III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynnościIII.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:1) oświadczenia, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 2D) 2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.Ww. dokumenty Wykonawca może przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą. Dobrowolne złożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, ma na celu przyspieszenie i usprawnienie przebiegu postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający uzna ten obowiązek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży dobrowolnie wraz z ofertą w/w dokumenty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:a. nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów,b. sposobu konfekcjonowania,c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego Umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ. e. zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości Umowy na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową.6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie trwania Umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 - Materiały ortopedyczne - różne I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Drut kostny do cerklarzu stalowy szt. 22. Grotowkręty Schanza szt. 323. Groty Steinmanna szt. 104. Gwóźdź Kirschnera trójgraniec szt. 1005. Ustalacz odłamów kostnych typu Verbrugge- baby szt. 16. Kleszcze do CIĘCIA drutu szt. 27. Piłka Gigli szt. 18. Ustalacz odłamów kostnych szt. 29. Skrobaczki kostne szt. 210. Wiertła szt. 311. Wiertła kaniulowalne szt. 512. Wkręt kostkowy szt. 113. Wkręty do kości gąbczastej I szt. 114. Wkręty do kości gąbczastej II szt. 115. Wkręty do kości korowej I szt. 116. Wkręty do kości korowej II szt. 117. Wkręty do kości korowej III szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141770-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - Materiały ortopedyczne - różne II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Tytanowe śruby kompresyjne, kaniulowane z gwintem na całej długości śruby szt. 12. Tytanowe śruby kompresyjne, kaniulowane, z gwintem na całej długości śruby szt. 63. Tytanowe śruby Herberta, kaniulowane, z podwójnym gwintem, szt. 14. Tytanowe śruby Herberta, kaniulowane z podwójnym gwintem, szt. 155. Tytanowe śruby typu "snap-off" do osteotomii Weila szt. 66. Tytanowe płyty do zespoleń w obrębie stopy, szt. 17. Tytanowa płyta do artrodezy stawu śródstopno-paliczkowego palucha szt. 28. Płyta tytanowa do osteotomii nasady bliższej pierwszej kości śródstopia szt. 19. Śruba ze stopu tytanu, korowa, blokowana, szt. 810. Kotwica tytanowa 2,4mm x 7,5mm, szt. 111. Szew polimerowy oplatany #2 szt. 1012. Zawieszka szt. 413. Śruby interferencyjne wykonana z biokopozytu szt. 414. Drut udowy z zamkniętym oczkiem szt. 415. Implant tytanowy w kształcie stożka do stabilizacji stawu podskokowego, szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141770-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 - Materiały ortopedyczne - Płytki, wkręty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Płytka 1/3 rurka pod wkręty korowe szt. 12. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości ramiennej szt. 13. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości udowej od strony bocznej, wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, zakładana z dostępu bocznego, lewa i prawa. szt. 14. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do złamań dalszej części obojczyka wraz z przemieszczeniem stawu barkowo – obojczykowego, prawa i lewa. szt. 15. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna, do złamań bliższej nasady kości piszczelowej, wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, zakładana z dostępu bocznego, lewa i prawa szt. 56. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej do złamań pozastawowych szt. 17. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości strzałkowej, prawe i lewe szt. 18. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco-kompresyjna do złamań trzonu obojczyka szt. 29. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco-kompresyjna do złamań trzonu oraz bocznej części obojczyka szt. 110. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, do bliższej nasady kości ramiennej, prawa i lewa. szt. 111. Płytka anatomiczna, do kości piętowej z zastosowaniem śrub do stabilizacji kątowej, prawa i lewa. szt. 112. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „L”, lewa i prawa szt. 113. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „L”, lewa i prawa szt. 314. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „T” szt. 115. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej „T”, lewa i prawa szt. 116. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej „T”, lewa i prawa. szt. 117. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana z dostępu tylno-przyśrodkowego, z podcięciami od spodu płyty szt. 418. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości promieniowej szt. 119. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przednio-bocznej, lewa i prawa szt. 120. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej z dodatkowym podparciem kostki przyśrodkowej, lewa i prawa. szt. 121. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej, lewa i prawa szt. 222. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu przyśrodkowego szt. 123. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu przyśrodkowego, prawa i lewa. szt. 124. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu tylno-bocznego z bocznym podparciem kłykci, prawa i lewa. szt. 125. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu tylno-bocznego, prawa i lewa. szt. 126. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości udowej od strony bocznej, lewa i prawa. szt. 127. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L” skośna, grzbietowa, prawa i lewa szt. 128. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L” skośna, grzbietowa, prawa i lewa. szt. 129. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L”, grzbietowa, prawa i lewa szt. 130. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L”, grzbietowa, prawa i lewa. szt. 131. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „T”, grzbietowa szt. 132. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej prosta, anatomicznie wygięta, boczna. szt. 133. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, pozastawowa, w kształcie litery T. szt. 134. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, z ograniczonym kontaktem, prawa i lewa. szt. 1835. Płytka blokująco - kompresyjna do złamań trzonów oraz złamań okolicach przynasadowych. Jedna część płyty spłaszczona szt. 136. Płytka blokująco – kompresyjna prosta wąska, gruba z ograniczonym kontaktem szt. 2437. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta. Płytka posiada podcięcia na bokach ułatwiające kształtowanie szt. 138. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta. Płytka posiada podcięcia na bokach ułatwiające kształtowanie. szt. 139. Płytka dłoniowa, anatomicznie wygięta szeroka, tytanowa, prawa i lewa szt. 440. Płytka dłoniowa, anatomicznie wygięta wąska, tytanowa, prawa i lewa szt. 141. Płytka gruba blokująco – kompresyjna, z ograniczonym kontaktem, szeroka. szt. 142. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części bliższej kości piszczelowej, dystansowa szt. 143. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części bliższej kości piszczelowej, dystansowa, przyśrodkowa. szt. 144. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części dalszej kości piszczelowej, dystansowa. szt. 145. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części dalszej kości udowej „T”, dystansowa szt. 146. Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości łokciowej (wyrostek łokciowy), prawa i lewa szt. 347. Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przedniobocznej i przyśrodkowej, uniwersalna szt. 148. Płytki anatomiczne o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości strzałkowej, prawe i lewe. szt. 349. Płytka prosta w kształcie litery I szt. 150. Płytka w kształcie trapezu, wygięta do kości sześcienne szt. 151. Płytka kształtowa blokowana prostokątna do zespoleń kości stopy - skokowej, łódkowatej, sześciennej szt. 152. Płytki w kształcie litery T, skośna, prawa i lewa szt. 153. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta do stopy szt. 154. "Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej, lewa i prawa" szt. 155. Płytka do wysokiej osteotomii kości piszczelowej, anatomiczna, o kształcie litery ”T”, blokująco – kompresyjna, zakładana od strony przyśrodkowej. szt. 156. Płytka do wysokiej osteotomii kości piszczelowej, anatomiczna, o kształcie litery ”T”-mała, blokująco – kompresyjna, zakładana od strony przyśrodkowej. szt. 157. Płytka czteromostkowa szt. 158. Płytka kłykciowa. Płytka blokująco – kompresyjna, 7 - otworowa w trzonie płyty, 2 otwory w nasadzie. szt. 159. Płytka T. Płytka blokująco - kompresyjna, 7 otworów w trzonie płyty oraz 3 otwory w nasadzie. Długość płytki 52,5 mm, grubość 1,3 mm. szt. 160. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, z ograniczonym kontaktem, prawa i lewa szt. 161. Płytka prosta rekonstrukcyjna szt. 362. Wkręt do kości łódkowatej szt. 763. Wkręt kostkowy szt. 164. Wkręt kątowo-stabilny do kości gąbczaste szt. 165. Wkręt kątowo-stabilny do kości gąbczaste szt. 166. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 2,4 mm szt. 167. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 3,5 mm szt. 168. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 6,5 mm szt. 169. Wkręt do kości łódkowatej lub gąbczastej szt. 270. Wkręty blokowane zmienno-kątowe, samogwintujące, z gniazdem gwiazdkowym szt. 1071. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 45772. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 8873. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym szt. 174. Wkręty korowe z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 91
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141770-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 - Materiały ortopedyczne - Gwoździe śródszpikowe, dynamiczne, stabilizatory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Gwóźdź piszczelowy (kompresyjno – rekonstrukcyjny) - tytan. kompl. 12. Gwóźdź piszczelowy blokowany - tytan. kompl. 103. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany - tytan. kompl. 34. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany rekonstrukcyjny kompl. 45. Gwóźdź śródszpikowy udowy: (uniwersalny) - tytan. kompl. 96. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej krótki - tytan. kompl. 457. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej długi - tytan. kompl. 68. Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny (zakładany z boku krętarza większego) - tytan. kompl. 19. Podkładka ( guzik do ACL ), materiał tytan szt. 210. Wkręt interferencyjny tytanowy szt. 2611. Wkręt interferencyjny tytanowy szt. 112. Dynamiczny stabilizator biodrowy szt. 313. Dynamiczny stabilzator kłykciowy, szt. 114. Śruba zespalajaca DSB/ DSK szt. 415. Uchwyt kompresyjny DSB szt. 416. Wkręty blokujące trzonowe do gwoździ rekonstrukcyjnych szt. 917. Wkręty blokujące do gwoździ śródszpikowych szt. 10318. Śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan szt. 6319. Śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan szt. 1420. Wkręty do gwoździ wielopłaszczyznowych szt. 17
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141770-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 - Implanty do rekonstrukcji stawu barkowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Rotatory- średnica 5mm szt. 142. Rotatory- średnica 6-6,5mm szt. 13. Rotatory niestabilność średnica 2,8 - 2,9 mm szt. 74. Śruby tytanowe do Latarjet szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 - Implanty do rekonstrukcji więzadeł I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Implant do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych (przednia, tylna) szt. 12. Śruba kaniulowana szt. 53. Wiertlo kaniulowane 4.5 mm szt. 14. Drut z oczkiem szt. 65. Tytanowa podkładka kpl. 16. Implant do stawu obojczykowego kpl. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 - Implanty do rekonstrukcji więzadeł II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Implant do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych szt. 302. Śruba kaniulowana szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 4 implantów. szt. 72. Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 3 implantów. szt. 33. Kotwica elastyczna z materiału UHMWPE szt. 24. Kaniula łąkotkowa, wielorazowa, pojedyńcza szt. 15. Igła do szycia łąkotki szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówiena Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4.1. Implanty do rekonstrukcji łąkotek szt. 22
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: