkanką kostną
- rękojeść pozwalająca na zaknagowanie nici lub taśm podczas wkręcania kotwicy
" "3,50 mm
4,75 mm
5,50 mm

z zamkniętym oczkiem na końcu" "op.
(1 sztuka)" 10
3.4 "ORTOPEDIA: KOTWICA BEZWĘZŁOWO-WĘZŁOWA (PEEK)
- sterylna
- z otwartym widelcem na końcu
- dedykowanado tenodezy bliższej bicepsa
- załadowana supermocną nicią ortopedyczną UHMWPE #2
- kaniulowana w środku
- posiada otwory na jej bokach w celu szybszego i łatwiejszego przerostu tkanką kostną
- rękojeść pozwalająca na zaknagowanie nici lub taśm podczas wkręcania kotwicy
" "7 mm
8 mm
9 mm

z otwartym widelcem na końcu" "op.
(1 sztuka)" 10
3.5 "ORTOPEDIA: KOTWICA WĘZŁOWA, WKRĘCANA (PEEK)
- sterylna
- w kształcie atraumatycznego gwintu
- gwint na całej jej długości
- załadowana 2 szt. nici UHMWPE #2 o długości 950 mm
" "φ 4,5 mm
długość 14 mm

φ 5,5 mm
długość 14,5 mm" "op.
(1 sztuka)" 10
3.6 "ORTOPEDIA: KOTWICA BEZWĘZŁOWA, WBIJANA (PEEK)
- sterylna
- na końcu kotwicy oczko do zakotwiczenia nici lub taśmy
- pozwala na implantacje nici, taśmy lub tkanek w loży kostnej z pełną kontrolą napięcia i nie zmieniając tego napięcia podczas wbijania kotwicy
" "φ 3 mm
długość 15,5 mm" "op.
(1 sztuka)" 2
3.7 "ORTOPEDIA: KOTWICA WĘZŁOWA, WKRĘCANA (TYTAN)
- sterylna
- w kształcie atraumatycznego gwintu
- umieszczona na jednorazowym podajniku
- dedykowana do obrąbka
- ostry, niegwintowany początek kotwicy (implantacja bez konieczności dodatkowego nawiercenia)
- oczko na końcu kotwicy poza częścią gwintowaną
- załadowana nićmi UHMWPE #2 o długości 950 mm
" "φ 2,0 mm
długość 7 mm

φ 2,8 mm
długość 11,5 mm
(wersja z igłą oraz bez igły)" "op.
(1 sztuka)" 10
3.8 "ORTOPEDIA: KOTWICA WĘZŁOWA, WKRĘCANA (TYTAN)
- sterylna
- umieszczona na jednorazowym podajniku
- ostry początek kotwicy (implantacja bez konieczności dodatkowego nawiercenia)
- w kształcie pełnego spiralnego gwintu zwężającemu się ku szczytowi kotwicy
- oczko na końcu kotwicy
- załadowana supermocną podwójną nicią UHMWPE #2
" φ 5,6 mm "op.
(1 sztuka)" 40
3.9 "ORTOPEDIA: KOTWICA WĘZŁOWA, WKRĘCANA (TYTAN)
- sterylna
- umieszczona na jednorazowym podajniku
- dedykowana do stożka
- ostry, niegwintowany początek kotwicy (implantacja bez konieczności dodatkowego nawiercenia)
- w kształcie podwójnego gwintu o dwóch wysokościach i o różnym skoku celem jak najmocniejszej implantacji
- dwa niezależne oczka na końcu kotwicy poza częścią gwintowaną
- załadowana dwoma super mocnymi nićmi UHMWPE #2 o długości 950 mm
" "φ 3,6 mm
długość 13,5 mm

φ 5,4 mm
długość 16 mm
" "op.
(1 sztuka)" 40
3.10 "ORTOPEDIA: KOTWICA WĘZŁOWA, WKRĘCANA (TYTAN) - Z IGŁAMI
- sterylna
- umieszczona na jednorazowym podajniku
- dedykowana do stożka
- ostry, niegwintowany początek kotwicy (implantacja bez konieczności dodatkowego nawiercenia)
- w kształcie podwójnego gwintu o dwóch wysokościach i o różnym skoku celem jak najmocniejszej implantacji
- dwa niezależne oczka na końcu kotwicy poza częścią gwintowaną
- załadowana dwoma super mocnymi nićmi UHMWPE #2 o długości 950 mm
" "Z IGŁAMI
φ 3,6 mm
długość 13,5 mm

φ 5,4 mm
długość 16 mm
" "op.
(1 sztuka)" 30
3.11 "ORTOPEDIA: KOTWICA SZMATKOWA
- sterylna
- z miękkiego materiału
- umieszczona na jednorazowym podajniku
- podajnik zakończony ostrymi nabijakami w kształcie litery Y, wykonany z bardzo wytrzymałej stali nierdzewnej
- znaczniki laserowe poprawnej implantacji umieszczone na podajniku
- załadowana dwoma super mocnymi nićmi UHMWPE #2 o długości 950 mm
" "φ 1,3 mm
(3,5 mm po implementacji)
długość 14 mm

φ 1,8 mm
(4,0mm po implementacji)
długość 16 mm

φ 2,8 mm
(4,5mm po implementacji)
długość 18 mm" "op.
(1 sztuka)" 10
3.12 "ORTOPEDIA: NIĆ ORTOPEDYCZNA (CHIRURGICZNA)
- sterylna
- niewchłanialna
- z polietylenu o ultra wysokiej masie cząsteczkowej (UHMWPE)

" "długość
950 mm

2-0
(biała i niebieska)

0
(biała i niebieska)

2
(biała, biało-niebieska, niebieska)

5
(biała, biało-niebieska)
" "op.
(5 sztuk)" 50
3.13 "ORTOPEDIA: TAŚMA ORTOPEDYCZNA (CHIRURGICZNA)
- sterylna
- niewchłanialna
- do augumentacji i szycia stożka rotatorów, niestabilności stawu barkowo- obojczykowego
- z ultra mocnego materiału szewnego
- w części środkowej płaska a końce w postaci okrągłych nici

" "długość
750 mm

szerokość
2,0 mm
(biała, biało-niebieska)

4,0 mm
(biała, biało-niebieska)" "op.
(5 sztuk)" 20
3.14 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - ŁĄKOTKA): ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTKI METODĄ ALL-INSIDE
- sterylny
- system do szycia łąkotki typu ALL-INSIDE
- skład: dwa implanty z materiału PEEK połączone ze sobą mocną niewchłanialną nicią UHMWPE #2-0
z zawiązanym samozaciskowym węzłem
- implant z możliwością obsługi jednorącz
- igła wprowadzająca o średnicy 1,35 mm
- aktywne pozycjonowanie implantów za pomocą spustu dostępnego w zakresie 360° niezależnie od ułożenia
podajnika, z dźwiękowym potwierdzeniem implantacji
- igła z podziałką posiada regulowany ogranicznik w postaci obrotowej kaniuli z ograniczeniami głębokości
wkłucia w zakresie 12 mm - 18 mm (co 2 mm), zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę
- igła wprowadzająca półotwarta z rzędowo załadowanymi implantami, zakończona laserową podziałką
- w trakcie dociągania węzła po implantacji, węzeł przesuwa się w kierunku drugiego implantu

" "igła wygięta do góry
pod kątem 20°

igła wygięta w dół
pod kątem 20°

prosty 0°" "op.
(1 sztuka)" 80
3.15 "ORTOPEDIA: PÓŁOTWARTA KANIULA
- wielorazowa
" "op.
(1 sztuka)" 2
3.16 "ORTOPEDIA: POPYCHACZ I OBCINAK
- wielorazowy
" "op.
(1 sztuka)" 2
3.17 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): IMPLANT REGULOWANY DO REKONSTRUKCJI WIĘZADEŁ ACL/PCL
- sterylny
- w postaci tytanowego guzika z zaokrąglonymi bokami o wymiarach 12 cm x 4 mm x 1,5 mm, stale połączony
z pętlą z nici niewchłanialnej o długości 65 mm, pozwalającą na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym lub
piszczelowym
- tytanowy guzik posiada 4 otwory
- dociągana pętla w postaci potrójnej pętli #6
- skracanie pętli poprzez naprzemienne ciągnięcie za nici od zewnątrz stawu z pełną kontrolą wciągnięcia
przeszczepu lub jednoczesne ciągnięcie za obie nitki
- implant posiada dwie dodatkowe mocne nici #6 i #4 w celu przeciągnięcia i odwrócenia guzika na kości korowej
" "12 mm x 4 mm x 1,5 mm

pętla o długości 65 mm" "op.
(1 sztuka)" 30
3.18 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): IMPLANT DO REKONSTRUKCJI WIĘZADEŁ ACL/PCL
- sterylny
- w postaci tytanowego guzika z zaokrąglonymi bokami o wymiarach 12 cm x 4 mm x 1,5 mm, stale połączony
z pętlą z nici niewchłanialnej o długości od 10 mm do 45mm (co 5 mm) oraz 12 mm
- pętla wykonana z materiału UHWPE o średnicy 2 mm
- implant posiada dwie dodatkowe mocne nici #6 i #4 w celu przeciągnięcia i odwrócenia guzika na kości korowej
" "12 mm x 4 mm x 1,5 mm

10 mm
12 mm
15 mm - 45 mm
(co 5 mm) " "op.
(1 sztuka)" 40
3.19 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): ŚRUBA INTERFERENCYJNA DO REKONSTRUKCJI ACL/PCL
- sterylna
- wykonana z materiału PEEK
- kaniulowana na całej długości a gniazdo śrubokręta znajduje się na prawie całej długości śruby
- gwint atraumatyczny na całej długości a kształt śrub zwęża się ku jej szczytowi
- śruby o długościach 17 mm i 23 mm mogą być wykorzystane w technice blokowania przeszczepu z użyciem
dedykowanego płaszcza" "6 mm x 17 mm

6,5 mm x 23 mm
7 mm x 23 mm
8 mm x 23 mm
9 mm x 23 mm
10 mm x 23 mm

7 mm x 28 mm
7,5 mm x 28 mm
8,5 mm x 28 mm
9,5 mm x 28 mm
10,5 mm x 28 mm
" "op.
(1 sztuka)" 80
3.20 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): ŚRUBA INTERFERENCYJNA DO REKONSTRUKCJI ACL/PCL (ABSORBCYJNA)
- sterylna
- wykonana z materiału biokompozyt 75% PLDLLA + 25% BCP (20% HA + 80% β-TCP)
- przewidywany okres absorbcji śruby około 48 miesięcy
- w kształcie wrzecionowatym
- kaniulowana na całej długości
- 5 ramienne gniazdo wewnątrz śruby
- śruba o długości 20 mm posiada powiększony czubek w celu większego kontaktu śruby z przeszczepem
- główka śruby w kształcie pół główki
" "op.
(1 sztuka)" 20
3.21 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): DRUT CELOWNICZY DO ŚRÓB INTERFERENCYJNYCH
- sterylny
- wykonany z nitinolu
" "op.
(1 sztuka)" 100
3.22 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - KOLANO): DRUT WIERCĄCY DO REKONSTRUKCJI ACL/PCL
- wielorazowy
" 2,3 mm x 381 mm "op.
(1 sztuka)" 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 "ORTOPEDIA (STAW SKOKOWY): SYSTEM BEZWĘZŁOWY DO STABILIZACJI WIĘZOZROSTU STRZAŁKOWO-PISZCZELOWEGO
- sterylny

skład zestwu:
- guzik wykonany z tytanu o średnicy 6,35 mm
- ostro zakończona z jednej strony płytka tytanowa, połączona z samozaciskową, bezwęzłową i regulowaną
pętlą polietylenową; płytka z wystającym pierścieniem ograniczającym jej przemieszczanie względem kanału
- nić prowadząca implant
" --- "op.
(1 komplet)" 20
4.2 "ORTOPEDIA (BARK): SYSTEM BEZWĘZŁOWY DO STABILIZACJI WIĘZOZROSTU BARKOWO-OBOJCZYKOWEGO
- sterylny

skład zestwu:
- guzik wykonany z tytanu o średnicy 10 mm
- ostro zakończona z jednej strony płytka tytanowa, połączona z samozaciskową, bezwęzłową i regulowaną
pętlą polietylenową; płytka z wystającym pierścieniem ograniczającym jej przemieszczanie względem kanału
- nić prowadząca implant
" --- "op.
(1 komplet)" 15
4.3 "ORTOPEDIA: WIERTŁO
- sterylne
" 4,5 mm "op.
(1 szt.)" 15
4.4 "ORTOPEDIA: NIĆ ORTOPEDYCZNA (CHIRURGICZNA)
- sterylna
- niewchłanialna
- z polietylenu o ultra wysokiej masie cząsteczkowej (UHMWPE)

" "4-0
niebieska
igła tapered T-1

3-0
niebieska
igła tapered T-2

2
biała
igła tapered HC-5

2
niebieska
igła tapered HC-5

2
niebieska
igła cutting KHC-5
" "op.
(12 sztuk)" 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY (KOŚĆ PISZCZELOWA)
- sterylny
- przekrój okrągły
- kanały na długości części trzonowej gwoździa (zmniejszające ciśnienie śródszpikowe)
- w części proksymalnej gwoździa: 2 otwory ryglujące, w tym jeden kompresyjny
- w części dystalnej gwoździa: 3 otwory ryglujące, w tym jeden dynamiczny
- dołączone: kaniulowane śruby zaślepiające pozwalające na wydłużenie gwoździa w zakresie 0 mm - 30 mm (stopniowane co 5 mm), śruba kompresyjna
" "Ø
8 mm - 12 mm

długość
180 mm - 400 mm" "op.
(1 sztuka)" 5
5.2 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - REKONSTRUKCYJNY (KOŚĆ PISZCZELOWA)
- sterylny
- wielopłaszczyznowy, uniwersalny do lewej i prawej kończyny
- przekrój okrągły
- kanały na długości części trzonowej gwoździa (zmniejszające ciśnienie śródszpikowe)
- w całości pokryty celownikiem dystalnym
- w części proksymalnej gwoździa kąt wygięcia 10 stopni
- w części dystalnej gwoździa kąt wygięcia 4 stopni
- długość w części proksymalnej (do zgięcia) do 55 mm
- blokowanie części bliższej z jednego celownika
- blokowany wkrętami Ø 4,5mm i Ø 5 mm
- w części bliższej: cztery otwory blokowane w trzech płaszczyznach (w tym dwa otwory gwintowane)
- w części dalszej: możliwość wielopłaszczyznowego blokowania
- dołączone: kaniulowane śruby zaślepiające pozwalające na wydłużenie gwoździa w zakresie 0 mm - 30 mm (stopniowane co 5 mm), śruba kompresyjna
" "Ø
8 mm - 12 mm

długość
180 mm - 400 mm" "op.
(1 sztuka)" 5
5.3 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - UNIWERSALNY (KOŚĆ UDOWA)
- sterylny
- do leczenia złamań - używany przy metodzie kompresyjnej, rekonstrukcyjnej oraz wstecznej
- wprowadzany metodą ante i retrograde
- pokryty celownikiem dystalnym
- w części proksymalnej gwoździa: min. 6 otworów w tym 2 rekonstrukcyjne, 2 do blokowania wstecznego i 2 do blokowania statycznego i kompresyjnego
- w części dystalnej gwoździa: min. 3 otwory w co najmniej 2 płaszczyznach ( w tym co najmniej 1 dynamiczny)
- przy metodzie rekonstrukcyjnej blokowany w części bliższej 2 wkrętami samogwintującymi o średnicy Ø 6,5mm i długości 65 mm - 125 mm
- przy metodzie kompresyjnej blokowany w części bliższej w zależności od typu złamania wkrętami o średnicy Ø 4,5 mm oraz dodatkowo wkrętami o średnicy Ø 6,5 mm
- przy metodzie wstecznej blokowany w części bliższej w zależności od typu złamania 2 wkrętami lub zestawem blokującym o średnicy Ø 6,5 mm
- w części dalszej blokowany wkrętami o średnicy Ø 4,5mm
- dołączone: kaniulowane śruby zaślepiające pozwalające na wydłużenie gwoździa w zakresie 0 mm - 30 mm (stopniowane co 5 mm), śruba kompresyjna
" "Ø
9 mm - 12 mm
(co 1 mm)

długość
200 mm - 500 mm

lewy i prawy" "op.
(1 sztuka)" 5
5.4 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - KRÓTKI, TYP GAMMA (KOŚĆ UDOWA, CZĘŚĆ BLIŻSZA)
- sterylny
- do leczenia złamań
- średnica w części proksymalnej maksymalnie 16 mm z 6 stopniową antetorsją
- pokryty celownikiem
- w części proksymalnej blokowany śrubą szyjkową teleskopową Ø 11mm (długość 70 mm - 125 mm) ze śrubą kompresyjną M4
- śruba zaślepiająca i śruba kompensacyjna wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śrub z wkrętaka
- możliwość wyboru gwoździa z opcjonalnym blokowaniem w części bliższej pinem antyrotacyjnym Ø 4 mm (długość 65 mm - 125 mm) oraz z opcjonalnym blokowaniem wkrętem derotacyjnym trzonowym Ø 6,5 mm (długość 65 mm -125 mm)
- w części dystalnej gwoździa: 2 otwory statyczne i jeden dynamiczny pod wkręty blokujące o średnicy 4,5 mm
" "Ø
10 mm - 12 mm

długość
220 mm - 280 mm
(opcjonalnie
180 mm - 210 mm)

kąt szyjkowo – trzonowy 125°, 130°, 135°

uniwersalny
(lewy i prawy)" "op.
(1 sztuka)" 5
5.5 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - DŁUGI, TYP GAMMA (KOŚĆ UDOWA, CZĘŚĆ BLIŻSZA)
- sterylny
- do leczenia złamań
- średnica w części proksymalnej maksymalnie 16 mm z 6 stopniową antetorsją
- pokryty celownikiem dystalnym do długości 420 mm
- w części proksymalnej blokowany śrubą szyjkową teleskopową Ø 11 mm (długość 70 mm - 125 mm) ze śrubą kompresyjną M4
- śruba zaślepiająca i śruba kompensacyjna wyposażona w system zabezpieczający przed spadaniem śrub z wkrętaka
- możliwość wyboru gwoździa z opcjonalnym blokowaniem w części bliższej pinem antyrotacyjnym Ø 4 mm (długość 65 mm - 125 mm) oraz z opcjonalnym blokowaniem wkrętem derotacyjnym trzonowym Ø 6,5 mm (długość 65 mm -125 mm)
- w części dystalnej gwoździa: 2 otwory statyczne i jeden dynamiczny pod wkręty blokujące o średnicy 4,5 mm
" "Ø
10 mm - 12 mm

długość
340 mm - 440 mm

kąt szyjkowo – trzonowy 125°, 130°, 135°

lewy i prawy" "op.
(1 sztuka)" 5
5.6 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ BLOKOWANY - PROKSUMALNY (KOŚĆ UDOWA, CZĘŚĆ BLIŻSZA)
- sterylny
- do leczenia złamań
- w części proksymalnej blokowany śrubą szyjkową teleskopową Ø 10 mm (długość 70 mm - 120 mm) oraz opcjonalnie dwoma wkrętami trzonowymi o średnicy 6 mm (długość 40 mm - 140 mm)
- w części dystalnej blokowany wkrętem o średnicy 5 mm
" "Ø
9 mm - 14 mm

długość
170 mm - 230 mm

kąt szyjkowo – trzonowy 125°, 130°
" "op.
(1 sztuka)" 5
5.7 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - WIELOPŁASZCZYZNOWY, REKONSTRUKCYJNY (KOŚĆ RAMIENNA)
- sterylny
- prosty
- w części proksymalnej 4 otwory gwintowane na wkręty blokujące zapewniające wielopłaszczyznową stabilizację
w otworach tych możliwość zastosowania zarówno śrub o średnicy 4,5 mm i 5,0 mm
- w części dystalnej w wersji krótkiej posiadający 2 otwory (w tym jeden dynamiczny) natomiast w wersji długiej
posiadający 4 otwory ryglujące (w tym jeden dynamiczny) zapewniające dwupłaszczyznową stabilizację
- w części dystalnej dla gwoździ o średnicy 6 mm - 7 mm - wkręty blokujące 3,5 mm, a dla gwoździ o średnicy 8 mm - 9 mm otwory pod wkręty blokujące 4,5mm
- dołączone: kaniulowane śruby zaślepiające pozwalające na wydłużenie gwoździa w zakresie 0 mm - 30 mm (stopniowane co 5 mm)" "Ø
6 mm - 9 mm
(wersja lita)
7 mm - 8 mm
(wersja kaniulowana)

długość
150 mm (wersja krótka)
220 mm (wersja długa)
250 mm (wersja długa)

lewy i prawy
" "op.
(1 sztuka)" 5
5.8 "ORTOPEDIA: GWÓŹDŹ ŚRÓDSZPIKOWY BLOKOWANY - ELASTYCZNY (KOŃCZYNY DŁUGIE)
- sterylny
- tytanowy
- do zespoleń kończyn długich
- zakończenie gwoździa spłaszczone i zaokrąglone, wygięte w kształcie kija hokejowego umożliwiające bezpieczne wprowadzenie gwoździa do kanału śródszpikowego
- oznaczony kolorystycznie
- widoczny znacznik laserowy na gwoździu ułatwiający określenie pozycji zagiętej części gwoździa.
- możliwość blokowania za pomocą zaślepek: mała zaślepka dla gwoździ o średnicy 1,5 mm - 2,5 mm i duża dla gwoździ o średnicy 3,0 mm - 4,0 mm" "Ø
1,5 mm

długość
300 mm

Ø
2,0 mm - 4,0 mm
(co 0,5 mm)

długość
440 mm
" "op.
(1 sztuka)" 5
5.9 "ORTOPEDIA: ZAŚLEPKA DO GWOŹDZIA ELASTYCZNEGO
- sterylna
" "op.
(1 sztuka)" 60
5.10 "ORTOPEDIA: WKRĘT BLOKUJĄCY SAMOGWINTUJĄCY DO GWOŹDZIA ŚRÓDSZPIKOWEGO
- sterylny
" "Ø
4,5 mm

długość
26 mm - 100 mm
" "op.
(1 sztuka)" 100
5.11 "ORTOPEDIA: WKRĘT BLOKUJĄCY SAMOGWINTUJĄCY
- sterylny
" "Ø
5,0 mm

długość
22 mm - 115 mm
" "op.
(1 sztuka)" 50
5.12 "ORTOPEDIA: WKRĘT BLOKUJĄCY TRZONOWY DO GWOŹDZIA REKONSTRUKCYJNEGO
- sterylny
" "Ø
6,5 mm

długość
65 mm - 125 mm
" "op.
(1 sztuka)" 30
5.13 "ORTOPEDIA: WKRĘT BLOKUJĄCY SAMOGWINTUJĄCY DO GWOŹDZIA WIELOPŁASZCZYZNOWEGO
- sterylny
" "Ø
5,0 mm

długość
26 mm - 60 mm
" "op.
(1 sztuka)" 50
5.14 "ORTOPEDIA: WKRĘT BLOKUJĄCY SAMOGWINTUJĄCY DO GWOŹDZIA ŚRÓDSZPIKOWEGO
- sterylny
" "Ø
3,5 mm

długość
10 mm - 34 mm
" "op.
(1 sztuka)" 100
5.15 "ORTOPEDIA: ZESPOŁY BLOKUJĄCE
- sterylne
" "Ø
6,5 mm

długość w zakresie
50 mm - 60 mm
60 mm - 75 mm
70 mm - 85 mm
80 mm - 95 mm
90 mm - 105 mm
" "op.
(1 sztuka)" 20
5.16 "ORTOPEDIA: ŚRUBA SZYJKOWA TELESKOPOWA KOMPLETNA ZE ŚRUBĄ KOMPRESACYJNĄ M4
- sterylna
" "Ø
11 mm

długość
70 mm - 125 mm
" "op.
(1 sztuka)" 25
5.17 "ORTOPEDIA: ŚRUBA SZYJKOWA KOMPLETNA
- sterylna
" "Ø
11 mm

długość
70 mm - 125 mm
" "op.
(1 sztuka)" 25
5.18 "ORTOPEDIA: ŚRUBA SZYJKOWA DO GWOŹDZIA PROKSYMALNEGO
- sterylna
" "Ø
10 mm
Ø
11 mm

długość
70 mm - 120 mm
" "op.
(1 sztuka)" 25
5.19 "ORTOPEDIA: PIN DEROTACYJNY
- sterylny" "Ø
4 mm

długość
65 mm - 125 mm
" "op.
(1 sztuka)" 50
5.20 "ORTOPEDIA: PIN DEROTACYJNY TRZONOWY
- sterylny" "Ø
6,5 mm

długość
65 mm - 125 mm
" "op.
(1 sztuka)" 50
5.21 "ORTOPEDIA: WKRĘT TRZONOWY DO GWOŹDZIA PROKSYMALNEGO
- sterylny" "Ø
6,0 mm

długość
40 mm - 140 mm
" "op.
(1 sztuka)" 30
5.22 "ORTOPEDIA: WKRĘT KOSTNY - INTERFERENCYJNY (KOLANO)
- sterylny
- tytanowy
- kaniulacja śruby dla drutu prowadzącego o średnicy 1,2 mm - 2,0 mm
- gniazdo sześciokątne 2,5 mm - 3,5 mm
- wersje z główką i bez główki; twarde i miękkie
" "Ø
6,0 mm - 10 mm

długość
20 mm - 50 mm (co 5 mm)
" "op.
(1 sztuka)" 60
5.23 "ORTOPEDIA: PODKŁADKA (GUZIK) - WIĘZADŁO KRZYŻOWE PRZEDNIE (ACL)
- sterylna
- tytanowa
" "op.
(1 sztuka)" 60
5.24 "ORTOPEDIA: PŁYTKA ENDOBUTTON
- sterylna
" 4 mm x 12 mm "op.
(1 sztuka)" 60
5.25 "ORTOPEDIA: PŁYTKA BLOKOWANA ANATOMICZNA - KOŚĆ RAMIENNA (BLIŻSZA NASADA)
- sterylna
- tytanowa
- blokująco - kompresyjna
- na trzonie płytki: otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco – kompresyjne dające
możliwość użycia wkrętów blokowanych z gwintem stożkowym (3,5 mm) i korowych (3,5 mm)
- w głowie płytki: otwory prowadzące śruby blokowane (3,5 mm) pod różnymi kątami – w różnych kierunkach
- otwory blokowane z gwintem stożkowym
" "op.
(1 sztuka)" 10

szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfika-cji lub inny dokument je potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfika-cji lub inny dokument je potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przez Wykonawcę niniejszej umowy, w drodze pisemnego aneksu, dokonają zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej.
2. Za zmianę cen materiałów i kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, uprawniającą strony do żądania zmiany wynagrodzenia uważa się zarówno wzrost, jak również obniżenie cen, wyłącznie tych materiałów lub kosztów, które zostaną ujęte przez Wykonawcę w wykazie materiałów i kosztów, o którym mowa w ust. 3 poniżej.
3. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz materiałów, związanych z realizacją niniejszej umowy, wraz z cenami ich nabycia i dokumentami potwierdzającymi przedstawione ceny oraz wykaz udokumentowanych kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, na podstawie których to cen i kosztów dokonał kalkulacji wynagrodzenia zawartego w ofercie, zwany dalej w umowie „Wykazem”.
4. Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10% w stosunku do ujętych w Wykazie, cen tych samych materiałów lub kosztów.
5. W sytuacji wzrostu ceny, ujętych w Wykazie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia powyżej 10% Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny w/w materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
6. W sytuacji spadku ceny, ujętych w Wykazie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia powyżej 10% Zamawiający jest uprawniony złożyć Wykonawcy pisemną informację o zmianie umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny w/w materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Informacja powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
7. Strona występująca z żądaniem zmiany wynagrodzenia na warunkach opisanych w ust. powyżej powinna wykazać, że zmiana cen, ujętych w Wykazie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia wpłynęła na koszt wykonania zamówienia objętego przedmiotem niniejszej umowy.
8. Wniosek i informacja, o których mowa w ust. 5 i 6 powyżej można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy (początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia), przy czym możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co 3 miesiące.
9. Maksymalna wartość poszczególnej zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w załączniku nr 2 do umowy – załącznik cenowy, a łączna maksymalna wartość wszystkich zmian wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień niniejszego paragrafu to 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 1 ust.9 umowy.
10. Przez maksymalną wartość zmian, o których mowa w ust. 9 należy rozumieć wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z waloryzacji.
11. Postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w ust. 9.
12. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami ust. poprzedzających, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania tego Podwykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968032

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI