Dostawa immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum, stabilizowana l-p

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum, stabilizowana l-proliną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00092048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum, stabilizowana l-proliną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum, stabilizowana l-proliną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2455b59-d41c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.90 Dostawa leków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://med.torun.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków,zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie
zapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie
korzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w
zakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i
odbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny
rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.
3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi
technicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest
równoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych
Regulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez
Urząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo
Cyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływutakichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem
Pani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego
17/19,87-100Toruń;-inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu
Miejskimim.M.KopernikawToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;-Pani/Pana
daneosoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.68.2021 prowadzonym
wtrybiepodstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),
dalej„ustawaPzp”; -Pani/Panadaneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp,przez okres4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwaniaumowyprzekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-
obowiązekpodaniaprzezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawyPzp; -wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane
wsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art.
15RODOprawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16
RODOprawo dosprostowania Pani/Panadanychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
októrychmowa w art. 18ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;-nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo dousunięciadanychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO;−napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobbowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.68.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 399000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum, stabilizowana l-proliną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu,jednakże
zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania
wobrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnień
doprowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:Zamawiającywymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie
hurtownifarmaceutycznej,składu celnego lub składu konsygnacyjnego.3) sytuacji
ekonomicznejlubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) zdolności
technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art.125 ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego,o których mowa w:-art. 108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących
orzeczeniazakazu ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,-art. 108 ust.
1 pkt 5uPzp, dotyczącychzawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu
zakłóceniekonkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6 uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108 ust.
1pkt4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środkakarnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczenia
wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2020 r.poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek odopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupykapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
ofertyczęściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
SWZ,c)odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedłożenia dokumentu: zezwolenie naprowadzenie
hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
wpostępowaniuoudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarciaumowy wsprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane
pełnomocnictwozłożyćwraz zofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału
wpostępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie
ubiegającysię oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców,
którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W
tymprzypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do
ofertyoświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni
wykonawcy.3)Wykonawcywystępującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o
których mowa wniniejszymrozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1
niniejszegorozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz
dokumentywskazane w ust.8 pkt 3niniejszego rozdziału SWZ(dokumenty potwierdzające brak
przesłanekdowykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast
pozostałedokumentyluboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w
postępowaniuokreślonychprzezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający
niezastrzegaobowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców
wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadańdotyczących
przedmiotowego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w
załączniku nr 2 do SWZ w paragrafie 8.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI