Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d789c46-a0f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021635/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa implantów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice2. Wceluskróceniaczasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje,przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślijwiadomość dozamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którychpojawi się komunikat, żewiadomośćzostała wysłana do zamawiającego.4. Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcominformacje wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotycząceodpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiającybędziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie zobowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana wformieelektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5.Wykonawcajako podmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomościbezpośrednionaplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomieńmoże ulecawariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający, zgodniezRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzaniaiprzekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U.z 2020r.poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracęnaplatformazakupowa.pl, tj.:7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystaniazplatformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreściSWZ, składania ofertoraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZalecenia: Formatyplikówwykorzystywanych przezwykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESARADYMINISTRÓW z dnia 9listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzeniaRadyMinistrów w sprawieKrajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrówpublicznych i wymianyinformacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych”.8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls.jpg (.jpeg) zeszczególnymwskazaniem na .pdf9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiającyrekomendujewykorzystaniejednego z formatów:9.1. .zip 9.2. .7Z10. Wśród formatów powszechnych aNIEwystępujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożonewtakich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.11. Zamawiający zwraca uwagęnaograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraznaograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składaniapodpisuosobistego, który wynosi max5MB.12. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralnościpliku orazłatwiejszą weryfikacjępodpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanieplikówskładających się naofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 13.Pliki winnych formatachniż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawcapowinienpamiętać, aby plikz podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa implantów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena -60% 2. Termin rozparzenia reklamacji -20% 3. Termin ważności oferowanych produktów- 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności oferowanych produktów
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności oferowanych produktów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena -60% 2. Termin rozparzenia reklamacji -20% 3. Termin ważności oferowanych produktów- 20%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa implantów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności oferowanych produktów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa implantów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności oferowanych produktów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa implantów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności oferowanych produktów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzienastępującymi kryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%, 3. Termin ważności oferowanych produktów - 20%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4